Ja zeker, ik heb 13 keer 3 uur.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had na 20 lessen examen.
20 lessen van een uur is toch vrij rap?
Weet ik niet, heb geen ANWB..quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:43 schreef no1uknow het volgende:
Dimitri, zit theorie ook bij ANWB 10 daagse achtige cursussen?
Of moet ik die eerst zelf nog gaan halen?
Maar jij doet ook zo'n snelcursus? Zat het theorie examen daarbij in begrepen? Ofzoiets?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb geen ANWB..
Ik weet wel dat ik zojuist ben geslaagd voor theorie.![]()
3 fouten.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:14 schreef moby92 het volgende:
Ik rij een Vespa PK50 XL uit 1985, heb alleen problemen met m'n certificaat..
Doel je met dat vraagteken op m'n problemen met m'n certificaat?quote:
uit de sloot ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:44 schreef Hagelkaas het volgende:
Zojuist een Aprilia SR uit 2000 aan de praat gekregen.. Carburateur was dichtgemetseld, cilinder vol met troep, pakkingen naar de klote, alles verroest, luchfilter vol olie.. Maar het is gelukt
Net even een stukje, alleen ik had een enorme dip in de 1e 15 kilometer, maar daarna trok 'ie als een beest
Ja nou ik had iedere maandagavond theorieles, anderhalf uur ofzo voor 5 euro incl af en toe een proefexamen.. Maar daar was ik al mee begonnen voordat ik aan het lessen begon.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar jij doet ook zo'n snelcursus? Zat het theorie examen daarbij in begrepen? Ofzoiets?
Houd je bek newbie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef Loofus het volgende:
[..]
Okkeeeee...?en dan niet die afbeelding, maar vooral de poster.
als je 100 rijd jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Echte mannen staan pas stil na 50 meter?
Waarom haal je de zuiger er dan ook uit?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:06 schreef PallominnoX het volgende:
GORE HOERENREMKLAUW![]()
Eerst haal ik de zuigers er easy-way uit(compressor)POF zuiger weg
Dus ik zet dat ding weer in elkaar, LEKT IE GODVERDOMME DOOR DIE STRONT O-RING![]()
![]()
Kan ik weer een nieuwe halen
Echte mannen remmen op de motor af.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Echte mannen staan pas stil na 50 meter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |