Zit je weer aan de drank?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Wat zijn we eigenlijk een fijn setje bij elkaar he, SC-meisjes?
Ik verbaas me er elke keer weer over. Wat een prettig 'clubje'![]()
![]()
Ik vind jullie lief![]()
Sorry. Ik had even een emo momentje![]()
Nee geen subtit, mijne iig niet. Die grappen worden zo slecht vertaald in het NL. In het engels snap je ze toch ook wel?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:37 schreef conleche het volgende:
Helleu!!
Das toch zonder ondertiteling? Die DL's bedoel ik? Ik heb er weleens een zo gekeken en ik miste toch een paar subtiele grappen volgens mij, omdat ze nogal veel aan woordspelingen doen. Als de DL's wel ondertiteling bevatten dan zou ik ook graag een PM willen. Zoniet, dan wacht ik wel af tot ze op TV komen......
quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
We hadden het over de serie ghost whisperer, niet jouw derek
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:42 schreef Qwea het volgende:
MM zit in zn studio te produceren, en Baloe is de koning te rijk hier. Hij heeft rust, hij snurkt, hij droomt, hij krijgt koekjes, hij wordt geknuffeld en hij mag het baasje om 07:30 wakker maken met een gezicht lik beurt
Ooh en als het vrouwtje tv kijkt mag hij op de bank meekijken.
Nou het valt me op dat de kleine snelle dingen ik dan net niet goed versta, het gaat dan langs me heen. Dus de grote grappen en duidelijke dingen snap ik natuurlijk wel, maar als ik met ondertiteling kijk, denk ik meestal: o wat leuk, zó zeggen ze dat in het Engels en ik vraag me af of het me zou opvallen zonder die titels. Moeilijk uit te leggen. Ach, ik kijk gewoon wel iedere maandag. Vind ik eigenlijk ook wel een soort ritueel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee geen subtit, mijne iig niet. Die grappen worden zo slecht vertaald in het NL. In het engels snap je ze toch ook wel?
Derrick? Da's toch Der Alte? Echt iets voor jou ja!quote:
ja, dat zeiden wij dus ook al tegen elkaar.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Het wordt hoog tijd dat jullie es gaan samenwonen, wel zo leuk voor Baloe
Baas boppe Baas hoorquote:
ik vergeet altijd te kijken. Dus als ik over 3 weken weer eens denk van "kut, ik heb GA al een poos niet gezien" download ik weer 4 afleveringen in 1x ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou het valt me op dat de kleine snelle dingen ik dan net niet goed versta, het gaat dan langs me heen. Dus de grote grappen en duidelijke dingen snap ik natuurlijk wel, maar als ik met ondertiteling kijk, denk ik meestal: o wat leuk, zó zeggen ze dat in het Engels en ik vraag me af of het me zou opvallen zonder die titels. Moeilijk uit te leggen. Ach, ik kijk gewoon wel iedere maandag. Vind ik eigenlijk ook wel een soort ritueel.
En de meet kan best in Frankrijk hoor.
Welgeteld 1 minuut en toen kwam Heer G binnen met visite en toen moest er koffie zijn enzo.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, nu breng je me in de verleiding! Heb je d'r al 1 gekeken?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Derrick? Da's toch Der Alte? Echt iets voor jou ja!
ja, dat is meestal wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik zag ondertitels! En nog in het Nederlands ook!![]()
tuurlijk !quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
Zou er dan ook zoiets bestaan voor de laatste aflevering van Heroes? Die heb ik nl. gemist en om nu de hele box voor 1 aflevering te kopen, vind ik wat overdreven...
Greys mag ik ook PM?
Idd, als hij al homoachtig isquote:
en 13 want die is morgen vroeg onlinequote:Op donderdag 1 mei 2008 22:50 schreef Greys het volgende:
9!
En daarna 10, 11 en 12Maar die moet ik nog doen.
Ging veel sneller dan ik dacht eigenlijk
Senesta, hoe slecht gaat het met je oma? Hoe oud is ze en wat heeft ze?
MM is geen stoere binkquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Idd, als hij al homoachtig is![]()
Doe es een foto van MM (ik verwacht nu minstens een heeeeele stoere bink)
Je hebt PM! Met grote dank aan Lizzyquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
Zou er dan ook zoiets bestaan voor de laatste aflevering van Heroes? Die heb ik nl. gemist en om nu de hele box voor 1 aflevering te kopen, vind ik wat overdreven...
Greys mag ik ook PM?
Heer G had hem dan ook speciaal voor jou laten zitten op de foto in het vorige topicquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:55 schreef Qwea het volgende:
en ik geil doorgaans op baardjes hoor!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:49 schreef Qwea het volgende:
en ikop derek
En alex is best hot met zn baardje. En sloan ziet er homo achtig uit.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G had hem dan ook speciaal voor jou laten zitten op de foto in het vorige topic
Pas maar op, strax denkt hij nog dat je wilt bindenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dan zet ik de arme man wel onder de douche als jij over hem heen ge
tst hebt.
borsthaar roels!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Borsthaar![]()
Was idd een leuke foto van heer G.![]()
Ik wou dat het een leugen was dat ik morgen moet werken...Steef is wel vrij whehehehee
En ik smeer hem dan wel in met van die homo-bodylotionquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Nok! Wat nobel en ruimhartig van je!
Ik kom hem wel afdrogen
Notquote:
Co!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:06 schreef conleche het volgende:
[..]
En ik smeer hem dan wel in met van die vaseline:+
Hoe heet dat streepje ook alweer wat "down there" leidt?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
Een béétje borsthaar wel ja. Ik ben niet zo van de oerwouden
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht: huh, ik had toch geen vaseline getypt
![]()
![]()
Toch een beetje blond...
My Shared Folderquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:11 schreef conleche het volgende:
He, ik ben nu ook aan het uploaden!! Waar kunnen ze nu bij dan? Bij m'n Limewiremap, of de hele compu??
Maar bij limewire zie je altijd wat ze uploaden, hier niet. Vind 't maar niks. Heb het gestopt. (ookal omdat het veel te lang ging duren. Eerst maar eens verdiepen in wat het nu precies is. )quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
My Shared Folder
Mapje in Limewire.
Alles wat je binnenhaalt zsm daar uit halen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |