Stadion topicquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar doel je precies op, omdat er al even niet meer in gepost is?
http://www.vandale.nl/van(...)/?zoekwoord=databasequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:07 schreef Adothehague het volgende:
wat is een database?
Wat is de Jupiler League?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
wat is een databank?
Naar Darkie luisteren jullie wel?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stadions #7: Wordt de Kuip een Zwembad?
Mag het iets minder Ajax-Feyenoord gebash zijn?
Zoveel reacties zijn er nog verwijderd, ik wacht nog even, want het zijn goede posts die toevallig ergens anders over gaanquote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik snap het probleem niet. Dit is het stadion-topic, de nieuwe Kuip is een stadion, dus waarom mag er niet over gesproken worden?
Ik zie anders vrijwel alleen normale reacties. Voor een dagje kan het geen kwaad.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:11 schreef TerroRobbie het volgende:
2 kutclubs in de finale vanavond. Maar je moet kiezen....
ONZ topic
Ik zeg niet dat het niet over de Kuip kan gaan. De discussie was/is echter alleen. Is Feyenoord goed genoeg om het stadion vol te krijgen ja/nee. Dat slaat natuurlijk nergens op, is gewoon stereotyp Feyenoord tegen Ajax/de rest gebash.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zoveel reacties zijn er nog verwijderd, ik wacht nog even, want het zijn goede posts die toevallig ergens anders over gaan.
En;
[..].
Dan blijven het toch bash-posts? Of heb je die wel weggehaald?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef RayMania het volgende:
Klopt, maar ik wacht nog even met opschonen. Zonde van de vele nuttige posts die er staan, maar die toevallig in het foute topic staan. Dus hoop dat er een Kuip-topic komt.
Als het goed is staan er geen Feyenoord versus de rest en Rotterdam versus Amsterdam bash-posts in.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan blijven het toch bash-posts? Of heb je die wel weggehaald?
Tong bepaald toch niet of iets kutclubs zijn of niet.. En bovendien is er al een wedstrijdtopic. Of krijgen we voortaan naast elke wedstrijdtopic een wie hoop jij dat er wint topic???quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:45 schreef RayMania het volgende:
Ik zie anders vrijwel alleen normale reacties. Voor een dagje kan het geen kwaad.
Op een forum hoef je niet altijd objectief te posten, op een forum mag je een mening geven, zolang het niet kwetsend of persoonlijk is. Tong vind het kutclubs en mag dat als TS zeggen, als jij het er niet mee eens bent kun je beargumenteren waarom tong het volgens jou verkeerd ziet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tong bepaald toch niet of iets kutclubs zijn of niet..
In het discussietopic van tong kun je discusseren over waarom de ene club mooier is dan de ander, zo kan er bijvoorbeeld de historie bijgehaald worden door iemand om aan te geven waarom hij/ zij een voorkeur heeft voor 1 van de clubs. In het topic van tong is er dus ruimte om verder te discusseren dan alleen de wedstrijd van vanavond.quote:En bovendien is er al een wedstrijdtopic.
Niet naast iedere wedstrijd nee, maar niet iedere wedstrijd is dan ook een finale van de grootste en meest aansprekende clubcompetitie ter wereld.quote:Of krijgen we voortaan naast elke wedstrijdtopic een wie hoop jij dat er wint topic???
Jawel hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tong bepaald toch niet of iets kutclubs zijn of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |