Eens, ik zou me kapot schamen als Ajax zo laf gaat spelen, maar het word echt weer tijd voor een titel dus als het een paar keer kut is dan is het niet anders. Hopelijk laat van Basten zien dat hij meer is dan alleen een trainer die met topmateriaal de klus kan klaren.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:53 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dan zijn we net PSV![]()
Het hoeft echt niet elke wedstrijd 90 minuten domineren maar ik wil wel beter kampioen worden dan met het voetbal was PSV speelt
Dat heeft hij al gedeeltelijk gedaan bij de Ajax jeugd, nu nog bij het eerste en hij is een heldquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Eens, ik zou me kapot schamen als Ajax zo laf gaat spelen, maar het word echt weer tijd voor een titel dus als het een paar keer kut is dan is het niet anders. Hopelijk laat van Basten zien dat hij meer is dan alleen een trainer die met topmateriaal de klus kan klaren.
Van voetbalprimeur dus wat er van waar is...quote:Edgar Davids is in gesprek met Red Bull Salzburg en Sampdoria. De aanvoerder van Ajax gaf eerder zelf al aan de voorkeur te geven aan een club uit Italië. Dat meldt de Italiaanse televisiezender Sky Italia.
Daarom lijkt Sampdoria de beste papieren te hebben. Davids liet eerder weten dat de kans dat hij vertrekt uit Amsterdam zeer groot is. Bij Salzburg is Co Adriaanse volgend seizoen de hoofdtrainer. Hij liet eerder al weten dat hij Davids graag aan zijn selectie wil toevoegen.
De middenvelder kwam eerder uit voor AC Milan, Juventus, FC Barcelona en Tottenham Hotspur. Ook speelde hij 74 interlands, waarin hij zes keer scoorde.
1. Davids in deze vorm kan nog minstens een seizoen door.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:05 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zou het vreemd vinden als hij nog bij Ajax weg gaat om naar een andere club te gaan.
1 Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
1. Davids in deze vorm kan nog minstens een seizoen door.
2. Hij kan niet door een deur met Marco.
Niet zo vreemd dus.
Dat gerucht staat op meerdere websites. Van mij mag die!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van voetbalprimeur dus wat er van waar is...
Ik had hem alleen nog maar op VP gezien en op de meer betrouwbare sites zie ik ook niks. Dus ik denk nog steeds dat er niet veel van kloptquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:37 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat gerucht staat op meerdere websites. Van mij mag die!
Tja, als het met JC al niet lukt om het uit te praten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
1 Dat begrijp ik.
2. Kom op zeg het zijn 2 volwassen mannen, Marco heeft het toendertijd gekscherend gezegd en ze moeten het gewoon uit praten.
"Davids? We zetten Wouters toch ook niet meer in de verdediging"
Dat was een 1 april grap, ben je daar nou nog niet achter?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tja, als het met JC al niet lukt om het uit te praten.![]()
Sorryquote:Anderlecht versterkt zich met Suarez
Geschreven op vrijdag, 2 mei om 22:00
Het Belgische Anderlecht heeft zich voor de aankomende seizoenen versterkt met de Argentijnse aanvaller Matías Suarez. De pas 19-jarige speler is momenteel nog actief bij tweedeklasser Belgrano in zijn geboorteland, maar zal een contract ondertekenen dat hem de komende vijf jaar in Brussel moet houden.
Al enkele maanden zong het gerucht rond dat Paarswit tot een akkoord was gekomen met de jonge spits, maar tot op heden bleef de bevestiging van de club zelf uit. Het Laatste Nieuws meldt vrijdagavond echter dat de deal is beklonken, en dat slechts nog de handtekening van de speler zelf ontbreekt.
Suarez is bezig aan zijn tweede seizoen bij Belgrano, nadat hij in zijn eerste jaar goed was voor één treffer in 17 optredens. Dit jaar staat hij op negen uit 29. Opvallend is ook het hoge gele kaartenaantal: dit seizoen vergaarde hij er al tien.
Om volgend jaar met hem de CL te winnenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax maakt dus optimaal gebruik van Sulejmani's blessure.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Om volgend jaar met hem de CL te winnen
Kom op, je kan Ajax niets verwijten als je zelf vorig jaar ook hebt verloren van Helsingborg.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ze play offs winnen hebben ze er recht op, anders niet.
Ik hoop alleen dat een andere club het eens mag doen omdat Ajax het al 2 jaar zo schandelijjk heeft laten liggen en dat slecht is voor het Nederlands voetbal.
Sowieso hebben ze helemaal niets te verwijten, wij winnen de play-offs dus wij zijn gewoon de beste van de kandidaten voor het ticket..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kom op, je kan Ajax niets verwijten als je zelf vorig jaar ook hebt verloren van Helsingborg.
Hoeft niet, de beste is immers dit seizoen ook geen kampioen gewordenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze helemaal niets te verwijten, wij winnen de play-offs dus wij zijn gewoon de beste van de kandidaten voor het ticket..
"de beste" staat na 34 wedstrijden met de meeste punten bovenaanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:24 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Hoeft niet, de beste is immers dit seizoen ook geen kampioen geworden
Idd. Dat wij het spel van PSV niet ambieren is een tweede zaak.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
"de beste" staat na 34 wedstrijden met de meeste punten bovenaan
Jezus wat verschrikkelijk lelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
mooie shop maar kan er maar niet aan wennen dat wij dadelijk ook echt met Aegon gaan lopen
![]()
Wen er maar aan, want dit gaat het ook zo'n beetje worden ben ik bang.quote:
Bron?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:01 schreef Houniet het volgende:
Laudrup vervangt Rijkaard bij Barca.
Nieuws op de radio. Dat is mijn bron.quote:
We waren toch op zoek naar nieuwe/ betere jeugdtrainers?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:39 schreef De_Ananas het volgende:
En wat moeten wij met Rijkaard?
Mag ik ook?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:40 schreef Jasza het volgende:
Houniet je hebt pm.
Ik denk niet dat ie jeugdtrainer wil worden, anders zou dat natuurlijk wel een goede zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
We waren toch op zoek naar nieuwe/ betere jeugdtrainers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |