Ik heb toch ook wel moeite met die OP. Je zou er een poll over kunnen houden hier, om te zien of dat wel zo moet blijven...quote:Op maandag 19 mei 2008 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik gedaan.
En SCH, wat de anderen zeggen. Het is een OP met een humoristische insteek, niks mis mee. Dus blijft het zo.
Snap de 'ophef' ook niet helemaal. Gewoon een leuke insteek. Juist wel een positieve benadering me dunkt.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik gedaan.
En SCH, wat de anderen zeggen. Het is een OP met een humoristische insteek, niks mis mee. Dus blijft het zo.
UEFA Cup 2008/2009 #1: Met Ajax - AC Milan als droomfinale.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik gedaan.
Een poll om een OP nog wel. Nee, het is goed zo. Ga er verder niet minder om slapen a.u.b.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel moeite met die OP. Je zou er een poll over kunnen houden hier, om te zien of dat wel zo moet blijven...
Laat het zelf ook eens rusten, niet overal hoef je op te reageren he.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
UEFA Cup 2008/2009 #1: Met Ajax - AC Milan als droomfinale.
Zo kan iedereen wel aan de gang blijven...
Nee hoor.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:03 schreef _Mike_ het volgende:
Jorien loopt weer eens te kutten in het Ajax topic.
Kom op zeg, elke post in het Ajax topic word gedaan met een "quote:
Dit soort posts plaats jij echt alleen op momenten dat je hoopt dat er mensen toebijten, ga lekker in het Twente topic posten als je wil vertellen hoe supreme ze waren.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De penal was er zeker 1, vandaag weer terug gezien, hands = hands.
Daarnaast is Twente echt NIET weggespeeld door ajax. Twente had veel meer kansen vandaag tegen ajax. Ook was het balbezit GELIJK.
Zet je bril eens af
Inhoudelijk klopt je genoemde post wel.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kom op zeg, elke post in het Ajax topic word gedaan met een "" smiley en je voegt echt niets toe met al je gezeik van Twente was beter dit en dat.
[..]
Dit soort posts plaats jij echt alleen op momenten dat je hoopt dat er mensen toebijten, ga lekker in het Twente topic posten als je wil vertellen hoe supreme ze waren.
Voor de rest lama, er komt een nieuw topic zie ik al.
Moet je kijken wie dat zegt. Mister nutteloze post himselfquote:Op maandag 19 mei 2008 01:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kom op zeg, elke post in het Ajax topic word gedaan met een "" smiley en je voegt echt niets toe met al je gezeik van Twente was beter dit en dat.
[..]
Het is helemaal niet humoristisch, of het moet Ajaxhumor zijn. Maar als je zo van humor houdt dan is het raar dat deze dicht moet, dat klopt niet met elkaar. Feliciteer Ajax hier met het behalen van de Uefa Cup!quote:Op maandag 19 mei 2008 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik gedaan.
Zoek het woord sarcasme eens op. Als je de UEFAcup niet belangrijkt vindt, waarom open je er dan een topic over? Voor ons is ie wel belangrijk.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik neem aan dat zelfs Stevie Wonder het sarcasme wel zou begrijpen na het lezen van de TT.
En jezelf maar afvragen waarom je voor de Pele Award bent genomineerdquote:Op maandag 19 mei 2008 08:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Zoek het woord sarcasme eens op. Als je de UEFAcup niet belangrijkt vindt, waarom open je er dan een topic over? Voor ons is ie wel belangrijk.
Ok, dan denken we heel anders over humor.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je serieus niet de humor en de gedachte achter de TT en OP kan begrijpen dan kan je beter op een weiland in de Veluwe gaan wonen hoor.
Jeez, waar je je druk over kan maken.
quote:Op maandag 19 mei 2008 07:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is helemaal niet humoristisch, of het moet Ajaxhumor zijn. Maar als je zo van humor houdt dan is het raar dat deze dicht moet, dat klopt niet met elkaar. Feliciteer Ajax hier met het behalen van de Uefa Cup!
Was ook meer bedoelt om een discussie op te starten. Er moet wel iets gebeuren vind ik, op deze manier is er nog weinig aan.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:33 schreef pfaf het volgende:
Erg sneu vaak ja. Maar om dan meteen het hele topic te slachtofferen...
Meten met twee maten dus. Verwacht je dan posts van niveau?quote:Op maandag 19 mei 2008 10:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zag de humor in de TT van het andere topic ook wel. Dat topic werd alleen gesloten vanwege de nivealoze posts in het topic, in het UEFA-Cup topic wordt er wel normaal gepost.
Ik bedoelde de reacties in het andere topic dat gesloten is mallerd.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik tel er zo'n 20 a 25 serieuze plus de posts van jorien plus een stuk of 5 reacties naar aanleiding van de OP. Ik vind het een vrij behoorlijke score voor een gemiddeld topic in VBL.
Jij mij niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
En een principekwestie.
Je krijgt me wel aan het lachen hoor.
Wat is er in meten met 2 maten aan? Ik heb het andere topic nog een tijdje de kans gegeven, als het uiteindelijk uitmondt in een discussie waarin met ziektes gesmeten wordt en er disussies worden gevoerd tussen fans van verschillende clubs zonder argumenten en louterquote:Op maandag 19 mei 2008 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Meten met twee maten dus. Verwacht je dan posts van niveau?
Het is gewoon een principekwestie: je opent een topic over de UEFA-topic voor alle clubs, of eentje over Ajax in de UEFA.
Dat was gewoon om de kern van mijn post duidelijk te maken hoor, was niet als een aanval o.i.d. bedoeld. Het lijkt me niet meer dan logisch dat ik mijn punt wil maken als ik beschuldigd wordt van het meten met 2 maten.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
Oeps, al er onderstreept gaat worden, dan wordt het serieus. Dan capituleer ik!!!
Het topic waar jij op doelt is denk ik het 'schouderklopjes topic', daar draait het naar mijn weten om de speciale vermeldingen die je ook in MED kunt vinden. In het door RayMania geopende topic kun je ook mensen die niet direct voor het schouderklopjestopic in aanmerking komen een blijk van waardering geven.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Het 'deze users verdienen een pluim' topic.
dubbel
Weet ik, maar ik vond een nieuw topic wel op z'n plaats. Ik sluit het oude wel.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Het 'deze users verdienen een pluim' topic.
dubbel
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het topic waar jij op doelt is denk ik het 'schouderklopjes topic', daar draait het naar mijn weten om de speciale vermeldingen die je ook in MED kunt vinden. In het door RayMania geopende topic kun je ook mensen die niet direct voor het schouderklopjestopic in aanmerking komen een blijk van waardering geven.
Als ik verkeerd zit dan hoor ik het wel.
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:17 schreef The_Verve het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd weinig verschil met Het grote VBL schouderklopjes topic
Of gaat dit altijd per seizoen?
Je zit verkeerdquote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef Blawh het volgende:
Het topic waar jij op doelt is denk ik het 'schouderklopjes topic', daar draait het naar mijn weten om de speciale vermeldingen die je ook in MED kunt vinden. In het door RayMania geopende topic kun je ook mensen die niet direct voor het schouderklopjestopic in aanmerking komen een blijk van waardering geven.
Ik refresh nooit.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het zijn soorgelijke topicsquote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verander december 2007 maar in 'heden'quote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH, in de periode oktober-december 2007 ging Tennessee je al voor met een soortgelijk meningsverschil. Ik raad je aan desbetreffende topics eens terug te lezen.
In de oude staan er notabene nog die in het nieuwe voor precies hetzelfde weer een pluimpje krijgen.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:40 schreef RayMania het volgende:
Weet ik, maar ik vond een nieuw topic wel op z'n plaats.
Niks mis mee wat mij betreft. Dan zouden we dus nooit een toto-organisator nogmaals kunnen bedanken, omdat het elk seizoen (zoals Bos81) wordt georganiseerd? Vind ik niet netjes.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In de oude staan er notabene nog die in het nieuwe voor precies hetzelfde weer een pluimpje krijgen.
De discussie is alleen gaan liggen. Tenminste, voor zover ik weet.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verander december 2007 maar in 'heden'.
Pluimpjes-gatequote:Op maandag 19 mei 2008 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De discussie is alleen gaan liggen. Tenminste, voor zover ik weet.
Wat betreft pluimpjes-gate, ik zit er niet mee dat dat topic er is. Dat andere mensen erover vallen, is hun probleem. Jaloezie ofzo, want waarom zou je mensen niet mogen bedanken? Wat kunnen die mensen er aan doen dat het nog steeds min of meer dezelfde mensen zijn die de toto's organiseren etc
Het gaat er niet om dat er zo'n topic is, maar wel dat het overdreven is dat er twee zijn. En dat bijvoorbeeld colplay al in het oude topic bedankt was voor zijn drafttopic en nu weer voor hetzelfde. Terwijl hij er eigenlijk geen flikker voor gedaan heeft en al snel de organisatie heeft afgegevenquote:Op maandag 19 mei 2008 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat betreft pluimpjes-gate, ik zit er niet mee dat dat topic er is. Dat andere mensen erover vallen, is hun probleem. Jaloezie ofzo, want waarom zou je mensen niet mogen bedanken? Wat kunnen die mensen er aan doen dat het nog steeds min of meer dezelfde mensen zijn die de toto's organiseren etc
Ik zat dus verkeerd inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je zit verkeerdNee ja ik weet het ook niet??? Ik zie vrij weinig verschil eerlijk gezegd tussen beide topics?
Een veer van voren lijkt me anders niet zo plezierig.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Puik werk TR, veertje daarvoor. (Achterste klinkt zo vulgair)
Dat ging toch over een TT rond Van Basten? Dat was wel even wat anders.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH, in de periode oktober-december 2007 ging Tennessee je al voor met een soortgelijk meningsverschil. Ik raad je aan desbetreffende topics eens terug te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |