Jij mij niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
En een principekwestie.
Je krijgt me wel aan het lachen hoor.
Wat is er in meten met 2 maten aan? Ik heb het andere topic nog een tijdje de kans gegeven, als het uiteindelijk uitmondt in een discussie waarin met ziektes gesmeten wordt en er disussies worden gevoerd tussen fans van verschillende clubs zonder argumenten en louterquote:Op maandag 19 mei 2008 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Meten met twee maten dus. Verwacht je dan posts van niveau?
Het is gewoon een principekwestie: je opent een topic over de UEFA-topic voor alle clubs, of eentje over Ajax in de UEFA.
Dat was gewoon om de kern van mijn post duidelijk te maken hoor, was niet als een aanval o.i.d. bedoeld. Het lijkt me niet meer dan logisch dat ik mijn punt wil maken als ik beschuldigd wordt van het meten met 2 maten.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
Oeps, al er onderstreept gaat worden, dan wordt het serieus. Dan capituleer ik!!!
Het topic waar jij op doelt is denk ik het 'schouderklopjes topic', daar draait het naar mijn weten om de speciale vermeldingen die je ook in MED kunt vinden. In het door RayMania geopende topic kun je ook mensen die niet direct voor het schouderklopjestopic in aanmerking komen een blijk van waardering geven.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Het 'deze users verdienen een pluim' topic.
dubbel
Weet ik, maar ik vond een nieuw topic wel op z'n plaats. Ik sluit het oude wel.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Het 'deze users verdienen een pluim' topic.
dubbel
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het topic waar jij op doelt is denk ik het 'schouderklopjes topic', daar draait het naar mijn weten om de speciale vermeldingen die je ook in MED kunt vinden. In het door RayMania geopende topic kun je ook mensen die niet direct voor het schouderklopjestopic in aanmerking komen een blijk van waardering geven.
Als ik verkeerd zit dan hoor ik het wel.
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:17 schreef The_Verve het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd weinig verschil met Het grote VBL schouderklopjes topic
Of gaat dit altijd per seizoen?
Je zit verkeerdquote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef Blawh het volgende:
Het topic waar jij op doelt is denk ik het 'schouderklopjes topic', daar draait het naar mijn weten om de speciale vermeldingen die je ook in MED kunt vinden. In het door RayMania geopende topic kun je ook mensen die niet direct voor het schouderklopjestopic in aanmerking komen een blijk van waardering geven.
Ik refresh nooit.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het zijn soorgelijke topicsquote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verander december 2007 maar in 'heden'quote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH, in de periode oktober-december 2007 ging Tennessee je al voor met een soortgelijk meningsverschil. Ik raad je aan desbetreffende topics eens terug te lezen.
In de oude staan er notabene nog die in het nieuwe voor precies hetzelfde weer een pluimpje krijgen.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:40 schreef RayMania het volgende:
Weet ik, maar ik vond een nieuw topic wel op z'n plaats.
Niks mis mee wat mij betreft. Dan zouden we dus nooit een toto-organisator nogmaals kunnen bedanken, omdat het elk seizoen (zoals Bos81) wordt georganiseerd? Vind ik niet netjes.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In de oude staan er notabene nog die in het nieuwe voor precies hetzelfde weer een pluimpje krijgen.
De discussie is alleen gaan liggen. Tenminste, voor zover ik weet.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verander december 2007 maar in 'heden'.
Pluimpjes-gatequote:Op maandag 19 mei 2008 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De discussie is alleen gaan liggen. Tenminste, voor zover ik weet.
Wat betreft pluimpjes-gate, ik zit er niet mee dat dat topic er is. Dat andere mensen erover vallen, is hun probleem. Jaloezie ofzo, want waarom zou je mensen niet mogen bedanken? Wat kunnen die mensen er aan doen dat het nog steeds min of meer dezelfde mensen zijn die de toto's organiseren etc
Het gaat er niet om dat er zo'n topic is, maar wel dat het overdreven is dat er twee zijn. En dat bijvoorbeeld colplay al in het oude topic bedankt was voor zijn drafttopic en nu weer voor hetzelfde. Terwijl hij er eigenlijk geen flikker voor gedaan heeft en al snel de organisatie heeft afgegevenquote:Op maandag 19 mei 2008 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat betreft pluimpjes-gate, ik zit er niet mee dat dat topic er is. Dat andere mensen erover vallen, is hun probleem. Jaloezie ofzo, want waarom zou je mensen niet mogen bedanken? Wat kunnen die mensen er aan doen dat het nog steeds min of meer dezelfde mensen zijn die de toto's organiseren etc
Ik zat dus verkeerd inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je zit verkeerdNee ja ik weet het ook niet??? Ik zie vrij weinig verschil eerlijk gezegd tussen beide topics?
Een veer van voren lijkt me anders niet zo plezierig.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Puik werk TR, veertje daarvoor. (Achterste klinkt zo vulgair)
Dat ging toch over een TT rond Van Basten? Dat was wel even wat anders.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH, in de periode oktober-december 2007 ging Tennessee je al voor met een soortgelijk meningsverschil. Ik raad je aan desbetreffende topics eens terug te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |