abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58700973
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ach ja, het is maar net waar je interesse ligt hè. Heel GTST boeit me niet meer, alleen Anita en Rik linken me er nog aan en ik vind het heel leuk om ze weer samen te zien.
Er zijn nou eenmaal van die stelletjes die permanent bij elkaar horen, en zij zijn daar 1 van.
Robert en Laura moeten bij elkaar en een wereldreis maken, Rik en Anita moeten bij elkaar blijven, Dennis moet weg (gebeurd gelukkig ook), Charlie vind ik net als Barbara zeer egoïstisch en onsymphatiek, ze zijn alleen aardig tegen elkaar en parasiterend naar de rest van de mensheid.
Een heer met stijl
pi_58703531
Wat zag Barbara er trouwens raar uit de afgelopen 2 afleveringen. Dr hoofd zo donker (en dikker?) en dr haar zo raar. Ineens zag ik Barbara met hele andere ogen.
Blijft een muts trouwens, waarom moest ze weer langs Robert bij zijn kantoor? Stom mens. Vind je het heel gek dat Robert gaat twijfelen.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:11:28 #203
123170 alors
zlata1234
pi_58714351
Die gesoepte foto
know'm sayin?
word? word.
pi_58714979
JA, die was wel heeeeel erg.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:46:27 #205
164755 Mss
kutHOEr
pi_58715143
Wanneer is de laatste aflevering eigenlijk?
Aids.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 03:52:46 #206
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_58721142
whohohohohoh jaaaa dat dacht ik nou ook toen ik het zag, wel een erbarmelijk geshopte foto... nog erger dan die rare schermvullende "you got mail" graphics die ze doorgaans hebben.

De muren van het decor die bij het dichtslaan van een deur op en neer bewegen kan ik wel pruimen, maar dit was echt te erg
pi_58721818
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ze overleed in 2004, die cliff was in juni 2001.
Hmzzzz er was wel iets binnen een jaar voor der dood uhm....................oh ja toen speelde ze niet in GTST maar in ONM als verpleegster Angela.
pi_58724292
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:11 schreef alors het volgende:
Die gesoepte foto
Ja, dat zag er niet uit.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:58:55 #209
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_58727211
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:11 schreef alors het volgende:
Die gesoepte foto
Had dan op het strand een foto gemaakt. Stelletje amateurs.
pi_58727457
Heeft iemand de DVD-box van seizoen 2 al in huis?

Ik heb hem besteld via RTL shop, maar gisteren kreeg ik een bericht dat de levering is vertraagd en ze weten niet hoe lang het gaat duren. Alsof de release nog niet lang genoeg is uitgesteld...
pi_58732960
RTL4 trekt mogelijk de stekker uit GTST
Sinds het vertrek van vetrouwde gezichten als Bas Muijs (Stefano) en Wik Jongsma (Govert) lopen de kijkcijfers steeds verder terug. En dat is ook programmadirecteur Erland Galjaard niet ontgaan. 'Als de serie zo beroerd blijft scoren, dan ben ik bereid om de stekker eruit te trekken.' aldus Galjaard in de zaterdageditie van het Algemeen Dagblad.

Omdat vrijwel alle programma's te leiden hebben onder de beroerde kijkcijfers van GTST, voert RTL momenteel gesprekken om een nieuwe soap te gaan maken. 'Ik maak me echt zorgen. De serie zit qua inhoud weer op koers, maar het scoort momenteel gewoon écht veel te weinig kijkers. GTST is ontzettend duur om te maken en ik durf zeker weten het risicio te nemen om de stekker eruit te trekken. Dan komt er gewoon een nieuwe soap voor in de plaats. Op 1 oktober 2009 loopt het contract bij Endemol af en ik moet eerlijk zeggen dat er een grote kans is dat het contract niet verlengd zal worden. Het is tijd voor vernieuwing.' aldus Erland Galjaard. De GTSTCourant
pi_58733264
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:26 schreef Wilfret het volgende:
RTL4 trekt mogelijk de stekker uit GTST
Sinds het vertrek van vetrouwde gezichten als Bas Muijs (Stefano) en Wik Jongsma (Govert) lopen de kijkcijfers steeds verder terug. En dat is ook programmadirecteur Erland Galjaard niet ontgaan. 'Als de serie zo beroerd blijft scoren, dan ben ik bereid om de stekker eruit te trekken.' aldus Galjaard in de zaterdageditie van het Algemeen Dagblad.

Omdat vrijwel alle programma's te leiden hebben onder de beroerde kijkcijfers van GTST, voert RTL momenteel gesprekken om een nieuwe soap te gaan maken. 'Ik maak me echt zorgen. De serie zit qua inhoud weer op koers, maar het scoort momenteel gewoon écht veel te weinig kijkers. GTST is ontzettend duur om te maken en ik durf zeker weten het risicio te nemen om de stekker eruit te trekken. Dan komt er gewoon een nieuwe soap voor in de plaats. Op 1 oktober 2009 loopt het contract bij Endemol af en ik moet eerlijk zeggen dat er een grote kans is dat het contract niet verlengd zal worden. Het is tijd voor vernieuwing.' aldus Erland Galjaard. De GTSTCourant
Zo, dat is best big news zal ik maar zeggen.
Tja, ergens verbaast het me natuurlijk niet maar kan me ook geen voorstelling maken zonder GTST. Niet dat ik er elke dag naar kijk maar zou toch zonde zijn als het weg zou gaan. OUders volgen het nog wel helemaal. RTL zonder GTST is geen RTL.
Trouwens, zo'n vertrouwd gezicht was Bas Muijs toch niet?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:44:37 #213
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_58733289
Mocht het echt zover komen, dan zou het wel mooi zijn als ze de 20 vol konden maken.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 22:09:56 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58733758
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

...
nee, ik vond m niet echt boeiend, meneer harmsen daarintegen wel.
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 22:12:55 #215
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58733804
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zo, dat is best big news zal ik maar zeggen.
Tja, ergens verbaast het me natuurlijk niet maar kan me ook geen voorstelling maken zonder GTST. Niet dat ik er elke dag naar kijk maar zou toch zonde zijn als het weg zou gaan. OUders volgen het nog wel helemaal. RTL zonder GTST is geen RTL.
wel gloeiende gloeiende....
wel de weg van de minste weerstand zeg. ipv de bezem door dat zooitje overbetaalde flutacteurs en actrices te halen en eens te investeren in goede schrijvers zodat de verhaallijnen weer boeiend en spannend worden, trekt men liever de stekker eruit.
waarom kan atwt het wel en gtst het niet?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 22:21:43 #216
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_58733963
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:09 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee, ik vond m niet echt boeiend, meneer harmsen daarintegen wel.
Meneer Harmsen.
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 22:54:06 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58734577
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:21 schreef Frey het volgende:

[..]

Meneer Harmsen.
hoe zou het met 'm zijn (en dan bedoel ik wik zelf dus)
pi_58735447
SBS Shownieuws bevestigt zojuist dat RTL heeft laten weten medio 2009 te stoppen met GTST als de kijkcijfers niet beter worden. Het huidige contract met Endemol loopt tegen die tijd af.

Geen toeval: Endemol kondigde eerder vandaag aan dat er veranderingen in GTST gaan komen, die het familiegvoel moeten terug brengen (whatever that may be).
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  zondag 18 mei 2008 @ 00:01:37 #219
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_58735773
Het familiegevoel? Dat hebben ze toch al, Barbara pakt altijd boodschappen uit...

Wat er nu teveel is, zijn voortkabbelende karakters... Milan heeft geen doel of functie, Love Tree was verschrikkelijk, Noud beleeft al tijden niks... dat Romeins feest vorig jaar voor de zomerstop was mooi, die zoektocht in Schotland naar de amulet dat was tenminste spannend, de boot had ook nog wel iets..

Maar Dian is wel een erg groot gemis... (en we zitten juist niet te wachten op Robert en Jef onder de plak)..
  zondag 18 mei 2008 @ 00:26:57 #220
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_58736167
GTST mogelijk van de buis? Noes

Hopelijk lukt het Endemol om de kijkcijfers weer op te krikken en RTL het contract te laten verlengen... nou ja, misschien neemt een andere zender GTST wel over van RTL mocht het niet lukken bij RTL, en lukt het die andere zender - ik noem een Net 5 - wel om de kijkcijfers op te krikken én de kwaliteit te verbeteren.
pi_58736791
Net 5 en GTST? hahah. Zo gek zijn ze niet
  zondag 18 mei 2008 @ 01:11:25 #222
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_58736803
quote:
Op zondag 18 mei 2008 01:10 schreef jmac het volgende:
Net 5 en GTST? hahah. Zo gek zijn ze niet
Nou, als RTL het contract met Endemol niet verlengt, en SBS aangeeft wel interesse te hebben, zou het best eens kunnen hoor... sluit het iig niet bij voorbaat uit
pi_58740119
Als ik het interview met Galjaard zo lees moet GTST toch minimaal zo'n 1.5 miljoen kijkers scoren op prime-time om het qua kosten/baten interessant te maken voor RTL. De vraag is of dat nog gaat lukken. Anderzijds vraag ik me af hoe RTL denkt een andere soap van de grond te krijgen die wel 1.5 miljoen kijkers trekt, tenzij ze Amerikaanse bagger in gaan kopen want dan kunnen ze met de helft toe.

En wat SBS betreft, die suggereerden destijds bij ONM ook dat ze het misschien wel wilden overnemen, maar toen er gerekend werd dropen ze snel af.

Opvallend is dat RTL ook het floppen van andere programma's aan GTST wijt. GTST zou weinig kijkers trekken op prime-time, die blijven dan dus ook niet plakken bij de programma's die er na komen. Ook dat is een riskante conclusie, want voor hetzelfde geld kun je beweren dat GTST minder kijkers trekt omdat het tussen allemaal andere baggerprogramma's in zit.

[ Bericht 20% gewijzigd door FeestNummer op 18-05-2008 12:26:24 ]
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  zondag 18 mei 2008 @ 12:23:09 #224
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_58740641
RTL weet gewoon niets boeiends meer te produceren. Het is allemaal dit met de sterren, dat met de sterren bla bla.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:26:45 #225
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_58740713
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_58742259
Heeft iemand toevallig een idee welk klassiek melodietje Ludo momenteel als beltoon heeft? Haha vind het wel cool klinken eigenlijk. Het is iig heel kort te horen in aflevering 186 op 12:40.
  zondag 18 mei 2008 @ 15:52:43 #227
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_58743921
Ik heb gisteren de DVD-box van seizoen 2 ontvangen en ben er eens doorheen gegaan.
Het is een best wel een spannend seizoen, al is er een chronisch gebrek aan Martine Hafkamp.

Enkele mooie dingen voor mij waren de climax van de David Harkema-verhaallijn, de ontvoering van Suzanne door haar gekke buurman Leendert Prent, de arrestatie van Rien, de wraakactie van Martine op Frits, de gestolen diamantenverhaallijn met Arnie, Linda en Frits, alle acties van Herman Hogendoorn; die in dit seizoen zowel zijn verstand als zijn aanzien verliest.
Enkele zaken zijn echt zo stereotype dat ze hilarisch worden; de crimineel die Frits inhuurt loopt erbij als een echte maffiosi en Herman heeft woede-aanvallen die doen denken aan de Baron van Bassie & Adriaan. Desalniettemin blijven die scènes wel de meest boeiende om te kijken, met een spannende cliffhanger.

Als RTL echt de stekker uit GTST haalt zal ik toch wel schrikken. GTST hoort op RTL 4 om 20:00 uur. Kwalitatief is de serie inderdaad minder, maar het heeft ook veel te maken met de flutseries er om heen. Vroeger bleef je op zitten om de hele avond te kunnen kijken en nu is GTST nog het enige programma dat ik op die zender wil zien. Ik ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ze mogen wel wat opschieten met die DVD-boxen, want die verkopen natuurlijk beter als het programma nog op tv is en bovendien is dat het enige waar ze echt geld aan kunnen verdienen. Op naar seizoen 3.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_58746814
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:52 schreef nWo4Life het volgende:
Ze mogen wel wat opschieten met die DVD-boxen, want die verkopen natuurlijk beter als het programma nog op tv is en bovendien is dat het enige waar ze echt geld aan kunnen verdienen. Op naar seizoen 3.
Lopen die boxen qua verkoop nu eigenlijk goed? Vind ze behoorlijk snel afgeprijsd. Dacht dat ze in het begin 50 a 60 euro waren?
Nu voor amper 25 euro bij de Intertoys en de V & D. Heb er geen interesse in verder maar viel me toch wel ff op.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:21:57 #229
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_58747110
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Lopen die boxen qua verkoop nu eigenlijk goed? Vind ze behoorlijk snel afgeprijsd. Dacht dat ze in het begin 50 a 60 euro waren?
Nu voor amper 25 euro bij de Intertoys en de V & D. Heb er geen interesse in verder maar viel me toch wel ff op.
Volgens mij vallen de verkoopcijfers wel mee. Ze worden toch wel goed verkocht. Alleen gaat het vrij langzaam. Ze zouden er best wel wat meer reclame voor kunnen maken op tv, maar ook op hun website.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:24:16 #230
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_58747148
Als ze nou om te beginnen eens de huidige verschrikkelijke leader vervangen door de prachtige leader die ze nog hadden toen ik net begon met kijken die begon met 'De tijd van onbezorgdheid is voorbij'.
pi_58747321
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:23 schreef Frey het volgende:
RTL weet gewoon niets boeiends meer te produceren. Het is allemaal dit met de sterren, dat met de sterren bla bla.
Help, mijn man is klusser .

Het enige RTL-programma dat ik wel eens kijk .
pi_58747379
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als ze nou om te beginnen eens de huidige verschrikkelijke leader vervangen door de prachtige leader die ze nog hadden toen ik net begon met kijken die begon met 'De tijd van onbezorgdheid is voorbij'.
Jaaaa
  † In Memoriam † zondag 18 mei 2008 @ 18:38:56 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58747404
quote:
Op zondag 18 mei 2008 14:15 schreef ReDoX het volgende:
Heeft iemand toevallig een idee welk klassiek melodietje Ludo momenteel als beltoon heeft? Haha vind het wel cool klinken eigenlijk. Het is iig heel kort te horen in aflevering 186 op 12:40.
ik vind het wel wat lijken op dat melodietje dat die paddestoelen in de efteling hebben en dat is een deuntje van mozart
  zondag 18 mei 2008 @ 18:51:16 #234
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_58747628
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vind het wel wat lijken op dat melodietje dat die paddestoelen in de efteling hebben en dat is een deuntje van mozart
Volgende keer een Carnaval Festival ringtone
pi_58747688
Stel GTST zou echt stoppen dan zal ik het in het begin erg jammer vinden, maar ik denk dat ik het ook heel snel weer vergeet.
Ik kijk GTST nog bijna elke dag, maar vroeger kon ik er gewoon vaak naar uitijken. Dat heb ik nu niet meer. Ik kijk het meer omdat het een routine is.
  † In Memoriam † zondag 18 mei 2008 @ 20:17:24 #236
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58748900
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:33 schreef pberends het volgende:

[..]

Help, mijn man is klusser .

Het enige RTL-programma dat ik wel eens kijk .
eerlijk gezegd is er geen enkel rtl-programma meer waar ik voor thuisblijf. gtst is het enige programma dat ik regelmatig bekijk (al dan niet via rtl-gemist)
pi_58757437
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:52 schreef nWo4Life het volgende:
Ik heb gisteren de DVD-box van seizoen 2 ontvangen en ben er eens doorheen gegaan.
Het is een best wel een spannend seizoen, al is er een chronisch gebrek aan Martine Hafkamp.

Enkele mooie dingen voor mij waren de climax van de David Harkema-verhaallijn, de ontvoering van Suzanne door haar gekke buurman Leendert Prent, de arrestatie van Rien, de wraakactie van Martine op Frits, de gestolen diamantenverhaallijn met Arnie, Linda en Frits, alle acties van Herman Hogendoorn; die in dit seizoen zowel zijn verstand als zijn aanzien verliest.
Enkele zaken zijn echt zo stereotype dat ze hilarisch worden; de crimineel die Frits inhuurt loopt erbij als een echte maffiosi en Herman heeft woede-aanvallen die doen denken aan de Baron van Bassie & Adriaan. Desalniettemin blijven die scènes wel de meest boeiende om te kijken, met een spannende cliffhanger.

Als RTL echt de stekker uit GTST haalt zal ik toch wel schrikken. GTST hoort op RTL 4 om 20:00 uur. Kwalitatief is de serie inderdaad minder, maar het heeft ook veel te maken met de flutseries er om heen. Vroeger bleef je op zitten om de hele avond te kunnen kijken en nu is GTST nog het enige programma dat ik op die zender wil zien. Ik ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ze mogen wel wat opschieten met die DVD-boxen, want die verkopen natuurlijk beter als het programma nog op tv is en bovendien is dat het enige waar ze echt geld aan kunnen verdienen. Op naar seizoen 3.
Klinkt spannend, hoe is de verhaallijn waarbij Frits, Herman en Rien erachter komen dat ze familie zijn?
Een heer met stijl
  maandag 19 mei 2008 @ 13:13:14 #238
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_58760262
Ik lees het allemaal niet, want ik heb zelf pas net de box besteld
pi_58762098
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:13 schreef Frey het volgende:
Ik lees het allemaal niet, want ik heb zelf pas net de box besteld
Och in grote lijnen weet ik alles al, als je het uiteindelijk ziet is het toch anders
Een heer met stijl
  maandag 19 mei 2008 @ 19:06:54 #240
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_58766351
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Klinkt spannend, hoe is de verhaallijn waarbij Frits, Herman en Rien erachter komen dat ze familie zijn?
Dat valt tegen. Er is geen verhaallijn. Voor zover ik weet zeggen Frits en Rien het ineens en hebben ze het al die tijd al geweten. Herman wilde gewoon niet dat Frits de Hogendoorn-naam droeg, omdat hij een bastaardzoon was. Later is Frits daar blij om, als Herman zichzelf voor schut zet.
De scènes waar Frits Herman bespot zijn echt melig. "Papa kwam je meteen redden...", tegen Rien, en dan zie je Herman wat met zijn ogen draaien van frustratie.
  maandag 19 mei 2008 @ 20:37:59 #241
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_58767809
Barbara
pi_58768720
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:06 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Dat valt tegen. Er is geen verhaallijn. Voor zover ik weet zeggen Frits en Rien het ineens en hebben ze het al die tijd al geweten. Herman wilde gewoon niet dat Frits de Hogendoorn-naam droeg, omdat hij een bastaardzoon was. Later is Frits daar blij om, als Herman zichzelf voor schut zet.
De scènes waar Frits Herman bespot zijn echt melig. "Papa kwam je meteen redden...", tegen Rien, en dan zie je Herman wat met zijn ogen draaien van frustratie.
Bedankt voor de informatie! Zit er een beetje een archievering in of is het net zoals bij seizoen 1?

Zo te horen was Frits dus niet bedoeld als een zoon van Herman, maar vonden de makers dat Rien en hij wel op elkaar leken misschien.
Een heer met stijl
pi_58768762
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:37 schreef Frey het volgende:
Barbara
Wat een afrgrijselijke koele kikker is dat toch zeg, zo een leeg, uitgeleefd schepsel zal na een werkdag maar op je bank zitten, en nee ik beoordeel ze niet alleen op uiterlijk. Laura en Dorothea, ook niet bepaald jeugdig, hebben namelijk meer warmte dan Barbara.
Een heer met stijl
pi_58768865
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wat een afrgrijselijke koele kikker is dat toch zeg, zo een leeg, uitgeleefd schepsel zal na een werkdag maar op je bank zitten, en nee ik beoordeel ze niet alleen op uiterlijk. Laura en Dorothea, ook niet bepaald jeugdig, hebben namelijk meer warmte dan Barbara.
Barbara kijkt altijd zo zielig en irritant.
  maandag 19 mei 2008 @ 22:54:13 #245
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_58770358
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Robert zei precies waar het op sloeg: "de hele wereld draait om Barbara...".
Verder een zeer matige aflevering.
pi_58770889
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef nWo4Life het volgende:

Verder een zeer matige aflevering.
Ja ik snap overigens niet waarom dat huis nu weer naar Janine moet, het kon veel beter van Nick en Sjors worden, hoe komt Janine bovendien aan zoveel geld? En waar gaan Jef en Dorothea nu wonen? Die zaten toch goed daar? Ik snap het niet helemaal.
Een heer met stijl
  maandag 19 mei 2008 @ 23:25:30 #247
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_58771080
Jef en Dorothea gaan daar weg, omdat Dorothea zo haar schuld bij Lovetree kan afbetalen, en Jef toch teveel Dian in het huis ziet. Nick en Sjors blijven natuurlijk in het Sanders-huis wonen, dat is veel meer de smaak van Nick (en van papa Ludo ofcourse).

Janine verdient nu dik geld met J-magazine, maar waarom woont ze ook alweer bij Babara?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 03:12:38 #248
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_58773984
weet je wat ik irritant vond? Floris en Lorena.... hij had 16x de tijd om van haar weg te lopen, maar hij bleef maar luisteren en hij zei 2x "je meent het echt he? ". Dat was zooo zwak.

WTF... dan loop je toch weg en dan zeg je: "ga maar naar de politie, lazer op"... en dan die eis... eerst een ton, 2 seconden later 10.000...

En inderdaad, Barbara heeft kleuter logica die Robert in iedere situatie de zwarte piet geven... hij kan dit niet winnen en heeft er terecht genoeg van.

Janine woont bij Barbara, geloof ik omdat Bar het gezellig vond en wonen in Scala was Janine toch wat al te chaotisch ofzo.. kweetutal nie meer!
pi_58799947
Wel handig, Dorothea heeft dikke schulden en wat gaan ze doen.. op vakantie, kan je dat geld beter ergens anders aan besteden toch.. of heb ik wat gemist en heeft ze geen schulden meer?
Zo niet.. dan toch!
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2008 @ 12:32:53 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58800192
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:20 schreef NrSiX het volgende:
Wel handig, Dorothea heeft dikke schulden en wat gaan ze doen.. op vakantie, kan je dat geld beter ergens anders aan besteden toch.. of heb ik wat gemist en heeft ze geen schulden meer?
nou zeg, wat denk je dat een weekje turkije in het laagseizoen kost?
doro heeft een ton schuld en dat huis heeft heus wel meer opgebracht, dus dat moet er wel vanaf kunnen, denk ik zo.
bovendien, jef werkt toch ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')