Heeft vast een zusje Syfilisquote:Op maandag 19 mei 2008 19:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
De miep die mij zojuist achter de kassa hielp: Amarylis ..
Sil!quote:Op maandag 19 mei 2008 17:31 schreef bixister het volgende:
Sil de Strandjutter
Flor & Tijn is wel heel erg inderdaad.
Voor mij is het de derde Niene die ik "ken", maar echt vaak hoor je de naam inderdaad niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:08 schreef livelink het volgende:
Niene vind ik eigenlijk ook wel een vreemde naam. Wel leuk hoor, maar dit is echt de eerste keer dat ik ooit de naam Niene gezien heb.
Avalon zou ik toch liever in het Engels uitspreken dan in het Nederlands. Het klinkt zo 'hard' in het Nederlands.
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:17 schreef cattie het volgende:
Anneja, dat doet me denken aan de broertjes Frank en Steijn.
Ik vind Nune weer helemaal niksquote:
Arme jij... gilden de moeders zo hard danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:53 schreef Vivi het volgende:
Sophie ben ik ook zat, ik heb deze week al 5 Sophie's geboren horen worden, of hoe zeg je dat..
"Zeg Lob, ga je mee naar het zwembad? "quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sil!![]()
Lobke staat bij mij ook nog op een meisjes-lijstje.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Zeg Lob, ga je mee naar het zwembad? ".
Yfke, zo heet de dochter van een collega van me, vind t best een leuke naamquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:38 schreef LadyS het volgende:
Een collega van me heeft een dochter gekregen: Yfke. Vind ik best een leuke naam eigenlijk![]()
Tallulah daarentegen....
quote:Sanka Coffie: So what should we call her?
Junior Bevill: How about Tallulah.
Sanka Coffie: Tallulah, sounds like a 2 dollar hooker. Where did you come up with that.
Junior Bevill: It's my mother's name.
neem aan van wel, maar zwangere vrouwen zijn ietwat labiel hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef livelink het volgende:
Vrouwlief heeft het toch ook goedgekeurd, lijkt me.
Dochter van Patrick Dempsey heet ook zo, liedje van Sonata Arctica ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Tallulah klinkt bekend...
Maar ik kan er niet opkomen waarom...
En heeft nu een relatie met een Zweed. Wat denk ik de Ronja wel weer een beetje verklaardquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:17 schreef Troel het volgende:
Kim Lian van der Meij, had eerst een relatie met Sander Foppele (die van OnM ja) en heeft kinderprogramma's gepresenteerd en speelt nu in musicals
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:07 schreef Brighteyes het volgende:
Owlet, trendsetter!
Kim Lian Nogwat (soap en/of musical ster?) heeft een dochter gekregen Ronja Emma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |