Straks kan je niet meer spammen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:26 schreef JortK het volgende:
Zometeen trouwens maar even wat weten, ik ben moe van al dat spammen![]()
Eens, maar als het dan toch niet gebeurt, moet je het zelf doen...quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:56 schreef PoeK het volgende:
[..]
broertje opbellen dan.
En anders gewoon ophalen en meesleuren.
Leuk dat ze je huis gebruiken, en dat het mag, maar als je dan zegt dat je het opruimt, moet je dat ook wel doen imo.
Ja wat denk je zelfquote:
JAAAAAAAAquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:41 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, dit is nu al de tweede keer in twee dagen tijd, dat ik een oranje kleurtje kwijtraak.
rood toch? Of ga je daar niet mee accoord?quote:Op donderdag 1 mei 200812:41 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, dit is nu al de tweede keer in twee dagen tijd, dat ik een oranje kleurtje kwijtraak [afbeelding].
tja, volgend jaar misschien weerquote:Op donderdag 1 mei 200812:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar oranje stond me zo goed [afbeelding].
Ik ben niet rood geweest hoor. Vanochtend was het donkeroranje, gisteren lichtoranjequote:Op donderdag 1 mei 2008 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rood toch? Of ga je daar niet mee accoord?
Ag, tijdens het EK kan je het weer aanvragen denk ikquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet rood geweest hoor. Vanochtend was het donkeroranje, gisteren lichtoranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |