Zozo al helemaal in de Oranje sfeerquote:

Heb er ook 4quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:36 schreef Bullebak het volgende:
Volgens Ajax toch al ruim 37000 kaarten verkocht voor maandag, valt me nog mee.

Bovendien gaan we dan de geschiedenisboeken in als de enige winnaar van de play-offsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar goed, dit gaat hier nog steeds over de mooiste club van de wereld en ook al ben ik fel tegen de Play Offs. We moeten ze natuurlijk nog wel eventjes winnen om volgend seizoen in de CL te laten zien, dat wij nog altijd de beste Nederlandse club zijn.

Maak je geen illusies over mooi en attractief voetbal onder van Basten.. dat zal er niet zijn maar we gaan wel winnenquote:

Het eerste seizoen wordt het niets met het mooie voetbal, maar dan. Slechter dan Koster kan het niet worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maak je geen illusies over mooi en attractief voetbal onder van Basten.. dat zal er niet zijn maar we gaan wel winnen

Koster>Woutersquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Het eerste seizoen wordt het niets met het mooie voetbal, maar dan. Slechter dan Koster kan het niet worden.

.
.

Ajacieden zeuren altijdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:26 schreef Rumille het volgende:
Besides, als we volgend jaar eindelijk weer kampioen worden, is iedereen toch zo dolbij met de 1e landstitel sinds 5 jaar, dat niemand zeurt over mooi voetbal.

Dan zijn we net PSVquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:26 schreef Rumille het volgende:
Besides, als we volgend jaar eindelijk weer kampioen worden, is iedereen toch zo dolbij met de 1e landstitel sinds 5 jaar, dat niemand zeurt over mooi voetbal.

Eens, ik zou me kapot schamen als Ajax zo laf gaat spelen, maar het word echt weer tijd voor een titel dus als het een paar keer kut is dan is het niet anders. Hopelijk laat van Basten zien dat hij meer is dan alleen een trainer die met topmateriaal de klus kan klaren.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:53 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dan zijn we net PSV
Het hoeft echt niet elke wedstrijd 90 minuten domineren maar ik wil wel beter kampioen worden dan met het voetbal was PSV speelt

Dat heeft hij al gedeeltelijk gedaan bij de Ajax jeugd, nu nog bij het eerste en hij is een heldquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Eens, ik zou me kapot schamen als Ajax zo laf gaat spelen, maar het word echt weer tijd voor een titel dus als het een paar keer kut is dan is het niet anders. Hopelijk laat van Basten zien dat hij meer is dan alleen een trainer die met topmateriaal de klus kan klaren.

Van voetbalprimeur dus wat er van waar is...quote:Edgar Davids is in gesprek met Red Bull Salzburg en Sampdoria. De aanvoerder van Ajax gaf eerder zelf al aan de voorkeur te geven aan een club uit Italië. Dat meldt de Italiaanse televisiezender Sky Italia.
Daarom lijkt Sampdoria de beste papieren te hebben. Davids liet eerder weten dat de kans dat hij vertrekt uit Amsterdam zeer groot is. Bij Salzburg is Co Adriaanse volgend seizoen de hoofdtrainer. Hij liet eerder al weten dat hij Davids graag aan zijn selectie wil toevoegen.
De middenvelder kwam eerder uit voor AC Milan, Juventus, FC Barcelona en Tottenham Hotspur. Ook speelde hij 74 interlands, waarin hij zes keer scoorde.

1. Davids in deze vorm kan nog minstens een seizoen door.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:05 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zou het vreemd vinden als hij nog bij Ajax weg gaat om naar een andere club te gaan.

1 Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
1. Davids in deze vorm kan nog minstens een seizoen door.
2. Hij kan niet door een deur met Marco.
Niet zo vreemd dus.

Dat gerucht staat op meerdere websites. Van mij mag die!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van voetbalprimeur dus wat er van waar is...

Ik had hem alleen nog maar op VP gezien en op de meer betrouwbare sites zie ik ook niks. Dus ik denk nog steeds dat er niet veel van kloptquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:37 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat gerucht staat op meerdere websites. Van mij mag die!

Tja, als het met JC al niet lukt om het uit te praten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
1 Dat begrijp ik.
2. Kom op zeg het zijn 2 volwassen mannen, Marco heeft het toendertijd gekscherend gezegd en ze moeten het gewoon uit praten.
"Davids? We zetten Wouters toch ook niet meer in de verdediging"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |