Beste album van Queen staat ook maar op P25. Terwijl Alanis en Amy W een stuk hoger staan. Vond het trouwens net wel jammer dat ze weer kozen voor Bohemian Rhapsody en niet voor een wat minder vaak gedraaide plaat zoals het mooie ' 39, Seaside Rendezvous of You're My Best Friend.quote:
Jup.. tegenwoordig is het sweet 16 en andere ranzige programma's wat de klok slaat. Helaas..quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:34 schreef on_air het volgende:
Ik mis Ray Cook, Most Wanted, ik mis de wazigheid, de oprechte muziekliefde, de vernieuwing, de uitdaging, gewoon uren MTV kunnen kijken.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:40 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de Editors met - imo - een van de mooiste platen uit 2007. The Racing Rats
Bewaar er persoonlijk niet echt bepaalde herinneringen aan maar vind hun teksten ook wel erg sterk. Gewoon fijne muziek om naar te luisteren.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:43 schreef Timo20 het volgende:beste cd van het afgelopen jaar. Echt helemaal grijs gedraaid. Geweldige teksten, voor mij ook persoonlijk. Veel teksten/liedjes waar ik veel aan heb gehad afgelopen jaar toen m`n vader ziek was en bij z`n overlijden...
Hij was letterlijk 1 van die Smokers Outside The Hospital Doors...
Bij mij ook, maar vooral door de scene uit Friendsquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:10 schreef Sersjee het volgende:With or without you
![]()
Staat in m'n top 10 aller tijden... Die bas!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:26 schreef Sersjee het volgende:
Filmpje over de genomineerde radiobitches
Ik citeer Michiel: "Ik denk dat Maricha een hele goede matras is". Vergeet de context gerust
Kan ook haast niet anders, EJ heeft er mee van doen...quote:
GMTAquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan ook haast niet anders, EJ heeft er mee van doen...
Vloeken in de kerk!quote:
quote:
Ik was dus niet de enige die het opvielquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan ook haast niet anders, EJ heeft er mee van doen...
Alweer... Ga eens werken, joh!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:07 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Beetje schraal alleen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Voelt net zo lekker als die andere 499 :-)
En dat zonder Marichaquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Dune!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:32 schreef borisz het volgende:
Wat zal ik eens aanvragen ?
CL & MT is gister al geweest..... en niet eens door mij aangevraagd
Daar liep ik ook al tegen aan, dus het ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of kun je nog niet stemmen voor de Radiobitch Awards? Ik zie namelijk nergens een link om naar een stempagina te gaan.
klopt.. waarschijnlijk kan je pas stemmen op 1 mei 2009.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of kun je nog niet stemmen voor de Radiobitch Awards? Ik zie namelijk nergens een link om naar een stempagina te gaan.
Nog maar 365 dagen wachten, ze zijn dit jaar op tijd begonnen met nominatiesquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
klopt.. waarschijnlijk kan je pas stemmen op 1 mei 2009.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we die nou volplempen met leuke zomerse afbeeldingen (lees: halfnaakte dames) hebben we er allemaal iets aanquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
Nog 53 posts tot een topic met een titel waar '500x MetMichiel' in voorkomt.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als we die nou volplempen met leuke zomerse afbeeldingen (lees: halfnaakte dames) hebben we er allemaal iets aan
Nou on_air... You heard the manquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als we die nou volplempen met leuke zomerse afbeeldingen (lees: halfnaakte dames) hebben we er allemaal iets aan
Sexist? Die opmerking is volkomen normaal voor een man.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:09 schreef Feivel1 het volgende:
@MichielV: http://images.google.nl/images?hl=nl&q=topless&gbv=2
Ouwe sexist.
Oh, zou dat het zijn?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sexist? Die opmerking is volkomen normaal voor een man.
Babes & Hunksquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:21 schreef MichielV het volgende:
Zeg, met één (leuke) Google link komt dit topic niet vol he.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nog maar 365 dagen wachten, ze zijn dit jaar op tijd begonnen met nominaties.
Hi Floris.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
Waar is Tjibbe trouwens? Ik heb 'm hier vandaag nog niet gezien.
500e MetMichiel!
Ja, ik kom pas net binnenvallen.
Daar was die Tjibbe dan.... druk bezig natuurlijk. Iemand nog een kater na gister, Koninginnedag?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
Waar is Tjibbe trouwens? Ik heb 'm hier vandaag nog niet gezien.
500e MetMichiel!
Ja, ik kom pas net binnenvallen.
Mag gezegd worden, goede "Krabbel!"quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:56 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Daar was die Tjibbe dan.... druk bezig natuurlijk. Iemand nog een kater na gister, Koninginnedag?
Tjibbequote:Op donderdag 1 mei 2008 20:56 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Daar was die Tjibbe dan.... druk bezig natuurlijk. Iemand nog een kater na gister, Koninginnedag?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:56 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Al een bijnaam voor Annemieke gevonden trouwens?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:56 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Ik vind Miekie wel watquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al een bijnaam voor Annemieke gevonden trouwens?
'Mik', 'Maik' of 'Maikel' lijkt mij wel wat.
Echtwel! Staat hier nog regelmatig op hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Sonny J. Blijft toch wel een verdomd leuk liedje !
Erg herkenbaar.. Was dan wel niet op de pier maar was in de tuin aan het werk toen het even helemaal los ging.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die was ik vanmiddag wel nodig.
Ging naar 'De Pier', hoop je op mooi weer, gaat het plenzen.
Beide!quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat, Vanille Sky of Sonny J?SONNY J
.
Nou, inmiddels gaat het wel weer. Leuk feestje gister gehad, zeg maarquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Opvallend genoeg helemaal nergens last van gehad. Jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |