Gaat goed met dat dieet van jou, he!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is alweer verdwenen3 uurtjes slaap doen wonderen. Nu zit in aan mn 2de festini aardbei ijsje
![]()
![]()
Monster ligt vlak bij Den Haag. Ergens bij Den Haag zuid. Poeldijk, Westland etc.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
Hoe ver is Monster hier vandaan? Waar ligt dat ergens?
Ja, zelfde dinnetje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:27 schreef Greys het volgende:
Hm, Nok, dan is het wel weer een rare droom
Sorry als ik het niet helemaal kan volgen maar toch niet het dinnetje waarvoor je de schilderingen aan het maken was?![]()
Qwea, gelukkig dat het over is. Ik heb een pak met mini Bounty-Snickers-Mars ijsjes gekocht (die zijn dus net zo klein als minimarsjes) en ik zit nu aan de derde
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb de afgelopen tijd geleerd dat bipsebaps is een Ingetje-benaming voor 'kont' en wielewapse is eh.... eh.... is ehm..... was dat nou sexen, Ing?
Ga je kijken en dan kom je daarna een wodka-jus doen op mijn balkon waar geen zon meer op staatquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
Oh wat klote Nok! En wat knap dat ze er zo kalmpjes onder is
Dizzy, thanks. Heer G speelt daar vanavond met de brute bluesmannen maar ik twijfel of ik even zal gaan kijken. Een avondje badderen en wijvenfilms kijken lijkt me ook wel wat. Arghhhhhh ik wou dat ik eens kon leren kiezen en knopen doorhakken. Bestaan daar ook cursussen voor?
Het zou wellicht een heel verkeerd beeld schetsen. Die partner zou misschien zomaar denken dat je een heel keurig en bleu meisje was. En daar zou jij dan weer van in mineur raken. Dus doe maar niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik denk dat een toekomstig partner hard weg rent als ik het de eerste keer zo noem
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou wellicht een heel verkeerd beeld schetsen. Die partner zou misschien zomaar denken dat je een heel keurig en bleu meisje was. En daar zou jij dan weer van in mineur raken. Dus doe maar niet.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet een heel keurig en blue meisje ben?
hmmmmmm............quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om de een of andere vage reden denk ik dat je zeer correct bent, maar niet keurig en bleu.
Je bent niet alleen. Je bent met een trommelquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Whaaaaaaaaaaa wat ben ik toch een enorme schijterd
Heer G belt net of ik hem een van zijn trommels wil brengen (die hij nu meeheeft drumt niet zo lekker) en dan moet ik daar alleen heen en alleen een kroeg in. En daar ben ik niet zo goed in
Iedereen kijkt vast niet direct op als je binnenkomt. Het is een kroeg, iedereen is te druk met zichzelfquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Whaaaaaaaaaaa wat ben ik toch een enorme schijterd
Heer G belt net of ik hem een van zijn trommels wil brengen (die hij nu meeheeft drumt niet zo lekker) en dan moet ik daar alleen heen en alleen een kroeg in. En daar ben ik niet zo goed in
Kom op!! Je lijkt een stoere chickquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:21 schreef Greys het volgende:
Oke. Nou. Daar ga ik
Tot strakjes, ik blijf niet te lang weg. Ik weet me geen houding in mijn eentje
festini ijs zit niks in. Maar idd, het gaat kutquote:
Wanneer is ze jarig dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik waag me wel in de koopzondag morgen
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:42 schreef Greys het volgende:Ik heb het overleefd
Omdat er precies tegelijk met mij nog een vriendin van één van de bandleden binnenkwam
ach, dat mens geilt op mijn aandachtquote:Op zondag 4 mei 2008 10:50 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
Het is inderdaad stralend weer.. Eerst m'n winterbenen maar es ontharen..![]()
Nou ja Qwea, af en toe ben je ook echt een stoker, en een reactie van haar was vast en zeker je doel. Die heb je nu..
omdat het niet mijn msn is, en ik haar niet mag trashen van MMquote:Op zondag 4 mei 2008 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Het is hier ook erg lekker weer en mijn beentjes zijn eiks altijd zomerklaar![]()
2 x per jaar met de epi-dinges erover, puur voor de sier en dan ist klaar.
Q, waarom block je dat mens niet dan?
Of geilt MM stiekem nog steeds op haar aandacht?
same herequote:Op zondag 4 mei 2008 11:41 schreef Morretje het volgende:Ing, 2 keer per jaar?!
Ik heb het de hele winter niet gedaan, lekker warm wintervachtje..Maar nu kan het echt niet zo in de zon hoor, vind ik..
Dan wil hij blijkbaar nog contact met haar en zo te merken heb jij daar een probleem mee, want je hebt het er erg vaak over.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
omdat het niet mijn msn is, en ik haar niet mag trashen van MM![]()
iemand nog info over de woningstichting ?
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:04 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben bang voor de epilady.
Maar een scheermesje zou nu best een fijn plan zijn. Mijn poten lijken sprekend op cactussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |