Omdat die hun handjes niet thuis konden houden misschien? Omdat ze die modeshow uitstekend konden vermijden, en er geen enkele zinnige reden is om dat op te zoeken als je al bij voorbaat weet dat je het niks vindt?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:30 schreef Aoristus het volgende:
Waarom?
ik edit niks hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Lame dude. Dat ga je toch niet editten..
Dat je niet van homo's houdt, da's prima. Maar als je al die haat echt niet voor jezelf kan houden, doe ons allen dan een plezier en spaar je homofobe praatjes voor je oppasser, of wie je luier dan ook mag verschonen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van een democratisch recht. Mijn vrijheid van meningsuiting is minstens zo belangrijk als die van jou, al durf ik dat tenminste te betwijfelen
Dat is misschien wel de pest van de samenleving, al die eigen rechtertjes die zo hard roepen om tolerantie zijn het niet meer gewend om een confrontatie aan te gaan. Alles moet maar vermeden worden, want dat is blijkbaar goedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Omdat die hun handjes niet thuis konden houden misschien? Omdat ze die modeshow uitstekend konden vermijden, en er geen enkele zinnige reden is om dat op te zoeken als je al bij voorbaat weet dat je het niks vindt?
Daarom misschien?
owja: nog iets: het verschil tussen jou en mij is in dit geval niet dat ik homo ben en jij... ugh... hetero. integendeel: het verschil tussen ons is dat het mij geen reet uitmaakt hoe of wat iemand is en dat ik daar allerminst mensen op beoordeel. het verschil is met jou en mij ook dat als ik een karaktertrek of een groep minder fijn vind, dat ik het vermijd of geen aandacht aan schenk en het allerminst veroordeel of bevecht. Daarmee is er ook nog het verschil tussen jou en mij dat ik met het voorgenoemde het wel veroordeel dat mensen niet met hun poten van iemand anders kunnen afblijven omdat hij of zij anders is en dat niet goedkeur en jij schijnbaar wel...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Lame dude. Dat ga je toch niet editten..
Ik zie niet in wat de dichte deur en een zakje chips bijdraagt aan je welzijnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik edit niks hoor.
wel apart dat je mijn advies over het vermijden van krampachtig en kortzichtig denken opdringerig en vervelend noemt. het zou je zoveel minder stress geven en dat scheelt toch alweer een paar jaar van je leven! trouwens: zou je het ook niet geweldig vinden als de banlieumoccro's massaal de catwalks van parijs bestormen om de homoseksuele modellen er van af te rammen? heerlijk toch, moeten ze maar niet homoseksueel zijn en modellenwerk doen! stel je toch voor: godsgeklaagd, zo'n homoseksueel.
Maak er een mooi kleurboekje van zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
owja: nog iets: het verschil tussen jou en mij is in dit geval niet dat ik homo ben en jij... ugh... hetero. integendeel: het verschil tussen ons is dat het mij geen reet uitmaakt hoe of wat iemand is en dat ik daar allerminst mensen op beoordeel. het verschil is met jou en mij ook dat als ik een karaktertrek of een groep minder fijn vind, dat ik het vermijd of geen aandacht aan schenk en het allerminst veroordeel of bevecht. Daarmee is er ook nog het verschil tussen jou en mij dat ik met het voorgenoemde het wel veroordeel dat mensen niet met hun poten van iemand anders kunnen afblijven omdat hij of zij anders is en dat niet goedkeur en jij schijnbaar wel...
Omdat ze zonder aanleiding geweld gebruiken.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ze zonder aanleiding geweld gebruiken.
Anders ga je lekker slaan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat de dichte deur en een zakje chips bijdraagt aan je welzijn
banlieumoccro's... Ik zou zoiets aankaarten bij het MDI, ik weet zeker dat zoiets als racistisch bestempeld kan worden
Omdat over een catwalk lopende homo's niet bezig zijn om straatschoffies op hun gezicht te timmeren, de enige reden die geweld zou rechtvaardigen.quote:
Als je het er niet mee eens bent, dan kun je naar de rechter stappen. Eigenhandig geweld toepassen is niet de manier om een geschil in een fatsoenlijke samenleving op te lossen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de pest van de samenleving, al die eigen rechtertjes die zo hard roepen om tolerantie zijn het niet meer gewend om een confrontatie aan te gaan.
Ik houd niet van dance, dus ik vermijd het aanzetten van een dance-radiozender. Dat is het enige wat ik hoef te doen om er geen last van te hebben, en daarnaast heeft iedereen die wel van dance houd de vrijheid om er wel naar te luisteren.quote:Alles moet maar vermeden worden, want dat is blijkbaar goed![]()
Die agressieve allochtoontjes hadden het Rembrandtplein niet op moeten komen. Dan hadden ze nergens 'last' van gehad.quote:Zoiemand had nooit op het Rembrandtplein terecht moeten komen
als dat het enige soort boekjes is dat je leest, doe ik dat graag voor je!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maak er een mooi kleurboekje van zou ik zeggen.
Sowieso al was er wel een aanleiding geweest, lekker stoer hoor er meteen met zijn 10en op in gaan slaan!quote:
Hier heb je wel een goed punt. Er is niemand meer die z'n bek optrekt, het moet allemaal door anderen opgelost worden ofzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:38 schreef Aoristus het volgende:
Dat is misschien wel de pest van de samenleving, al die eigen rechtertjes die zo hard roepen om tolerantie zijn het niet meer gewend om een confrontatie aan te gaan. Alles moet maar vermeden worden, want dat is blijkbaar goed![]()
Zoiemand had nooit op het Rembrandtplein terecht moeten komen
Wat had er dan moeten gebeuren? Hadden de omstanders de tien rel-allochtoontjes 't ziekenhuis in moeten schoppen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hier heb je wel een goed punt. Er is niemand meer die z'n bek optrekt, het moet allemaal door anderen opgelost worden ofzo.
Leuk man! Had je strax een vechtpartij door heel amsterdam gehad!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:33 schreef GBA het volgende:
[..]
Wat had er dan moeten gebeuren? Hadden de omstanders de tien rel-allochtoontjes 't ziekenhuis in moeten schoppen?
Om die vieze nichten in het Vondelpark kun je helaas niet heen. Sowieso zijn er al teveel no-go-area's vanwege ranzige homo's.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Omdat die hun handjes niet thuis konden houden misschien? Omdat ze die modeshow uitstekend konden vermijden, en er geen enkele zinnige reden is om dat op te zoeken als je al bij voorbaat weet dat je het niks vindt?
Daarom misschien?
Niet zoveel no-go-area's als om bijvoorbeeld kut-Marokkaantjesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:08 schreef Fastmatti het volgende:
Om die vieze nichten in het Vondelpark kun je helaas niet heen. Sowieso zijn er al teveel no-go-area's vanwege ranzige homo's.
en de baja wordt geen no-go area genoemd, terwijl er precies hetzelfde plaatsvindt... of al die neukende stelletjes in de zomer in de duinen en in het vondelparkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet zoveel no-go-area's als om bijvoorbeeld kut-Marokkaantjes.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Om die vieze Mocro's in de diamantbuurt kun je helaas niet heen. Sowieso zijn er al teveel no-go-area's vanwege ranzige Islamieten.
Ik ben het in principe met je eens. Maar de straffen die een rechter uitspreekt tegenwoordig gaan tegen elk fatsoen in hier in Nederland.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je het er niet mee eens bent, dan kun je naar de rechter stappen. Eigenhandig geweld toepassen is niet de manier om een geschil in een fatsoenlijke samenleving op te lossen.
Een voorbeeld wat de uitwerking is van doorgeschoten tolerantie ten aanzien van gay-people? Of niet?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:06 schreef Fastmatti het volgende:
Met homo's moet je wel uitkijken.
Ex-Mister Gay peuzelt vriend deels op
Ja, want als je homofielen hun gang laat gaan worden het allemaal kannibalen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:27 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Een voorbeeld wat de uitwerking is van doorgeschoten tolerantie ten aanzien van gay-people? Of niet?
pas op of ik vreet je op!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:27 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Een voorbeeld wat de uitwerking is van doorgeschoten tolerantie ten aanzien van gay-people? Of niet?
Aoristus is al de trolluser in dit topic, zoek jij je eigen topic maar.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:27 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
ben ik racistisch als ik zeg dat ik niet dol ben op marokkaans voedsel!?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pas maar op voor voedselvergiftiging in dat geval!
precies hetzelfde als wat jij zegtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit soort racistische dingen zou ik nooit zeggen. Graag veranderen.
Maar als je homo invult mag het wel?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit soort racistische dingen zou ik nooit zeggen. Graag veranderen.
Eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:27 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Een voorbeeld wat de uitwerking is van doorgeschoten tolerantie ten aanzien van gay-people?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:27 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |