O, hou op!!! Mijn avondmaal bestond uit ongeveer 15 bitterballen met mosterdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Lekker, zelfgemaakte pizza! Ik heb alweer trek in snek
Ye gotta screw morequote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hm, dan moet ik toch eerst wat serieuze schroefklussen hebben eigenlijk
da's zeker waarquote:
in de tuinquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:27 schreef Greys het volgende:
Geeft ook helemaal geen troep
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
Alles kan je schroeven. Ik haal zelfs weleens de handvatten van m'n keukenkastjes om het daaronder schoon te maken. Wat echt hilarisch is, gezien het feit dat als ik me omdraai ik een grote klerebende zie. Máár onder de handvatten is het dan mooi schoon.![]()
Zo nu ga ik uit eten, daaaaag!!
Oeh lekker Greys, mag ik mee eten?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:53 schreef Greys het volgende:
Schoonmaken onder de handvatten van je keukenkastjes... ehm..... *koekoek!*![]()
De buren vinden het niet erg hoor, van dat drumstel in de tuin. Onze buren zijn een paar dagen weg, de achterburen vinden het alleen maar razend interessant en aan de andere kant woont niemand
Ik ga maar een paar frietjes voor mezelf bakken straks denk ik
Piepert. Had je maar niet zoveel moeten zuipen tot kotsens toe. "s avonds een grote meid, dan de volgende dag ookquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:22 schreef Qwea het volgende:
ik ga nog ff slapen. Ik ben doodmoe, en misselijk
Hell no. 15 bitterballen en een schaaltje tortillachips met saus. Toen ik 's avonds laat thuis kwam heb ik nog wel de rsten van de maaltijd van eergister gegeten. Dus ik heb het wel goed gemaakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's zeker waar![]()
Is het nog gelukt met gezond eten gister? Mij niet
Ja die wiki ja, hij wil de topics niet netjes onder elkaar zetten. Nu ben ik in mineurquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:55 schreef Greys het volgende:
De wiki van wat? Greys?
Ik ben weer heel wild afleveringen aan het downloaden![]()
En ik heb 11 al gezien, 10 was nog niet binnen. Volgorde...? Heul niet belangrijk
Plan is gewijzigd, ik ga maar een bakje sushi bij de Appie halen ipv frietjes bakken
Netjes aardappeltjes en groente. Nadat ik gisteren toegegeven had aan mijn McDonalds craving.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:24 schreef Greys het volgende:
In mineur... wat zeg je dat chique!![]()
![]()
Wat ga jij eten vanavond? Ook iets lekkers? Of heb je al gegeten? (Zie net dat het al half zeven is)
het is alweer verdwenenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
Oh ja Lizzy, hou je zo van de Mac? Ik ben daar al zo lang niet meer geweest, toch weer eens doen!
Nok, wat een rare combi, yoghurt met slagroom!![]()
Wees maar blij dat die zwangerschap maar een droom was dan, anders had je geen leverpastei gemogen geloof ik![]()
Zo misselijk was je dan niet Qwea, als je vissticks en een Turkse pizza op hebt en er nog wel eentje lust. Je was OF schromelijk aan het overdrijven OF het is als sneeuw voor de zon verdwenen![]()
In welk woordenboek kan ik dat woord vinden?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat raar Nok...en vervelend![]()
Ik denk dat ik pa en ma maar ff buiten parkeer, tis nog best aangenaam buiten vind ik.
Morgen nog lekkerderderder weer
Het Grote Ingetje-woordenboek.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In welk woordenboek kan ik dat woord vinden?
Wil ik weten wat die laatste twee betekenen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het Grote Ingetje-woordenboek.
Samen met Bipsebaps en Wielewapse
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wil ik weten wat die laatste twee betekenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |