nostalgiequote:Op woensdag 21 mei 2008 19:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
3 uur per dag, 6 dagen per week..
Bevalt echt goed, zoveel rijden.. Vind het nu (nog?) echt geweldig, net zoals brommerrijden op de eerste dag dat je je certificaat hebt..
Ook al kreeg ik toen een vastloper met mijn Jetforce toentertijd.
Hopelijk haal ik geen 20 lessen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond de rijlessen na ongeveer 20 lessen dodelijk saai.
Ik had na 20 lessen examen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hopelijk haal ik geen 20 lessen.
Ja zeker, ik heb 13 keer 3 uur.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had na 20 lessen examen.
20 lessen van een uur is toch vrij rap?
Weet ik niet, heb geen ANWB..quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:43 schreef no1uknow het volgende:
Dimitri, zit theorie ook bij ANWB 10 daagse achtige cursussen?
Of moet ik die eerst zelf nog gaan halen?
Maar jij doet ook zo'n snelcursus? Zat het theorie examen daarbij in begrepen? Ofzoiets?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb geen ANWB..
Ik weet wel dat ik zojuist ben geslaagd voor theorie.![]()
3 fouten.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:14 schreef moby92 het volgende:
Ik rij een Vespa PK50 XL uit 1985, heb alleen problemen met m'n certificaat..
Doel je met dat vraagteken op m'n problemen met m'n certificaat?quote:
uit de sloot ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:44 schreef Hagelkaas het volgende:
Zojuist een Aprilia SR uit 2000 aan de praat gekregen.. Carburateur was dichtgemetseld, cilinder vol met troep, pakkingen naar de klote, alles verroest, luchfilter vol olie.. Maar het is gelukt
Net even een stukje, alleen ik had een enorme dip in de 1e 15 kilometer, maar daarna trok 'ie als een beest
Ja nou ik had iedere maandagavond theorieles, anderhalf uur ofzo voor 5 euro incl af en toe een proefexamen.. Maar daar was ik al mee begonnen voordat ik aan het lessen begon.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar jij doet ook zo'n snelcursus? Zat het theorie examen daarbij in begrepen? Ofzoiets?
Houd je bek newbie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef Loofus het volgende:
[..]
Okkeeeee...?en dan niet die afbeelding, maar vooral de poster.
als je 100 rijd jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Echte mannen staan pas stil na 50 meter?
Waarom haal je de zuiger er dan ook uit?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:06 schreef PallominnoX het volgende:
GORE HOERENREMKLAUW![]()
Eerst haal ik de zuigers er easy-way uit(compressor)POF zuiger weg
Dus ik zet dat ding weer in elkaar, LEKT IE GODVERDOMME DOOR DIE STRONT O-RING![]()
![]()
Kan ik weer een nieuwe halen
Echte mannen remmen op de motor af.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Echte mannen staan pas stil na 50 meter?
Ik heb ook een scooter en ik kan het wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echte mannen remmen op de motor af.
Dat lukt je niet he, met je kutscooter!
Oja, is het niet de bedoeling dat men de koppeling gebruikt tijdens het remmen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echte mannen remmen op de motor af.
Dat lukt je niet he, met je kutscooter!
omdat het kankah dingen zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom zou ik?
Ik maak gewoon gebruik van
''
voorrem: schijfem van roestvaststaal, Ø 190 mm, met "racing" klauw met twee tegengestelde zuigers, Ø 32 mm
achterrem: schijfrem van roestvaststaal, Ø 190 mm, met "racing" klauw met twee tegengestelde zuigers, Ø 30 mm
''
En waaorm zo vijandig tegenover scooters? 0.o
Met je specsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom zou ik?
Ik maak gewoon gebruik van
''
voorrem: schijfem van roestvaststaal, Ø 190 mm, met "racing" klauw met twee tegengestelde zuigers, Ø 32 mm
achterrem: schijfrem van roestvaststaal, Ø 190 mm, met "racing" klauw met twee tegengestelde zuigers, Ø 30 mm
''
En waaorm zo vijandig tegenover scooters? 0.o
Ik hoef maar 1 keer te schakelen om 50 te rijden hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Scooter zijn kk chill!
6 keer schakelen voordat je 50 rijdt![]()
gaat echt nergens over! Plus dat er gewoon een kutgeluid uitkomt!
volgens mij zat je na 6x op de 120 ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Scooter zijn kk chill!
6 keer schakelen voordat je 50 rijdt![]()
gaat echt nergens over! Plus dat er gewoon een kutgeluid uitkomt!
Toen ik met mijn full mhr80cc reed niet hoor..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:09 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nou nou nou hard.
Blijft een brommert he mannetje geen motor.
Zelfs een vw golf trekt je er nog uit...
zoveel woog je niet met brommer dimiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Toen ik met mijn full mhr80cc reed niet hoor..Toen hadden de meeste auto's de eerste meters toch wel moeite mij bij te blijven..
![]()
Ik zat toen op zo'n 15pk schat ik, dus dat is wel aardig wat op een kilo of 80-90..
niet zo tof doen he, je rijd scooter en bent nieuw, zou eerst maar jaartje lurkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:09 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nou nou nou hard.
quote:
quote:If You're a boy who 'suffers' from:
ANorexiA
BouliMIA
Compulsive Overeating Behavior
Eating Disorder Not Otherwise Specified
More known as: ANA, MIA, C.O.B and EDNOS.
You have come to the right place! This is the place for boys with an Eating Disorder. There are millions of Pro - Ana websites for girls out there.
But we were born as boys.
.
There will be a 100% support in here, no matter which side you decide to go.
Here are NO judgments and NO 'telling you what to do'.
Nee, de koppeling knijp je pas in als je bijna stil staat.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:45 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Oja, is het niet de bedoeling dat men de koppeling gebruikt tijdens het remmen?
Jullie rijden brommer en zijn minstens net zo somber.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
niet zo tof doen he, je rijd scooter en bent nieuw, zou eerst maar jaartje lurken
mn motor deelt de schuur met 3 anderequote:Op woensdag 28 mei 2008 09:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Jullie rijden brommer en zijn minstens net zo somber.
Met mijn SR trek ik zelfs de meest opgefokte golf eruit hoor.. Goed afgestelde vario FOR THE WIN.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:09 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nou nou nou hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |