Nee hoor. Ik wil hem gewoon helpen omdat ik em lief vind. Ik laat de handboeien wel achterwege. Bovendien krijg ik liefdevolle hulp van Greys en Conleche. Saampjes stoppen we hem na die horrible ervaring met jou wel schoon in onder een lekker dekbedje. Alleen, of met een leuke knul. Die wil ik ook best wel voor hem organiseren als ie wil.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pas maar op, strax denkt hij nog dat je wilt binden
Mc dreamy?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef Greys het volgende:
DivX player saved the day, nu gaat alles prima qua geluid en beeld!
Nok, McDreamy heeft geen behoefte aan 'een lekkere knul' als wij er zijn
Hij upload alleen de file die jij op dat moment ook download. Tenminste als je het programma gebruikt dat in de PM stond.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar bij limewire zie je altijd wat ze uploaden, hier niet. Vind 't maar niks. Heb het gestopt. (ookal omdat het veel te lang ging duren. Eerst maar eens verdiepen in wat het nu precies is. )
Goedemorgen,quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Senes hoe is het nu?![]()
Is het prachtig weer, ben ik ziekHeel veel snot, hoofd vol watten, hoofdpijn, koorts. Lekker dan.
Nog nooit last van gehad. Denk het niet. Dan heb je toch ook tranende ogen enzo? Het is puur de buizen die vol snot zittenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:27 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen
Hoe oud is Elco ook alweer, Senes?
DML, beterschap. Niet iets hooikoortserigs?
Elco word negen jaarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:27 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen
Hoe oud is Elco ook alweer, Senes?
DML, beterschap. Niet iets hooikoortserigs?
Nee na mijn pm niet meerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:51 schreef Qwea het volgende:
downloaden jullie via limewire? torrents gaan veul sneller
Een weekend met heulllllllllll mooi weer!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Gelukkig dat de lever en nierwaardes iig goed waren Senes!
We duimen hier weer verder voor meer goed nieuws![]()
Nog een half dagje en dan weeeeeekend!
kan me voorstellen dat je opgelucht bent!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:04 schreef senesta het volgende:
Nou, het ziet er allemaal wel beter uit dan gisteren.
Zijn leverwaardes waren prima, zijn nierwaardes waren prima, zijn temperatuur was nu ook goed.
Waarschijnlijk heeft hij of een flinke allergische reactie op iets gehad of is het een reactie op zijn huidproblemen, misschien zelfs wel richting een bloedvergiftiging.
We hebben nu een kuur mee gehad en daar zou het beter mee moeten gaan, van het weekend zijn de injecties van gisteren uitgewerkt en word het spannend, mochten de klachten dan terug komen dan moeten we weer bellen.
Vooralsnog ziet het er in ieder geval wel beter uit als gisteren, hoewel het volgens de dierenarts nog steeds kan vriezen of dooien.
Ik ben in ieder geval wel opgelucht..
tel je schroeven van tevoren, dat scheelt als je er straks een over hebtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:58 schreef conleche het volgende:
Ik ben bij Ikea geweest om een tuinsetje te halen. Maar nu moet ik het nog in elkaar schroeven. En ik ben m'n schroefpistool kwijt. Volgens mij wordt het weer een meerjarenplan dat tuinsetje van mij
Ikeaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:58 schreef conleche het volgende:
Ik ben bij Ikea geweest om een tuinsetje te halen. Maar nu moet ik het nog in elkaar schroeven. En ik ben m'n schroefpistool kwijt. Volgens mij wordt het weer een meerjarenplan dat tuinsetje van mij
Nou inderdaad, ik was echt een beetje van de wereld.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je opgelucht bent!!Dit klinkt ook veel hoopvoller dan wat je gisteren schreef.
Wat kan een mens zich beroerd voelen he, als je beestje ziek is![]()
Ik duim iig gewoon door dat die kuur aanslaat en Eelco snel weer helemaal het ventje is![]()
MM zn neef is jarig, en die werkt in een kroeg, en houdt zn feestje daar. Ik weet niet of ik mee wil. Ik haat uitgaanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Weeeeeekend!![]()
Vanavond op stap naar de discotheek waar we vroeger haast "woonden"![]()
Is nu een reunie-avond met jaren 80 en90 muziek.
Meneer I. net ook ff overgehaald, die gaat vanaaf met mij en m'n dinnetjes op stap
Logisch. Toen mijn Bepje vorig jaar baarmoederontsteking had, had ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik was echt een beetje van de wereld.
Maar hoewel hij ook veel slaapt moppert hij er al weer lustig op los![]()
Joey vroeg ook al om pizza gisteren
wat een stoer schroefpistool, die wil ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:14 schreef conleche het volgende:
Zo ben weer terug, had m'n schroefpistool weer gevonden. Ik doe niks meer met een gewone schroevendraaier: zo last century! Dit is 'm.
[ afbeelding ]
Ik zit nu aan de welverdiende wodka. Wat een weer hè!!
En Senesta: gelukkig dat het mee lijkt te vallen met het beesie!!![]()
thnx!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat een stoer schroefpistool, die wil ik ookAl schroef ik niet zo veel, maar toch
Een lijmpistool heb ik wel maar die is stuk.
Qwea: proost!
ik dacht al, wat doet MM hierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:53 schreef MikeyMo het volgende:
ik zag ze laatst bij de formido voor 30 euro. Ik post onder MM zn account, want hij is met Baloe lopen, en ik misbruik zn studio boxen. En het is me verboden hier op deze comp op fok in te loggen
Aangezien ik nooit uitlog
ik ga zo toch maar mee naar die party. Begint om 20:30. Luister nu freestylers - push up
hm, dan moet ik toch eerst wat serieuze schroefklussen hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:50 schreef conleche het volgende:
Eurootje of 50, maar soms zijn ze in de aanbieding.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik dacht al, wat doet MM hier
Freestylers blijft leuk. Ik vind deze ook zo'n lekker dansnummer:
maar veel plezier alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |