Tuurlijkquote:
Nee, was het maar zo simpelquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
TuurlijkZolang het maar geen geld is, want dat heb ik eigenlijk niet meer
Net als het probleem van de rest van België.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is het hele probleem om Brussel-Halle-Vilvoorde, in een woord of 10
Pfff, moeilijk gedoe.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo simpel
Wat is het hele probleem om Brussel-Halle-Vilvoorde, in een woord of 10
Ah, dat is het, ze snappen het zelf niet daarquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Pfff, moeilijk gedoe.
Een kieskring die niet gesplitst raakt waardoor daar zowel Vlaamse als Waalse stemlijsten zijn en dat heeft dan weer gevolgen voor de zetelverdelingen.
Meer uitleg.
(ik moet het toegeven: ik snap het zelf maar half)
Dat zou er moeten komen, maar ja wat met Brussel want dat is tweetalig?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat is het, ze snappen het zelf niet daar
In het kort dus een splitsing in vlaamse en waalse delen?
Segquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel. De Walen kunnen alleen maar "NEE" zeggen tegen alles wat ze horen. Want de vlamingen willen alleen maar van die loze geldkostende niiksnutten af. en zelf kunnen ze niks. maar ja, als ze ergens mee akkoord gaan zijn ze dus kansloos verloren. En wordt het een soort tweederangs Moldavië in Europa.
Iedereen kotst op ze, eigenlijk. Dat is het gewoon
Op de Walen ja. Dat bleek wel vrij duidelijk uit mijn verhaal.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Iedereen kotst op ze...
Fijn om te lezen als Vlaamse deerne
Euh neequote:Op donderdag 1 mei 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op de Walen ja. Dat bleek wel vrij duidelijk uit mijn verhaal.
Na ja, jou, als Vlaming, is zoiets wel vergeven hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Euh nee
Ik was verward door de zinnen: Want de vlamingen willen alleen maar van die loze geldkostende niiksnutten af. en zelf kunnen ze niks. maar ja, als ze ergens mee akkoord gaan zijn ze dus kansloos verloren. En wordt het een soort tweederangs Moldavië in Europa.
Ik dacht dat die "ze" altijd de Vlamingen waren.
Tijd dat ze heel Brussel weer nederlandstalig maken danquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zou er moeten komen, maar ja wat met Brussel want dat is tweetalig?
Voor zover ik het begrepen heb, zijn verkiezingen in dit arrondissement vanaf nu niet meer mogelijk/rechtsgeldig zolang de kieskring niet gesplitst wordt.
En dat ze Wallonië los zagen en de zee op duwenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd dat ze heel Brussel weer nederlandstalig maken dan
Thxquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja, jou, als Vlaming, is zoiets wel vergeven hoor
Nou doei hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:36 schreef leonieke het volgende:
Ik loop iets té ambetant rond hier op Fok! dankzij een superopmerking in het voorpret-topic.
Richting Friesland?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat ze Wallonië los zagen en de zee op duwen
idem. maar mijn reden is volgens mij al bekend. Wat is de jouwe?quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:36 schreef leonieke het volgende:
Ik ga maar afsluiten.
Ik loop iets té ambetant rond hier op Fok! dankzij een superopmerking in het voorpret-topic.
Gewoon niets van aantrekken Leo..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom trek je het je zo aan. Natuurlijk is het niet leuk om te horen, maar zolang jullie happy zijn met hoe het is/wordt, maakt het toch niet uit wat een ander er van vindt
.
Rijk geworden?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo eens naar de winkel denk ikStaatsloten cashen
Das weer jammerquote:
Da's een hoop geldquote:Op vrijdag 2 mei 200812:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer jammer [afbeelding]
De jackpot is er ook niet uit. Komende maand 18.400.000 euro oid [afbeelding]
Liggen woelen en piekerenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
idem. maar mijn reden is volgens mij al bekend. Wat is de jouwe?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:21 schreef es70 het volgende:
[..]![]()
Waarom trek je het je zo aan. Natuurlijk is het niet leuk om te horen, maar zolang jullie happy zijn met hoe het is/wordt, maakt het toch niet uit wat een ander er van vindt
.
Werken.
Reactie op jouw uitlaatgassen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:Dat heb ik echt vaak
Dat ik met een beetje bewolkt weer naar de winkel ga, niks aan de hand, en dat het binnen 5 minuten nadat ik terugkom, ineens begint te stortregenenVage zooi
WTF is dit nou weer ookquote:Mabel wordt directeur van denktank Mandela
JOHANNESBURG - Prinses Mabel wordt algemeen directeur van The Elders, de denktank van 'oude wijzen' die Nelson Mandela vorig jaar presenteerde. In de groep zitten naast Mandela onder anderen de Amerikaanse ex-president Jimmy Carter en het voormalige hoofd van de Verenigde Naties, Kofi Annan.
Mabel, die nu nog werkt bij het Open Society Institute, begint op 1 juli met haar nieuwe baan. Haar werkplek blijft Londen, waar ze woont met haar man prins Friso.
The Elders gebruiken hun "wijsheid, onafhankelijk leiderschap en ervaring om enkele van de meest ingewikkelde problemen in de wereld op te lossen", aldus een verklaring van de organisatie.
Ik heb blauwe luchtquote:
Ligt aan jou dus, zoals marc al zeiquote:
quote:
quote:
http://trafficcontrol.nl/(...)te_moordrecht_m_v_2/quote:
Goeie tikfouten op de website ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]
http://trafficcontrol.nl/(...)te_moordrecht_m_v_2/
helaas wel in MoordrechtNiet helemaal in de buurt dus
quote:# Je bent op zaterdag beschikbaar (opoep)
# Je bent in het bezit van rijbewijs B (BE is een pr�)�
geen tikfout, maar een fout op de server waardoor speciale tekens er gaar uit zienquote:
Opoepquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen tikfout, maar een fout op de server waardoor speciale tekens er gaar uit zien
Hier nog steeds zon trouwensquote:
Zie je wel dat jij een rare invloed hebt op niet alleen de natuur, maar ook op topics waar je in post?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij een rare invloed hebt op niet alleen de natuur, maar ook op topics waar je in post?
quote:
ik word aan de lopende band door mannen gezoend.quote:
Het is ook nooit goed hequote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
ik word aan de lopende band door mannen gezoend.![]()
Wat een leven
Das nog een redelijk eind weg, dus niet gezienquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:01 schreef qu63 het volgende:
Brand hult Rotterdamse skyline in rook
En marc zei nog wel dat ie mooi weer had
Hier ook al jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een rust overal
Dus je bent veiligquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nog een redelijk eind weg, dus niet gezien
Ik wil ook rust. Een rustige buik. Niet ditquote:
Dat kan jij helemaal nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb een aantal gebanned [ afbeelding ]
Oeh, dat kunnen we wel natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, af en toe heeft 't flink een schop nodig
Marcquote:
Had ik je nodig ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Marc.
Was er iets waar je me voor nodig had.
Ik weet het niet, kreeg op Hyves een berichtje dat Debs en Marc heel hard om me riepen, vroeg me af of daar een specifieke reden voor wasquote:
Ah datquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, kreeg op Hyves een berichtje dat Debs en Marc heel hard om me riepen, vroeg me af of daar een specifieke reden voor was.
Juhquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:24 schreef leonieke het volgende:
Ik herken dat gevoel en vooral het gedoe, qu. Vervelend hé![]()
Goeiemorgen allemaal
Het was 25 graden, duh.quote:
quote:
Naar het Internationaal Stoomtreinenfestival in het Oost-Vlaamse Maldegemquote:
Ik wedr wakker door een wesp boven mn hoofdquote:Op zondag 4 mei 2008 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Heerlijk geslapeneerst vrij kut gedroomd, om 8 uur nogeens omgedraaid, en toen vrij
gedroomd. En nu schijnt het zonnetje
jaquote:Op zondag 4 mei 2008 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ah ja, dat is natuurlijk ook een zeer prikkelend begin van de dag
Ik snap niet wat er nou zo leuk is op mn kamerquote:
Duurste bezine,quote:Op zondag 4 mei 2008 13:54 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)a_duurste_benzi.html
lang leve Nederland
Ach, iedereen 'pikt' het maar zoals het is, mensen gaan er niet minder om rijdenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duurste bezine,
een extra vliegtax,
een verpakkingsbelasting
1% extra btw,
Wat een pleuriskabinet zijn we aan het krijgen. Als ze eens gaan nadenken en niet het geld met bakken weggooien is dit allemaal echt niet nodig.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar blijft iedereen dit pikken? cda en vooral pvda worden zwaar afgestraft in alle peilingen.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, iedereen 'pikt' het maar zoals het is, mensen gaan er niet minder om rijden
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:17 schreef qu63 het volgende:
ff zwaaien vanuit een boom op de heide tussen Hilversum en Blaricum!
ja, écht!
niet heel comfortabel, naar wel ok. Zal ff een foto maken en die thuis postenquote:
Doe dat jaquote:Op zondag 4 mei 2008 15:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet heel comfortabel, naar wel ok. Zal ff een foto maken en die thuis posten
Een lichte zondagmiddagexercitiequote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ben je over die 30 miljard weggegooid geld gereden?
Geen idee!quote:
Neequote:Op zondag 4 mei 2008 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
Nog leuke jammeisjes tegengekomen?
ja maar goed, ik kan wel een collage aanleggen van "niet-bordjes"quote:
Twello was gewoon nog niet helemaal af toen de nieuwe dienstregeling ingingquote:Op zondag 4 mei 2008 18:00 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker handig dan
Normaal gesproken moet dat toch snel te regelen zijn
Lekker gefietst dusquote:Op zondag 4 mei 2008 19:02 schreef qu63 het volgende:
Zo, en nu ga ik niks meer doen vandaag
Ruim 55 km op de fiets gezeten
Jupquote:
Hebben we op dvdquote:Op zondag 4 mei 2008 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
Der Untergang![]()
Hoe goed wil je een film hebben.
Of gewoon nu op tvquote:Op zondag 4 mei 2008 20:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is goedkoop bij dvdoutlet.nl te krijgen (oa)
Daarom heb ik de film maar snel weer uitgezet.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
al die kanker reclameblokken moeten verboden worden. ZEKER nu
Bomen, bosquote:Op zondag 4 mei 2008 21:56 schreef qu63 het volgende:
* qu63 in de boom vanmiddag:
de boom
[ afbeelding ]
ik dus
[ afbeelding ]
Geen bos, was gewoon op de heiquote:
Nou ja.. Mini-bosje eigenlijkquote:
ik zal het bosje ff zoeken op google-mapsquote:
hier dus. Kaart is gecentreerd op de boom waar ik in lag (ongeveer dan..)quote:
Trustequote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef qu63 het volgende:
Ik ga maar eens slapen, mn benen zijn nog aan het verzuren geloof ik![]()
Ah die mensen die niets kunnen doen, zullen het niet zo erg vinden zeker?quote:Op maandag 5 mei 2008 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk, weer overleg of we wel of geen proces draaien, waardoor de meeste mensen niets kunnen doen vandaag. Maar wel belangrijk is voor de winkels..
Leuk die keuzes.
Hey Koekiequote:Op maandag 5 mei 2008 09:06 schreef Kuukske het volgende:
Eén goedemorgen allemaal!
Juist wel, aangezien die weer in contact staan met leveranciers die ook weer informatie willen hebben over de verkopen. 't Is zo ingewikkeldquote:Op maandag 5 mei 200809:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah die mensen die niets kunnen doen, zullen het niet zo erg vinden zeker? [afbeelding]
Deze namiddag weer vergaderen. Hopelijk wordt het wat aangenamer dan vorige week [afbeelding]
Een week misschien? Ik heb vakantie gevierd zonder teveel PC activiteiten.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef leonieke het volgende:
Hey KoekieHet lijkt al zo lang geleden dat ik jou hier nog gezien heb
Bwa, het lijkt langerquote:Op maandag 5 mei 2008 09:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een week misschien? Ik heb vakantie gevierd zonder teveel PC activiteiten.
Veel succesquote:Op maandag 5 mei 2008 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Juist wel, aangezien die weer in contact staan met leveranciers die ook weer informatie willen hebben over de verkopen. 't Is zo ingewikkeld
We hebben 't toch maar gestart, *keep fingers crossed*
Maar je hebt me gemist?quote:Op maandag 5 mei 2008 09:25 schreef leonieke het volgende:
Bwa, het lijkt langerMaar dat kan ook heel erg aan mij liggen hoor
![]()
Hoi qu
Anders zou het me niet opgevallen zijn hoe lang ik je al niet tegengekomen was, héquote:
Een dagje Amsterdam, dagje bij broer van JD gehangen, een dagje met vrinden op pad en gewinkeld. Oh en genoten van het mooie weer.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:31 schreef leonieke het volgende:
Anders zou het me niet opgevallen zijn hoe lang ik je al niet tegengekomen was, hé![]()
Wat heb je zo allemaal gedaan tijdens jouw vakantie?
Lijkt me heerlijkquote:Op maandag 5 mei 2008 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een dagje Amsterdam, dagje bij broer van JD gehangen, een dagje met vrinden op pad en gewinkeld. Oh en genoten van het mooie weer.
Super hé die avondjes met de leuke collega'squote:Op maandag 5 mei 2008 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Oja, JD had ook wat collega's uitgenodigd. Daarmee werd onze vakantie tevens ingeluid.
En inderdaad! Mooi weer houdt aan. Super.
Moet die nog leeg?quote:
Dat heb ik allemaal gisteren al gedaan, nu enkel nog de douche onder handen nemen vanavond.quote:Op maandag 5 mei 200810:56 schreef Kuukske het volgende:
De keuken blinkt! Nu de ijskast [afbeelding].
Hé inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
eerste maandag van de maand, 12 uur.
De sirenes zijn stuk denk ik
We worden aangevallennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 5 mei 2008 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
of de vogels hebben het alarm hier overgenomenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 805051203120704999 0704999 BRW Gooi en Vechtstreek ( Monitor GMK ) 805051203120704998 0704998 BRW Gooi en Vechtstreek ( Lichtkrant AC ) 805051203120704997 0704997 BRW Gooi en Vechtstreek ( Piketdienst Staatsbosbeheer ) 805051203120703903 0703903 BRW Gooi en Vechtstreek ( Lichtkrant Laren ) 805051203120703107 0703107 BRW Laren ( Commandant ) 805051203120703104 0703104 BRW Laren ( Chauffeurs ) 805051203120703103 0703103 BRW Laren ( Bevelvoerder van Dienst ) 805051203120703102 0703102 BRW Laren ( Blusgroep 3 ) 805051203120703101 0703101 BRW Laren ( Blusgroep 2 ) 805051203120703100 0703100 BRW Laren ( Blusgroep 1 ) |
Daar is voor gekozen..quote:Op maandag 5 mei 2008 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
1 |
het is nog niet afgebrandquote:Op maandag 5 mei 2008 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ code verwijderd ]
Dan weten we net zo veel, plus dat mensen dat echt lezen.
5 mei is toch juist feestenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar is voor gekozen..
Omdat het 5 mei is en de rust niet willen verstoren is er besloten om de sirenes deze maand niet te testen..
Ik had er maar vast een topic aan gewijdquote:Op maandag 5 mei 2008 12:10 schreef Tally het volgende:
Daar is voor gekozen..
Omdat het 5 mei is en de rust niet willen verstoren is er besloten om de sirenes deze maand niet te testen..
Krijg je van de zomer allemaal van die ijslollies in de vorm van babies. Net als toen met de Knut-hypequote:
Ik las het van de week in de krantquote:Op maandag 5 mei 2008 12:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
5 mei is toch juist feesten
En rustig is het hier altijd
Je zal in het donker maar wat vlees eruit pakken en dat gaan klaarmakenquote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 5 mei 2008 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
okee deze was dan IETS boven het gebruikelijke poep- en piesniveauEn dat is al heel wat tenslotte..
Het ging alweer zo lang goed ookquote:121 Teletekst ma 05 mei
Politieke crisis dreigt in België
` De Belgische regering-Leterme stevent
af op een politieke crisis.Opnieuw
zorgt de splitsing van het kiesdistrict
Brussel-Halle-Vilvoorde voor problemen.
De Vlaamse meerderheid in het parlement
dreigt donderdag voor een splitsing te
stemmen.De Franstaligen zijn hier tegen
en kunnen dan de regering laten vallen.
Premier Leterme sprak gisteravond met
de partijvoorzitters en de vicepremiers
over het probleem.Dat overleg heeft
naar verluidt weinig opgeleverd.
Het district Brussel-Halle-Vilvoorde
is al jaren een probleem.Het is het
enige district waar zowel Franstalige
als Nederlandstalige kieslijsten zijn.
volgende nieuws weer & verkeer sport
je bedoelt dat we al een tijdje niks hoordenquote:
Daar dacht ik vanochtend ook al aanquote:Op maandag 5 mei 200813:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ging alweer zo lang goed ook [afbeelding]
Zou het dan tochquote:
Ah, Je had het bericht ook al gelezenquote:Op maandag 5 mei 200814:25 schreef qu63 het volgende:
Fles: 'Goeiedag' levert 25.000 euro op in België
Nee, zit lekker fris binnenquote:
quote:Another sunny day, I met you up in the garden
You were digging plants, I dug you, beg your pardon
I took a photograph of you in the herbaceous border
It broke the heart of men and flowers and girls and trees
chick, oftewel vriendinquote:Op maandag 5 mei 2008 19:20 schreef Kuukske het volgende:
Kipje?
Kipjequote:Op maandag 5 mei 2008 19:20 schreef Kuukske het volgende:
Kipje?
Dat snap ik. Maar ik weet nog steeds niet veel over dat kippetje.quote:
Precies, ik ook niet. Behalve dat ze in het begin heel ergquote:Op maandag 5 mei 2008 19:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik weet nog steeds niet veel over dat kippetje.
Ja, dat dus! Zijn ze heppie enzo?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies, ik ook niet. Behalve dat ze in het begin heel ergwaren. Dus ik vraag me af of het al
tijd is.
.
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:48 schreef Kuukske het volgende:
Hij zit in R&P.
trek hem aan zijn harenquote:Op maandag 5 mei 2008 19:48 schreef Kuukske het volgende:
Hij zit in R&P.
JDude! Jij hier!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:55 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Tof!quote:
Zie hierbovenquote:Op maandag 5 mei 2008 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zou het met Sjow z'n kipje zijn?
Nouuu, trouwen nog echt nietquote:Op maandag 5 mei 2008 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, ik ook niet. Behalve dat ze in het begin heel ergwaren. Dus ik vraag me af of het al
tijd is.
.
Natuurlijkquote:
Gespot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |