quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb zn uitvaart net geregeld. Eikenhouten doodskist met logo's van Feyenoord, PSV, Anderlecht, PSG, FC bal op dak 2, Barcelona, Celtic etc. rijdt donderdagmiddag voor.
Die van jouw zit toch al voller (met bagger maar ok..quote:
die van jou ook jah, ik snap die zelfbenoemde hooligans echt nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iedereen weet het toch wel, is zo te vinden![]()
Goed plan, succesquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:28 schreef Sethje het volgende:
Misschien vind iemand het leuk om op chronologische volgorde de afgelopen 1,5 uur te beschrijven. Met daarbij de leukste quotes of iets dergelijks?
Waar is de striptekenaar? Of filmscript/docu schrijvers?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:28 schreef Sethje het volgende:
Misschien vind iemand het leuk om op chronologische volgorde de afgelopen 1,5 uur te beschrijven. Met daarbij de leukste quotes of iets dergelijks?
Jorien= Marcel? Marcel zit vast? hehe nu wordt ik wel heel erg ongeduldigquote:
Ja, die van mij mag je ook wel wetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
die van jou ook jah, ik snap die zelfbenoemde hooligans echt niet![]()
![]()
Je kan toch gewoon lezenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jorien= Marcel? Marcel zit vast? hehe nu wordt ik wel heel erg ongeduldigvertel the story
.
Jorien is Marcel ja..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jorien= Marcel? Marcel zit vast? hehe nu wordt ik wel heel erg ongeduldigvertel the story
.
HAhahaha lol wat een oenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Marcel zit vast ja. Kan zn huis niet meer uit. Schijnen een paar pizzadozen voor zn deur te staan.
Nee, eerder gewoon heel triest..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo grappig is het allemaal toch ook weer niet
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
So die gasten van limotaxihuren.nl komen ook overal. [afbeelding]
Agh, je gaat me niet zeggen dat jij niet stukgingquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo grappig is het allemaal toch ook weer niet
het word steeds grappiger..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
So die gasten van limotaxihuren.nl komen ook overal. [afbeelding]
Yoshi ga nou maar weg hier, vraag maar op msn ofzo als je zo graag wil wetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:36 schreef YoshiBignose het volgende:
maar wat heeft jorien dan precies gezegd? kan het nergens vinden
Ik vond dat verhaal dat hij iedere neger voor aap uit stond te schelden grappigerquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh, je gaat me niet zeggen dat jij niet stukging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |