ik zie nergens opgeilende reacties hier andersquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee dan geil jij niet op hem, maar sommige wel volgens mij.![]()
Kennelijk voel je je wel aangesproken anders zou je het niet nodig vinden om dit nog even aan te halenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:07 schreef janimie het volgende:
[..]
ik zie nergens opgeilende reacties hier anders
Volgens mij willen ze erop aansturen dat Jack in Ludo een soort vaderfiguur ziet en dat gaat natuurlijk voor jaloezie/rivaliteit zorgen tussen Jack en Nickquote:Op maandag 12 mei 2008 13:23 schreef nWo4Life het volgende:
Wat een wazige scene met Ludo en Jack in die gedachtes van Jack. Als twee tieners elkaar wat handdrukken liggen te geven. Ik begreep er niks van.
Is er in de zin van "tis toch allemaal op tv geweest" een verschil met welke andere serie dan ook? Dat is toch juist het concept van alles wat op dvd uitkomt?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:04 schreef janimie het volgende:
ik snap die mensen niet die dvd's van een soap serie willen hebben, tis toch allemaal op tv geweest en het is maar een SOAP met vooral veel downs qua acteerwerk
Helemaal mee eens. Het is entertainment en er zijn mensen, waaronder ikzelf, die met plezier deze intriges vaker willen zien en juist zaken uit het verleden zijn weer heel leuk om terug te zien. En het is nog fijner als je dat materiaal zelf hebt, zodat je zelf kunt bepalen wat je kijkt, wanneer en hoe vaak je dat wilt.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Is er in de zin van "tis toch allemaal op tv geweest" een verschil met welke andere serie dan ook? Dat is toch juist het concept van alles wat op dvd uitkomt?
Misschien zijn er mensen die bepaalde dingen nog eens terug willen zien omdat er wel degelijk verschil zit in de verhaallijnen van nu en vroeger?
Bovendien wordt niemand verplicht het te kopen, dus als jij het "maar een SOAP met vooral veel downs qua acteerwerk" vindt dan koop jij het niet. Zo simpel is dat.
Beetje zoals in die Amerikaanse soaps? Heb laatste week niet gekeken dus weet niet precies wat er is gebeurt enzo.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:50 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Het enige dat me wel begint te irriteren zijn die stemmen en gedachtes die elke aflevering verschijnen. Vrijdag die wazige handdruk van Ludo en Jack en nu hoort Ludo Nicks stem met tien echo's. Dat mag wel wat minder allemaal.
Ik ben blij!quote:
Je haalt me de woorden uit de mond. Dat was het eerste wat ik ook dacht: die switch was al vreselijk op zich, maar om Dennis dan ook nog tot zo'n vreselijk personage te maken, die weinig tot geen band had met zijn ouders was helemaal belachelijk. Arnie was hun echte zoon en dat hadden ze zo moeten laten. Nu gaat hij de serie uit en heb je nog net niets bereikt. Dat neemt niet weg dat ik blij ben dat die rol zal verdwijnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben blij!![]()
Maar een reactie eronder geeft ook aan dat de babywisselingslijn tussen Arnie en Dennis dan voor niks zou zijn geweest. Daar ben ik het ook wel mee eens. Vond het sowieso volslagen belachelijk want Arnie was gewoon altijd de zoon van Laura en Robbert...dat kan je na weet ik het hoeveel jaar niet zomaar veranderen.Vond ik echt het dieptepunt van heel GTST.
Zou je bij de dvds niet zoiets hebben van: Arnie, dat zijn je echte ouders helemaal niet!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:56 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Dat was het eerste wat ik ook dacht: die switch was al vreselijk op zich, maar om Dennis dan ook nog tot zo'n vreselijk personage te maken, die weinig tot geen band had met zijn ouders was helemaal belachelijk. Arnie was hun echte zoon en dat hadden ze zo moeten laten. Nu gaat hij de serie uit en heb je nog net niets bereikt. Dat neemt niet weg dat ik blij ben dat die rol zal verdwijnen.
En nu weten we ook waar Ludo paniekaanvallen van krijgt, dankzij weer zo'n spectaculaire, wazige flashback. Jef toch..., wat heb je Ludo aangedaan?!
Wel, het is idd zo dat je bij de oude seizoenen steeds denkt aan wat daarna komt. Ik vroeg me bij seizoen 1 af wanneer Frits en Herman erachter zouden komen dat ze zoon en vader waren, en zo verder. Maar aan de andere kant kijk je ook weer een beetje met het gevoel van toen. Als je de familie Alberts ziet dan lijkt dat gewoon zo te kloppen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou je bij de dvds niet zoiets hebben van: Arnie, dat zijn je echte ouders helemaal niet!![]()
Ben ook wel benieuwd wat ze met Ludo verder van plan zijn.
Of Rikki krijgt een broertje of een zusjequote:Op woensdag 14 mei 2008 13:35 schreef Mss het volgende:
Aan die preview te zien is dat geheim van Rik en Anita waarschijnlijk een soa
Precies, er zijn wel meer dingen die niet kloppen, zodra Jef erin komt heeft hij net 14 jaar Robert en Laura niet gesproken door ruzie, ook zeggen ze dat Robert altijd braaf was en Jef de snelle jongen, dat is de jaren daarna eerder omgekeerd was en ook dat Robert en Jef eigenlijk nooit met elkaar op konden schieten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Wel, het is idd zo dat je bij de oude seizoenen steeds denkt aan wat daarna komt. Ik vroeg me bij seizoen 1 af wanneer Frits en Herman erachter zouden komen dat ze zoon en vader waren, en zo verder. Maar aan de andere kant kijk je ook weer een beetje met het gevoel van toen. Als je de familie Alberts ziet dan lijkt dat gewoon zo te kloppen.
Dat is veel waarschijnlijker, het is wel een soap.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of Rikki krijgt een broertje of een zusje
Nou, nou, nou, we zijn wel positief ingesteld zeg...quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is veel waarschijnlijker, het is wel een soap.
Al zou ik het niet erg vinden als ze allebei een dodelijk soa krijgen...
Ik dacht dat eerst ook maar dat lijkt me toch wel vrij snel. Niet dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is veel waarschijnlijker, het is wel een soap.
Al zou ik het niet erg vinden als ze allebei een dodelijk soa krijgen...
Geen idee.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die heb ie al gehad (Pascalle ) of had die geen grutte tiet'n ?
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee dan geil jij niet op hem, maar sommige wel volgens mij.![]()
Doe mij ook maar een biertje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:52 schreef James1988 het volgende:
Dennis eruit
* James1988 pakt een krat bier en geeft een rondje
Dames, wat willen jullie?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:32 schreef Lauriette91 het volgende:
ik ben echt superblij dat Dennis eruit gaat.![]()
quote:
niet alleen aan acteurs, ook aan kijkersquote:Heeft GTST te maken met een heuze leegloop?
Jarenlang zien we alleen de koning, de rozenboom en teluma, ineens gaan 2 personages afzonderlijk naar een bowlingbaanquote:
Och daar heb ik nooit een hekel aan gehad. Het zit hm in die vrouwen om hem heen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:15 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik mag Robbert echt niet.
Wat een zak.
Maar de acteur Wilbert Gieske gaf aan dat hij niet dood wilde in de soap. Dus die kans lijkt me klein.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Waarschijnlijk gaat zuipt Dennis zich dood en krijgt Robbert een schuldgevoel omdat hij nu helemaal niet bezig is met Dennis maar met Laura, Barbara en Sil en pleegt die zelfmoord.
Zooooo cliche.
Ja, was dat even toevallig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jarenlang zien we alleen de koning, de rozenboom en teluma, ineens gaan 2 personages afzonderlijk naar een bowlingbaan
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, we zijn wel positief ingesteld zeg...
quote:
Ik had verwacht dan Dennis een bowlingbal door d'r strot had geduwd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:21 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja, was dat even toevallig.
Dat kind van Rik en Anita is echt bloedirritant. Deze aflevering was voor mij iets te saai, maar goed, ook deze verhaallijnen moeten verder ontwikkeld worden. Zie ik het huwelijk van Barbara en Robert even niet doorgaan....
Getver, heb ik weer wat gemist?quote:
Er was eens een theatergroep ofzo in die toko die nu Teluma is. Anita was toen eigenaresse. Volgens mij heette het toen scala. Ene Nanda viel flauw en raakte gewond. Anita had toen een wond aan haar hand en hielp haar, niet wetende dat ze seropositief was. Anita bleek later ook besmet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:56 schreef GSMboy het volgende:
Waarom is Anita ook alweer sero-positief geraakt?
Waneer was ze in aanraking met andermands bloed en van wie?
Ze gingen naar Nepalquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Er was eens een theatergroep ofzo in die toko die nu Teluma is. Anita was toen eigenaresse. Volgens mij heette het toen scala. Ene Nanda viel flauw en raakte gewond. Anita had toen een wond aan haar hand en hielp haar, niet wetende dat ze seropositief was. Anita bleek later ook besmet.
Jaren later zijn Rik en Anita nog naar Thailand (volgens mij was het Thailand) gegaan om afscheid te nemen van Nanda, omdat die op sterven lag. Rik en Anita kwamen toen weer bij elkaar, dit was toen onderdeel van die aparte cliff. Ik weet niet welk jaar het was, maar er werden allemaal nieuwe koppels gevormd, Rik en Anita, Job en Gladys, Gijs en Cleo.
Misschien zijn er mensen die mijn verhaal kunnen aanvullen?
Ach ja, het is maar net waar je interesse ligt hè. Heel GTST boeit me niet meer, alleen Anita en Rik linken me er nog aan en ik vind het heel leuk om ze weer samen te zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
van mij mogen anita en rik wel weer op wereldreis met rikki. wat een saaie verhaallijn zeg
daarintegen lijkt me de ontwikkelingen rond floris en lorena wel weer leuk te worden.
overigens vind ik dat noud helemaal gelijk heeft wat zijn mening over floris betreft, zeker zoals hij over janine praat.
en barbara moet robert gewoon keihard dumpen. t is en blijft een losert (maargoed, hij gaat toch al naar japan, maar laat hij dan meteen sil en laura meenemen , dan zijn we daar ook vanaf)
Ze overleed in 2004, die cliff was in juni 2001.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Roos kwam toen nog even terug als engel, ongeveer een half jaar later overleed actrice Guusje Nederhorst aan de gevolgen van borstkanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |