abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58753542
UEFA Cup 2008/2009 #1: Met Ajax - AC Milan als droomfinale.

Zou iemand die offtopic posts even kunnen verwijderen voordat het topic ontspoort?
pi_58754063
Heb ik gedaan.

En SCH, wat de anderen zeggen. Het is een OP met een humoristische insteek, niks mis mee. Dus blijft het zo.
That's all folks!
  maandag 19 mei 2008 @ 00:37:48 #203
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58754083
quote:
Op maandag 19 mei 2008 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik gedaan.

En SCH, wat de anderen zeggen. Het is een OP met een humoristische insteek, niks mis mee. Dus blijft het zo.
Ik heb toch ook wel moeite met die OP. Je zou er een poll over kunnen houden hier, om te zien of dat wel zo moet blijven...
  maandag 19 mei 2008 @ 00:38:14 #204
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58754087
quote:
Heb ik gedaan.

Snap de 'ophef' ook niet helemaal. Gewoon een leuke insteek. Juist wel een positieve benadering me dunkt.
  maandag 19 mei 2008 @ 00:45:10 #205
139407 jorienvdherik
pi_58754184
quote:
Heb ik gedaan.

Zo kan iedereen wel aan de gang blijven...
pi_58754196
quote:
Op maandag 19 mei 2008 00:37 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik heb toch ook wel moeite met die OP. Je zou er een poll over kunnen houden hier, om te zien of dat wel zo moet blijven...
Een poll om een OP nog wel. Nee, het is goed zo. Ga er verder niet minder om slapen a.u.b.
That's all folks!
pi_58754219
quote:
Op maandag 19 mei 2008 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Zo kan iedereen wel aan de gang blijven...
Laat het zelf ook eens rusten, niet overal hoef je op te reageren he.
That's all folks!
  maandag 19 mei 2008 @ 01:03:30 #208
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58754385
Jorien loopt weer eens te kutten in het Ajax topic met trols en hoopt weer eens reacties uit te lokken
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 19 mei 2008 @ 01:04:23 #209
139407 jorienvdherik
pi_58754396
quote:
Op maandag 19 mei 2008 01:03 schreef _Mike_ het volgende:
Jorien loopt weer eens te kutten in het Ajax topic.
Nee hoor.
  maandag 19 mei 2008 @ 01:08:04 #210
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58754445
quote:
Op maandag 19 mei 2008 01:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Nee hoor.
Kom op zeg, elke post in het Ajax topic word gedaan met een " " smiley en je voegt echt niets toe met al je gezeik van Twente was beter dit en dat.
quote:
Op maandag 19 mei 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

De penal was er zeker 1, vandaag weer terug gezien, hands = hands.

Daarnaast is Twente echt NIET weggespeeld door ajax. Twente had veel meer kansen vandaag tegen ajax. Ook was het balbezit GELIJK.

Zet je bril eens af
Dit soort posts plaats jij echt alleen op momenten dat je hoopt dat er mensen toebijten, ga lekker in het Twente topic posten als je wil vertellen hoe supreme ze waren.

Voor de rest lama, er komt een nieuw topic zie ik al.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 19 mei 2008 @ 01:11:00 #211
139407 jorienvdherik
pi_58754479
quote:
Op maandag 19 mei 2008 01:08 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Kom op zeg, elke post in het Ajax topic word gedaan met een " " smiley en je voegt echt niets toe met al je gezeik van Twente was beter dit en dat.
[..]

Dit soort posts plaats jij echt alleen op momenten dat je hoopt dat er mensen toebijten, ga lekker in het Twente topic posten als je wil vertellen hoe supreme ze waren.

Voor de rest lama, er komt een nieuw topic zie ik al.
Inhoudelijk klopt je genoemde post wel.

- Twente had kansen in 1e helft
- Twente had gelijk aantal balbezit, dus is ajax niet de baas geweest.
- Denk bijna zeker, dat twente meer schoten had, dus meer kansen..
pi_58755438
quote:
Op maandag 19 mei 2008 01:08 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[..]
Moet je kijken wie dat zegt. Mister nutteloze post himself

pi_58755579
quote:
Heb ik gedaan.

Het is helemaal niet humoristisch, of het moet Ajaxhumor zijn. Maar als je zo van humor houdt dan is het raar dat deze dicht moet, dat klopt niet met elkaar. Feliciteer Ajax hier met het behalen van de Uefa Cup!

Maar het is niet leuk om op deze manier over de UEFA cup te moeten praten, met zo'n arrogante TT en OP, dat snap jij toch ook wel?
pi_58755591
quote:
Op maandag 19 mei 2008 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik neem aan dat zelfs Stevie Wonder het sarcasme wel zou begrijpen na het lezen van de TT.
Zoek het woord sarcasme eens op. Als je de UEFAcup niet belangrijkt vindt, waarom open je er dan een topic over? Voor ons is ie wel belangrijk.
pi_58756147
Als je serieus niet de humor en de gedachte achter de TT en OP kan begrijpen dan kan je beter op een weiland in de Veluwe gaan wonen hoor .

Jeez, waar je je druk over kan maken.
pi_58756178
quote:
Op maandag 19 mei 2008 08:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Zoek het woord sarcasme eens op. Als je de UEFAcup niet belangrijkt vindt, waarom open je er dan een topic over? Voor ons is ie wel belangrijk.
En jezelf maar afvragen waarom je voor de Pele Award bent genomineerd
Je weigert inhoudelijk te posten zodra het over Ajax gaat
pi_58757168
Schoen opeten #6: Sambal bij?

Kan ook wel dicht. De weddenschappen zijn of te geforceerd, of niet origineel (dan neem ik die en die user icon kennen we nu wel) of ze worden niet nagekomen.
  maandag 19 mei 2008 @ 10:33:20 #218
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58757473
Erg sneu vaak ja. Maar om dan meteen het hele topic te slachtofferen...
pi_58757644
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je serieus niet de humor en de gedachte achter de TT en OP kan begrijpen dan kan je beter op een weiland in de Veluwe gaan wonen hoor .

Jeez, waar je je druk over kan maken.
Ok, dan denken we heel anders over humor.
pi_58757715
quote:
Op maandag 19 mei 2008 07:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is helemaal niet humoristisch, of het moet Ajaxhumor zijn. Maar als je zo van humor houdt dan is het raar dat deze dicht moet, dat klopt niet met elkaar. Feliciteer Ajax hier met het behalen van de Uefa Cup!

Nogmaals, ik zag de humor in de TT van het andere topic ook wel. Dat topic werd alleen gesloten vanwege de nivealoze posts in het topic, in het UEFA-Cup topic wordt er wel normaal gepost.
pi_58757891
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:33 schreef pfaf het volgende:
Erg sneu vaak ja. Maar om dan meteen het hele topic te slachtofferen...
Was ook meer bedoelt om een discussie op te starten. Er moet wel iets gebeuren vind ik, op deze manier is er nog weinig aan.
pi_58760627
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:46 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zag de humor in de TT van het andere topic ook wel. Dat topic werd alleen gesloten vanwege de nivealoze posts in het topic, in het UEFA-Cup topic wordt er wel normaal gepost.
Meten met twee maten dus. Verwacht je dan posts van niveau?

Het is gewoon een principekwestie: je opent een topic over de UEFA-topic voor alle clubs, of eentje over Ajax in de UEFA.
pi_58760794
Ik tel er zo'n 20 a 25 serieuze plus de posts van jorien plus een stuk of 5 reacties naar aanleiding van de OP. Ik vind het een vrij behoorlijke score voor een gemiddeld topic in VBL.
pi_58760822
En een principekwestie .

Je krijgt me wel aan het lachen hoor .
pi_58760888
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik tel er zo'n 20 a 25 serieuze plus de posts van jorien plus een stuk of 5 reacties naar aanleiding van de OP. Ik vind het een vrij behoorlijke score voor een gemiddeld topic in VBL.
Ik bedoelde de reacties in het andere topic dat gesloten is mallerd.
pi_58760893
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
En een principekwestie .

Je krijgt me wel aan het lachen hoor .
Jij mij niet.

Maar we ploeteren wel verder hoor
pi_58761109
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Meten met twee maten dus. Verwacht je dan posts van niveau?

Het is gewoon een principekwestie: je opent een topic over de UEFA-topic voor alle clubs, of eentje over Ajax in de UEFA.
Wat is er in meten met 2 maten aan? Ik heb het andere topic nog een tijdje de kans gegeven, als het uiteindelijk uitmondt in een discussie waarin met ziektes gesmeten wordt en er disussies worden gevoerd tussen fans van verschillende clubs zonder argumenten en louter smilies dan heeft het toch geen zin om het topic open te houden? Ik heb het bewust niet direct dichtgegooid omdat ik de zelfspot over Ajax van de TS als Ajaxfan wel kon waarderen.

Het Uefa-Cup topic is een heel ander verhaal. Daarin wordt grotendeels serieus gepost, wordt er over de UEFA-Cup gesproken en wordt er niet met ziektes etc. gesmeten.

Het eerste topic is dus niet gesloten op basis van de TT, maar op basis van de inhoud van het topic. Ik heb in de laatste post nog complimenten gegeven aan de TS voor de spot richting Ajax. Het topic ging alleen vanaf het begin de verkeerde kant op en er was ook weinig reden om aan te nemen dat het een goede discussie zou gaan opleveren. Als het topic gesloten zou zijn vanwege de TT, dan zou het meten met 2 maten zijn geweest, maar dat is niet het geval.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blawh op 19-05-2008 14:07:17 ]
pi_58763210
Oeps, al er onderstreept gaat worden, dan wordt het serieus. Dan capituleer ik!!!
pi_58763380
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
Oeps, al er onderstreept gaat worden, dan wordt het serieus. Dan capituleer ik!!!
Dat was gewoon om de kern van mijn post duidelijk te maken hoor, was niet als een aanval o.i.d. bedoeld. Het lijkt me niet meer dan logisch dat ik mijn punt wil maken als ik beschuldigd wordt van het meten met 2 maten.

Maar is de uitleg duidelijk genoeg en snap je mijn uitleg? Vind je nog steeds dat er met 2 maten gemeten is? Zo ja, hoe zou ik het de volgende keer volgens jou beter kunnen oplossen?

Ik sta open voor je kritiek en als het goed beargumenteerd is kan ik er wat mee doen voor een volgende keer, hoe zou het de volgende keer beter opgelost kunnen worden volgens jou?

[ Bericht 1% gewijzigd door Blawh op 19-05-2008 16:18:13 ]
pi_58764891
quote:
Het topic waar jij op doelt is denk ik het 'schouderklopjes topic', daar draait het naar mijn weten om de speciale vermeldingen die je ook in MED kunt vinden. In het door RayMania geopende topic kun je ook mensen die niet direct voor het schouderklopjestopic in aanmerking komen een blijk van waardering geven.

Als ik verkeerd zit dan hoor ik het wel.
pi_58764903
SCH, in de periode oktober-december 2007 ging Tennessee je al voor met een soortgelijk meningsverschil. Ik raad je aan desbetreffende topics eens terug te lezen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58764941
quote:
Weet ik, maar ik vond een nieuw topic wel op z'n plaats. Ik sluit het oude wel.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58764948
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef Blawh het volgende:

[..]

Het topic waar jij op doelt is denk ik het 'schouderklopjes topic', daar draait het naar mijn weten om de speciale vermeldingen die je ook in MED kunt vinden. In het door RayMania geopende topic kun je ook mensen die niet direct voor het schouderklopjestopic in aanmerking komen een blijk van waardering geven.

quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:17 schreef The_Verve het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd weinig verschil met Het grote VBL schouderklopjes topic

Of gaat dit altijd per seizoen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  maandag 19 mei 2008 @ 17:42:23 #235
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58764994
Er zit toch geen verschil in die topics. In ieder geval niet in de users die worden genoemd. Beetje overdreven zo lijkt me.
pi_58765012
quote:

Je zit verkeerd Nee ja ik weet het ook niet??? Ik zie vrij weinig verschil eerlijk gezegd tussen beide topics?
pi_58765037
quote:

[..]

Ik refresh nooit.
pi_58765043
quote:

[..]

Het zijn soorgelijke topics , alleen een nieuwe OP leek mij wel wat overzichtelijker en beter overkomen.
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH, in de periode oktober-december 2007 ging Tennessee je al voor met een soortgelijk meningsverschil. Ik raad je aan desbetreffende topics eens terug te lezen.
Verander december 2007 maar in 'heden' .
pi_58765051
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:40 schreef RayMania het volgende:
Weet ik, maar ik vond een nieuw topic wel op z'n plaats.
In de oude staan er notabene nog die in het nieuwe voor precies hetzelfde weer een pluimpje krijgen.
pi_58765107
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

In de oude staan er notabene nog die in het nieuwe voor precies hetzelfde weer een pluimpje krijgen.
Niks mis mee wat mij betreft. Dan zouden we dus nooit een toto-organisator nogmaals kunnen bedanken, omdat het elk seizoen (zoals Bos81) wordt georganiseerd? Vind ik niet netjes.

Maar als er meerdere mensen zo over denken wil ik het topic wel sluiten en m'n OP verplaatsen.
pi_58765164
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:44 schreef RayMania het volgende:

[..]

Verander december 2007 maar in 'heden' .
De discussie is alleen gaan liggen. Tenminste, voor zover ik weet.

Wat betreft pluimpjes-gate, ik zit er niet mee dat dat topic er is. Dat andere mensen erover vallen, is hun probleem. Jaloezie ofzo, want waarom zou je mensen niet mogen bedanken? Wat kunnen die mensen er aan doen dat het nog steeds min of meer dezelfde mensen zijn die de toto's organiseren etc
pi_58765237
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

De discussie is alleen gaan liggen. Tenminste, voor zover ik weet.

Wat betreft pluimpjes-gate, ik zit er niet mee dat dat topic er is. Dat andere mensen erover vallen, is hun probleem. Jaloezie ofzo, want waarom zou je mensen niet mogen bedanken? Wat kunnen die mensen er aan doen dat het nog steeds min of meer dezelfde mensen zijn die de toto's organiseren etc
Pluimpjes-gate .
Ja, dat vind ik ook. Ik vind dat erbij horen en belangrijk. Met nogmaals bedanken en erkennen is niks mis, lijkt me. Er lopen nu wel twee topics, dus er moet er één dicht. Even kijken wat te doen .
pi_58765342
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het gaat er niet om dat er zo'n topic is, maar wel dat het overdreven is dat er twee zijn. En dat bijvoorbeeld colplay al in het oude topic bedankt was voor zijn drafttopic en nu weer voor hetzelfde. Terwijl hij er eigenlijk geen flikker voor gedaan heeft en al snel de organisatie heeft afgegeven . Dit laatste overigens terzijde.
pi_58765427
Krijg ik ook een pluimpje? Een veer in mijn reet mag ook
pi_58765527
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Je zit verkeerd Nee ja ik weet het ook niet??? Ik zie vrij weinig verschil eerlijk gezegd tussen beide topics?
Ik zat dus verkeerd inderdaad.

Puik werk TR, veertje daarvoor. (Achterste klinkt zo vulgair)
pi_58765574
Het is nu toch komkommertijd in VBL, Ray wil niet dat het aantal posts inzakt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 19 mei 2008 @ 19:14:46 #247
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58766480
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

Puik werk TR, veertje daarvoor. (Achterste klinkt zo vulgair)
Een veer van voren lijkt me anders niet zo plezierig.
pi_58770338
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat ging toch over een TT rond Van Basten? Dat was wel even wat anders.

Maar we hebben nu het Ajax-haat topic, dus alles is weer ok, ik hoop dat dat een reeksje wordt
pi_58792918
Kan er even naar dit topic gekeken worden. Dat hele gedoe met ziggenmufter gaat nogal offtopic en verpest mi het mooie topic.
Koning.
pi_58793181
Waar doel je precies op, omdat er al even niet meer in gepost is?
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')