kijk boven en onder u. O grote machtsgeile heerser.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:51 schreef MASD het volgende:
Maar de users hebben een leven en zijn toch niet aanwezig.
Had toch verwacht dat jou nick rood had gemoeten. Anders ben je al gebruikt...quote:Op woensdag 30 april 2008 19:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Liever in het zwart, dan in het oranje
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:54 schreef zarGon het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1140742/1/999#57725140.
pwned.quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Goh.quote:
heel vreemdquote:
Jij ook al, met je blije kleurtjes UIquote:
Ah een chick.quote:
Eh, kan iemand deze post verwijderen. deze draagt niets bij aan dit topic!quote:
oh, excuseer, ik vervuil je gewéldige, fantástische, informatieve en constructieve topic met een offtopic post, hoe háálde ik het in mijn hoofd!quote:Op woensdag 30 april 2008 19:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Eh, kan iemand deze post verwijderen. deze draagt niets bij aan dit topic!
Mods die t slechte voorbeeld geven.
* Cageon maakt een topic-report![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 30 april 2008 20:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oh, excuseer, ik vervuil je gewéldige, fantástische, informatieve en constructieve topic met een offtopic post, hoe háálde ik het in mijn hoofd!
stout!
Niet iedereen is zo intelligent als jijquote:
Eens te meer het bewijs dat je wel een beetje machtsgeil bent MASD, maar ik neem het je niet kwalijk. Comes with the package.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo intelligent als jij![]()
* Cageon voelt zich onderdanig met al dat oranje
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:03 schreef Houniet het volgende:
Shirt uit.
Ach een beetje vrolijk doen kan ook geen kwaad.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:09 schreef Rekkie het volgende:
Nou nee dank je... ik wil niet ongevraagd Oranje....
niks FC topic, t is mijn topic.quote:
Maar hey, ik maak wel dagelijks minimaal 1 kuttopic goed door een reactie of paint. Dan mag het.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
Eens te meer het bewijs dat je wel een beetje machtsgeil bent MASD, maar ik neem het je niet kwalijk. Comes with the package.
Start saving the whale. (dit topic dusquote:Op woensdag 30 april 2008 20:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar hey, ik maak wel dagelijks minimaal 1 kuttopic goed door een reactie of paint. Dan mag het.
Was het maar permanent, ziet er wel vriendelijker uit dan blauw.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:12 schreef J-heronimus het volgende:
Is dat oranje alleen vandaag of permanent ?
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:16 schreef MASD het volgende:
Ik heb gisteren een makaki gepaint. Volgens mij kan dit de redding zijn van dit topic.
[ afbeelding ]
Yep, ik laat hem nog even open.... TS mag je dankbaar zijn.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:16 schreef MASD het volgende:
Ik heb gisteren een makaki gepaint. Volgens mij kan dit de redding zijn van dit topic.
[ afbeelding ]
Daar hoef ik niet schijnheilig Oranje voor te zijnquote:Op woensdag 30 april 2008 20:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ach een beetje vrolijk doen kan ook geen kwaad.![]()
Leipe shit ouwequote:Op woensdag 30 april 2008 20:16 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Heuj maar ik rijd motooorquote:Op woensdag 30 april 2008 20:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Yep, ik laat hem nog even open.... TS mag je dankbaar zijn.
Jij moet je tegen alles keren wat het merendeel van de mensen leuk vind ofniet?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet schijnheilig Oranje voor te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |