Klopt, ik was het alleen weer vergeten.quote:
veel kinderspek ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Op 2.50. Is dat Vicky niet toen ze jonger was?
Ben ik met je eens, stiekem moest ik lachen toen ik het zag. Het klonk wel grappig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:45 schreef Lauzie het volgende:
Dennis speelt het echt wel goed hoor als dronkenlap![]()
chapeau chapeau!
Ik moest lac hen toen die als een idioot stond te hakken bij laura thuis.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:30 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, stiekem moest ik lachen toen ik het zag. Het klonk wel grappig.
quote:HILVERSUM - Willeke Alberti is vanaf 26 mei in de RTL4-soapserie Goede Tijden, Slechte tijden (GTST) te zien als weduwe Josephine van Wickenrode, de moeder van Floris en de oma van Vicky.
Alberti is een actrice van de bovenste plank, hetgeen ze al jong bewees als Marleen Spaargaren in de NCRV-serie De Kleine Waarheid.
'Josephine' wordt na lange tijd benaderd door haar zoon Floris, omdat hij geldproblemen heeft. Door deze ontmoeting komt Josephine ook weer in contact met haar kleindochter Vicky.
Als de twee dichter bij elkaar komen, doet Vicky een bijzondere ontdekking over het verleden van haar grootmoeder.
Alberti is in haar nopjes met haar rol. "Het is een feest om met zo veel jonge enthousiaste talenten te werken aan deze succesvolle serie", zegt ze.
De 63-jarige Alberti is bekend van hits als 'Spiegelbeeld', 'Mijn dagboek' en 'Ome Jan'.
Er is zelfs een enigszins matige remix vanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 06:56 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Ik moest lac hen toen die als een idioot stond te hakken bij laura thuis.
Is dat online nog ergens te zien?
Al die vrouwen hier die op Dennis geilenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:30 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, stiekem moest ik lachen toen ik het zag. Het klonk wel grappig.
Die heb ie al gehad (Pascalle ) of had die geen grutte tiet'n ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
150 euro voor zo'n potje creme.![]()
Dit keer wil ik een lange, met blond haar en grote tieten.![]()
Ben Koert nog weleens tegengekomen op grote Houseparty's.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:58 schreef alors het volgende:
[..]
Er is zelfs een enigszins matige remix van
en nog een
Heb Koert ooit als klant gehad in de computerwinkel waar ik stage liep.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:30 schreef RSie het volgende:
[..]
Ben Koert nog weleens tegengekomen op grote Houseparty's.
Wellicht dat dat gabberen van Dennis in de serie een geintje vanuit het schrijversteam is omdat Koert gek is op leuke feestjes!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb Koert ooit als klant gehad in de computerwinkel waar ik stage liep.
Het is echt net Cowboy Henk met die kin.
Hallo, hallo. Voordat hier verkeerde gedachten ontstaan: ik geil absoluut niet op personages als Dennis. Sterker nog, ik moet hem helemaal niet. Mijn enige guy in de serie is Rik, en dat zal hij waarschijnlijk altijd wel blijven. Al is lang niet alles wat hij doet even fraai.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Al die vrouwen hier die op Dennis geilenDe dames waar wij kerels op geilen zijn in ieder geval niet van die baggerpersonages
![]()
Trouwens heeft er iemand al iets over seizoen 2 gehoord, bij de Free Record Shop hadden ze hem nog niet...
Okee dan geil jij niet op hem, maar sommige wel volgens mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hallo, hallo. Voordat hier verkeerde gedachten ontstaan: ik geil absoluut niet op personages als Dennis. Sterker nog, ik moet hem helemaal niet. Mijn enige guy in de serie is Rik, en dat zal hij waarschijnlijk altijd wel blijven. Al is lang niet alles wat hij doet even fraai.
Het enige wat ik bedoelde is dat ik de scène wel grappig vond, "ach, ga toch weg man. Flikker toch op." Het kwam er leuk uit, dat is alles.
Oh dat verklaart een hoop, ik dacht 6 meiquote:Seizoen 2 komt als het goed is op 16 mei uit.
Koffie op het beeldscherm.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb Koert ooit als klant gehad in de computerwinkel waar ik stage liep.
Het is echt net Cowboy Henk met die kin.
logisch toch? het niveau van de afleveringen is ook ver beneden nul.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:02 schreef James1988 het volgende:
't gaat echt bergafwaarts met die kijkcijfers zeg...
Ik denk dat veel mensen nog inschakelen om 20.15, ze realiseren zich niet dat GTST tegenwoordig weer om 20.00 begint. Waarschijnlijk vraagt de helft van de kijkers zich af waarom GTST tegenwoordig maar uit 1 deel bestaat.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
logisch toch? het niveau van de afleveringen is ook ver beneden nul.
nog knap dat er zoveel mensen de bagger van dit moment uitzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |