Één pot nat.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:17 schreef Cageon het volgende:
[..]![]()
Kunt u mij dat leren?
Das heul geen paint trouwens, das PHOTOSOEP!![]()
Eh nee, ik zeg gewoon dat ik niet Oranje hoef te zijn om vrolijk, blij, whatever te zijn....quote:Op woensdag 30 april 2008 20:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jij moet je tegen alles keren wat het merendeel van de mensen leuk vind ofniet?
ik zeg ook niet dat je oranje moet zijn om vrolijk te zijn.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eh nee, ik zeg gewoon dat ik niet Oranje hoef te zijn om vrolijk, blij, whatever te zijn....
quote:Dat jij dat wel wilt........ prima.
Meer roep ik niet, meer zeg ik niet.
RESTECP Mastahquote:Op woensdag 30 april 2008 20:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Één pot nat.
Deze was wél met paint. [PAINT] Adoreer hier MASD. Even om te bewijzen dat ik daarmee ook pwn. Zelfverheerlijking ftw.
Ik zeg van niet!quote:Op woensdag 30 april 2008 20:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je oranje moet zijn om vrolijk te zijn.
Ik zei alleen dat het vrolijker is dan het blauwe.
[..]
een beetje onderscheid moet kunnen, onderscheid is er ook in rechten dus dan ook maar visueel. Zodat je weet met wie je van doen hebtquote:
Ik bedoel dan ook niet definitiefquote:Op woensdag 30 april 2008 20:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
een beetje onderscheid moet kunnen, onderscheid is er ook in rechten dus dan ook maar visueel. Zodat je weet met wie je van doen hebt
Op woensdag 30 april 2008 @ 20:46 door MASD:quote:Op woensdag 30 april 2008 20:45 schreef MASD het volgende:
Dat komt omdat je een waardeloos, vet stuk maatschappijvervuiling bent, pleeg zelfmoord.
en dat is relevant, omdat je het zo zou doen als je oranje was?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:25 schreef MASD het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik het goed zou doen op R&P.
Mijn vriendje heeft mij verlaten wat moet ik doen?
[..]
Op woensdag 30 april 2008 @ 20:46 door MASD:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik een MASD naam topic heb gemaakt.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:29 schreef MASD het volgende:
Woei. Nóg meer aanbidding.
Nee. tonks en zG zijn mijn homies.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik een MASD naam topic heb gemaakt.
TONKS VERANDER DE TT!
seriously...quote:Op woensdag 30 april 2008 20:33 schreef iuvenis het volgende:
MASD PWNT IEDEREEN MET EEN NO-SCOPE DUBBLE HEADSHOT!11!1!1111EINZORZZZZ@@222333![]()
![]()
![]()
heb gekkere dingen gezien.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yeah rrrrrrrrrrright een koe die een draaitafel bedient
Ik ook..... een vette twin!quote:
wissik, SV1000quote:
Hehehehequote:Op woensdag 30 april 2008 20:58 schreef MASD het volgende:
kuttopic. Wel een goede TT. Topicredmakaki ftw.
Nu heb ik in ONZ gepostquote:Op woensdag 30 april 2008 20:28 schreef tonks het volgende:
> ONZ
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |