abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58761702
Zonder users geen VBL. Zonder mooie topics en leuke ideeën geen mooi en leuk subforum.

Daarom wil ik zo aan het einde van het seizoen een paar users bedanken voor hun inzet voor VBL dit seizoen. Net zoals jullie dat in dit topic kunnen doen. Zeg maar een soort schouderklopjestopic 2008.

Ik trap af; allereerst rubbereend en dndiek die dit seizoen gestopt zijn met het modden van VBL. Geen makkelijke klus, maar allebei uitstekend gedaan. WeebI voor al zijn georganiseerde toernooien en de VBL-awards 2008.

Bos81, borisz en -Vaduz- voor de georganiseerde toto's. 38 weken lang iedere week de stand opmaken is een klus, bedankt daarvoor! Hetzelfde geldt voor dndiek, die ook nog eens de organisatie voor het Nostradamus-topic op zich nam. Beschouw voor de Google Quizes en voor het "Wie niet waagt, wie niet wint"-spel. Colplay voor het opzetten van het leuke Draftspel en BliksemSchigt voor het organiseren voor het WK-drafts.

Verder zijn er een aantal users geweest die gedurende het seizoen gifjes hebben gemaakt; bedankt the_undertaker, Happel en de anderen die het regeld hebben gedaan. Tot slot rubbereend voor het organiseren voor het vijfjarig VBL-jubileum.

Dat we volgend seizoen nog meer initiatieven mogen verwachten !
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58761762
BliksemSchigt voor het steeds plaatsen van nieuwsberichten in topics .

ruud_fr voor het organiseren voor het Feyenoord-toernooi.
  maandag 19 mei 2008 @ 14:36:03 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58761785
Prima, iedereen is nu genoemd, ik mis echt helemaal niemand in de OP. Slotje dus maar?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58761825
RayMania voor het linkjestopic, onder andere.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58761842
Toma voor zijn cartoons.
pi_58761848
RayMania voor de Favoriete Ajacied reeks
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  Trouwste user 2022 maandag 19 mei 2008 @ 14:41:49 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_58761883
Venomsnake voor zijn filmpjes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58761900
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
RayMania voor het linkjestopic, onder andere.
Ik wou net zeggen, hij vergeet zichzelf.

Ik kan je verzekeren dat Ray zich kei en keihard inzet om dit VBL leuk te houden.
Ray steekt er vele uren in en komt vaak met hele leuke ideeen. Een echte topper!!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 19 mei 2008 @ 14:45:49 #9
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58761973
Ah een leuk topic waar het vaste VBL kliekje elkaar veren in de reet kan steken.

We hebben toch net de VBL-awards gehad.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_58762368
Het zijn wel belangrijke schakels waar het VBL-forum op steunt Tomatenboer.
That's all folks!
pi_58762439
jeuj ik ben genoemd

iedereen die meedoet aan het voetbalfoto onderschriftcompetitie, een van de leukste topics
pi_58762613
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zijn wel belangrijke schakels waar het VBL-forum op steunt Tomatenboer.
Ja dat weet ik wel en dat waardeer ik ook zeer. Ook ik struin hier met veel plezier rond mede dankzij een aantal ondernemende en actieve users.

Maar het stoort mij enigzins (zonder het te willen overdrijven) dat het altijd hetzelfde beperkte VBL kliekje is die elkaar meent te moeten complimenteren met hun inzet terwijl zij ook al de verdiende credits toegekend krijgen in oa de VBL-award topics en in de topics waar ze zelf een belangrijke rol in vervullen. Maw komt het op mij een beetje over als vissen naar complimentjes en jezelf schouderklopjes geven.

Maar als ik toch iemand moet noemen, dan zou ik vooral Beschouw willen bedanken voor de opzet van het "wie niet waagt die niet wint" topic.

Dat topic en de competitie werkt erg verslavend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_58762662
Ben het helemaal eens met hetgeen hierboven.

Daarnaast nog een de nodige extra kudo's voor RayMania voor het uploaden van Gifjes alle doelpunten een groot deel van het seizoen, soms kon ik de samenvattingen niet zien op zondag en checkte ik zijn Gifjes.

En uiteraard chapeau voor methodmich voor als zijn Juup en amateurvoetbal nieuwtjes.
  maandag 19 mei 2008 @ 17:17:55 #15
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58764498
Ik zie eerlijk gezegd weinig verschil met Het grote VBL schouderklopjes topic

Of gaat dit altijd per seizoen?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_58764631
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:20 schreef Tomatenboer het volgende:

Maar als ik toch iemand moet noemen, dan zou ik vooral Beschouw willen bedanken voor de opzet van het "wie niet waagt die niet wint" topic.

Dat topic en de competitie werkt erg verslavend.
Ik word er verlegen van.
Schouderklopjes zijn leuk, maar hoef ik niet te hebben hoor. Vind het vooral zelf leuk om te doen.

Eigenlijk zouden alle VBL-users een schouderklopje moeten krijgen, want wij houden toch allemaal VBL in stand?
pi_58764764
Er was toch zo'n slijmtopic?

edit, ah al genoemd door the_verve.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 mei 2008 @ 18:14:51 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58765556
Alle namen zijn denk ik wel genoemd

Ook alle modjes krijgen een pluim voor een seizoen modereren
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_58765632
Ik mis mijn naam hier.
pi_58765641
Ik dank namen Jorien alle Ajacieden van dit forum voor de pizza's.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58776634
Jorien heeft pizza's van ajacieden gehad
pi_58776685
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:36 schreef ruud_fr het volgende:
Jorien heeft pizza's van ajacieden gehad
Not again
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:42:40 #23
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58776754
Oh dat topic is echt geniaal, iemand nog in zijn bookmarks toevallig?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58776870
Samenvatting:
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Jorien stuurt mark the men en denthe men een mailtje op de dag dat Picornie 10 jaar dood is. Met een provocerende tekst. In de trand van yes 10 jaar dood ofzo.
Mark the men zet dit op xboxworld forums.
gast wordt daar boos op jorien.
gast zoekt gegevens van jorien.
gast belt jorien op.
Gast krijgt moeder.
Gast zegt ik ben van joriens school mag ik jorien even.
Gast vloekt tegen jorien.
Moeder is boos op jorien.
Jorien en moeder sturen excuus brief.
1.5 week gaat voorbij.
Jorien begint hier er ineen keer over denthemen en zijn maat.
Hierdoor wordt alles weer opgerakeld.
Marktemen post mailtje van moeder jorien.
Mensen lachen jorien uit.
Jorien heeft genoeg pizza voor de komende maand.
The end.
Topics:
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!
AFC Ajax topic #595 - Zonder Marcel
pi_58777682
quote:
Wist dat helemaal niet joh.. Maar ja is ook van voor mijn tijd

OT: Ben hier dus nog niet zo heel lang actief, maar RayMania is wel een geschikte vent vind ik. Zowel als Mod als de persoon die dingen organiseerd en bijvoorbeeld die gifjes altijd plaatst. Wat mij betreft krijg jij de duim
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58777770
Allemaal bedankjes voor topics die ik nog nooit gelezen heb. Zit ik hier op een spelletjesforum ofzo?

Ik bedank Bliksemschigt voor het posten van talloze nieuwtjes zodat ik de krantensites niet af hoef te struinen. En Venom ook voor alle nieuwtjes in het Grunntopic, scheelt ook veel surfwerk.

Oh, en ik bedank Proud2BeDiepfries voor de lift richting Katwijk (Quick Boys - Jong Hveen), was ik zonder Fok dus niet heengegaan.
pi_58778277
Ik heb ook gifjes gemaakt!

Nee maakt niet uit hvj
pi_58778362
Remote voor de organisatie voor het Elftal van het seizoen 2007/2008.
pi_58778385
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb ook gifjes gemaakt!

Nee maakt niet uit hvj
Jij bent dan ook niet voor Ajax En Ray wel
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58778442
Owja
pi_58778987
ja, dat verhaal kende ik wel, behalve dat van die pizza's dan
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:25:58 #32
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_58938550
Barnet_Bee met zijn mooie OP's in topics over zijn reizen e.d. moet ook wel vermeld worden.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')