Lopen die boxen qua verkoop nu eigenlijk goed? Vind ze behoorlijk snel afgeprijsd. Dacht dat ze in het begin 50 a 60 euro waren?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:52 schreef nWo4Life het volgende:
Ze mogen wel wat opschieten met die DVD-boxen, want die verkopen natuurlijk beter als het programma nog op tv is en bovendien is dat het enige waar ze echt geld aan kunnen verdienen. Op naar seizoen 3.
Volgens mij vallen de verkoopcijfers wel mee. Ze worden toch wel goed verkocht. Alleen gaat het vrij langzaam. Ze zouden er best wel wat meer reclame voor kunnen maken op tv, maar ook op hun website.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lopen die boxen qua verkoop nu eigenlijk goed? Vind ze behoorlijk snel afgeprijsd. Dacht dat ze in het begin 50 a 60 euro waren?
Nu voor amper 25 euro bij de Intertoys en de V & D. Heb er geen interesse in verder maar viel me toch wel ff op.
Help, mijn man is klusserquote:Op zondag 18 mei 2008 12:23 schreef Frey het volgende:
RTL weet gewoon niets boeiends meer te produceren. Het is allemaal dit met de sterren, dat met de sterren bla bla.
Jaaaaquote:Op zondag 18 mei 2008 18:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als ze nou om te beginnen eens de huidige verschrikkelijke leader vervangen door de prachtige leader die ze nog hadden toen ik net begon met kijken die begon met 'De tijd van onbezorgdheid is voorbij'.
ik vind het wel wat lijken op dat melodietje dat die paddestoelen in de efteling hebben en dat is een deuntje van mozartquote:Op zondag 18 mei 2008 14:15 schreef ReDoX het volgende:
Heeft iemand toevallig een idee welk klassiek melodietje Ludo momenteel als beltoon heeft? Haha vind het wel cool klinken eigenlijk. Het is iig heel kort te horen in aflevering 186 op 12:40.
Volgende keer een Carnaval Festival ringtonequote:Op zondag 18 mei 2008 18:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het wel wat lijken op dat melodietje dat die paddestoelen in de efteling hebben en dat is een deuntje van mozart
eerlijk gezegd is er geen enkel rtl-programma meer waar ik voor thuisblijf. gtst is het enige programma dat ik regelmatig bekijk (al dan niet via rtl-gemist)quote:Op zondag 18 mei 2008 18:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Help, mijn man is klusser.
Het enige RTL-programma dat ik wel eens kijk.
Klinkt spannend, hoe is de verhaallijn waarbij Frits, Herman en Rien erachter komen dat ze familie zijn?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:52 schreef nWo4Life het volgende:
Ik heb gisteren de DVD-box van seizoen 2 ontvangen en ben er eens doorheen gegaan.
Het is een best wel een spannend seizoen, al is er een chronisch gebrek aan Martine Hafkamp.
Enkele mooie dingen voor mij waren de climax van de David Harkema-verhaallijn, de ontvoering van Suzanne door haar gekke buurman Leendert Prent, de arrestatie van Rien, de wraakactie van Martine op Frits, de gestolen diamantenverhaallijn met Arnie, Linda en Frits, alle acties van Herman Hogendoorn; die in dit seizoen zowel zijn verstand als zijn aanzien verliest.
Enkele zaken zijn echt zo stereotype dat ze hilarisch worden; de crimineel die Frits inhuurt loopt erbij als een echte maffiosi en Herman heeft woede-aanvallen die doen denken aan de Baron van Bassie & Adriaan. Desalniettemin blijven die scènes wel de meest boeiende om te kijken, met een spannende cliffhanger.
Als RTL echt de stekker uit GTST haalt zal ik toch wel schrikken. GTST hoort op RTL 4 om 20:00 uur. Kwalitatief is de serie inderdaad minder, maar het heeft ook veel te maken met de flutseries er om heen. Vroeger bleef je op zitten om de hele avond te kunnen kijken en nu is GTST nog het enige programma dat ik op die zender wil zien. Ik ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ze mogen wel wat opschieten met die DVD-boxen, want die verkopen natuurlijk beter als het programma nog op tv is en bovendien is dat het enige waar ze echt geld aan kunnen verdienen. Op naar seizoen 3.
Och in grote lijnen weet ik alles al, als je het uiteindelijk ziet is het toch andersquote:Op maandag 19 mei 2008 13:13 schreef Frey het volgende:
Ik lees het allemaal niet, want ik heb zelf pas net de box besteld
Dat valt tegen. Er is geen verhaallijn. Voor zover ik weet zeggen Frits en Rien het ineens en hebben ze het al die tijd al geweten. Herman wilde gewoon niet dat Frits de Hogendoorn-naam droeg, omdat hij een bastaardzoon was. Later is Frits daar blij om, als Herman zichzelf voor schut zet.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klinkt spannend, hoe is de verhaallijn waarbij Frits, Herman en Rien erachter komen dat ze familie zijn?
Bedankt voor de informatie! Zit er een beetje een archievering in of is het net zoals bij seizoen 1?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:06 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Er is geen verhaallijn. Voor zover ik weet zeggen Frits en Rien het ineens en hebben ze het al die tijd al geweten. Herman wilde gewoon niet dat Frits de Hogendoorn-naam droeg, omdat hij een bastaardzoon was. Later is Frits daar blij om, als Herman zichzelf voor schut zet.
De scènes waar Frits Herman bespot zijn echt melig. "Papa kwam je meteen redden...", tegen Rien, en dan zie je Herman wat met zijn ogen draaien van frustratie.
Wat een afrgrijselijke koele kikker is dat toch zeg, zo een leeg, uitgeleefd schepsel zal na een werkdag maar op je bank zitten, en nee ik beoordeel ze niet alleen op uiterlijk. Laura en Dorothea, ook niet bepaald jeugdig, hebben namelijk meer warmte dan Barbara.quote:
Barbara kijkt altijd zo zielig en irritant.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat een afrgrijselijke koele kikker is dat toch zeg, zo een leeg, uitgeleefd schepsel zal na een werkdag maar op je bank zitten, en nee ik beoordeel ze niet alleen op uiterlijk. Laura en Dorothea, ook niet bepaald jeugdig, hebben namelijk meer warmte dan Barbara.
Robert zei precies waar het op sloeg: "de hele wereld draait om Barbara...".quote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat een afrgrijselijke koele kikker is dat toch zeg, zo een leeg, uitgeleefd schepsel zal na een werkdag maar op je bank zitten, en nee ik beoordeel ze niet alleen op uiterlijk. Laura en Dorothea, ook niet bepaald jeugdig, hebben namelijk meer warmte dan Barbara.
Ja ik snap overigens niet waarom dat huis nu weer naar Janine moet, het kon veel beter van Nick en Sjors worden, hoe komt Janine bovendien aan zoveel geld? En waar gaan Jef en Dorothea nu wonen? Die zaten toch goed daar? Ik snap het niet helemaal.quote:
nou zeg, wat denk je dat een weekje turkije in het laagseizoen kost?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:20 schreef NrSiX het volgende:
Wel handig, Dorothea heeft dikke schulden en wat gaan ze doen.. op vakantie, kan je dat geld beter ergens anders aan besteden toch.. of heb ik wat gemist en heeft ze geen schulden meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |