quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als we die nou volplempen met leuke zomerse afbeeldingen (lees: halfnaakte dames) hebben we er allemaal iets aan
Nou on_air... You heard the manquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als we die nou volplempen met leuke zomerse afbeeldingen (lees: halfnaakte dames) hebben we er allemaal iets aan
Sexist? Die opmerking is volkomen normaal voor een man.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:09 schreef Feivel1 het volgende:
@MichielV: http://images.google.nl/images?hl=nl&q=topless&gbv=2
Ouwe sexist.
Oh, zou dat het zijn?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sexist? Die opmerking is volkomen normaal voor een man.
Babes & Hunksquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:21 schreef MichielV het volgende:
Zeg, met één (leuke) Google link komt dit topic niet vol he.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nog maar 365 dagen wachten, ze zijn dit jaar op tijd begonnen met nominaties.
Hi Floris.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
Waar is Tjibbe trouwens? Ik heb 'm hier vandaag nog niet gezien.
500e MetMichiel!
Ja, ik kom pas net binnenvallen.
Daar was die Tjibbe dan.... druk bezig natuurlijk. Iemand nog een kater na gister, Koninginnedag?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
Waar is Tjibbe trouwens? Ik heb 'm hier vandaag nog niet gezien.
500e MetMichiel!
Ja, ik kom pas net binnenvallen.
Mag gezegd worden, goede "Krabbel!"quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:56 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Daar was die Tjibbe dan.... druk bezig natuurlijk. Iemand nog een kater na gister, Koninginnedag?
Tjibbequote:Op donderdag 1 mei 2008 20:56 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Daar was die Tjibbe dan.... druk bezig natuurlijk. Iemand nog een kater na gister, Koninginnedag?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:56 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Al een bijnaam voor Annemieke gevonden trouwens?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:56 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Ik vind Miekie wel watquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al een bijnaam voor Annemieke gevonden trouwens?
'Mik', 'Maik' of 'Maikel' lijkt mij wel wat.
Echtwel! Staat hier nog regelmatig op hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Sonny J. Blijft toch wel een verdomd leuk liedje !
Erg herkenbaar.. Was dan wel niet op de pier maar was in de tuin aan het werk toen het even helemaal los ging.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die was ik vanmiddag wel nodig.
Ging naar 'De Pier', hoop je op mooi weer, gaat het plenzen.
Beide!quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat, Vanille Sky of Sonny J?SONNY J
.
Nou, inmiddels gaat het wel weer. Leuk feestje gister gehad, zeg maarquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Opvallend genoeg helemaal nergens last van gehad. Jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |