Goedkoop bierquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bulgarije ja hehe
Van de locals moet je het niet hebben daar volgens mij![]()
Hopen dan maar dat Zweden en Nederland de tweede ronde haaltquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:07 schreef Silenus het volgende:
Ben benieuwd hoe het in Zwitserland is, ik zit er net met Nederland-Frankrijk. Krijg je natuurlijk allemaal van die midgets met okselhaar, jammer dat we niet tegen Zweden spelen.
ehm de weinige Bulgaarse die ik in Sunny Beach gezien heb (degenen die er werken, want anders zitten er enkel toeristen), waren überlekker.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bulgarije ja hehe
Van de locals moet je het niet hebben daar volgens mij![]()
Ben ik niet met je eens, ik ben nu meerdere malen naar Zweden geweest, en ik vind de Zweedse mensen (ja, ook de damesquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:45 schreef BramKVO het volgende:
geef mij maar de Italiaanse chicks
Zweedse zijn idd best lekker, doch arrogant (weet ik genoeg van op reis), al maakt dat niet uit om naar te kijken natuurlijk. Maar ik val meer op zwartharigen dan op blondies.
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:30 schreef Silaz het volgende:
2 gratenpakhuizen en 1 varken![]()
alhoewel op de eerste leuk koppie opzit
misschien zijn ze anders als ze in Zweden zelf zijn hé. Ik ken ze enkel van op reis (Sunny Beach, Bulgarije, Kreta, ...), en daar waren ze altijd vrij arrogant tegen niet-Zweden, itt Deense en Noorse vrouwen.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:15 schreef Nickenator het volgende:
Shit, waarom moet ik nou net 2 maandjes -na- het EK naar Zweden verhuizen..
[..]
Ben ik niet met je eens, ik ben nu meerdere malen naar Zweden geweest, en ik vind de Zweedse mensen (ja, ook de dames) juist niet arrogant. Ik heb goed met ze gelachen (en nee ze lachtte me niet uit
).
En mijn vriendin is een schatje, 100% zweeds. Geen greintje arrogantie.![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:30 schreef Silaz het volgende:
2 gratenpakhuizen en 1 varken![]()
alhoewel op de eerste leuk koppie opzit
Dat zit er toch hip uit zo'n theedoek om je harsesquote:Op zondag 1 juni 2008 15:01 schreef BramKVO het volgende:
[..]
misschien zijn ze anders als ze in Zweden zelf zijn hé. Ik ken ze enkel van op reis (Sunny Beach, Bulgarije, Kreta, ...), en daar waren ze altijd vrij arrogant tegen niet-Zweden, itt Deense en Noorse vrouwen.
En idd die Zweedse kerels, damn hoe fout kan je zijn ... En dan lopen die nog met Zweedse chicks aan de arm
Die onderste is die domme doos van Undercover Lover en gastspeelster uit DGK!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:21 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hot Shots: EK Lingerie
Is het een Pool?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die onderste is die domme doos van Undercover Lover en gastspeelster uit DGK!
Wat een achterlijk dom wicht is dat zeg
quote:
Brabanders zien er niet als Polen uitquote:Op zondag 1 juni 2008 21:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, een brabantse uit Schijndel Vlijmen volgens mij.
of ze lijkt er erg op.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |