Zeker, had al 0-4 moeten zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:58 schreef Noshiba het volgende:
moeten meer doelpunten gescoord worden!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:26 schreef Urquhart het volgende:
Goed resultaat, maar we hadden meer doelpunten moeten maken
Dat dusquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:26 schreef Urquhart het volgende:
Goed resultaat, maar we hadden meer doelpunten moeten maken
Al jaren verneuken wij het in december inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:31 schreef Zwansen het volgende:
Gefeliciteerd. Ajax is opnieuw verreweg de sterktse ploeg in de laatste competitiewedstrijden en de playoffs. Helaas voor jullie pieken jullie toch echt steeds op het verkeerde moment.
Ben erg benieuwd hoe het jullie in de voorronde weer zal vergaan.
Inderdaad, maatje van me vind het maar een matig resultaat, ik heb me vermaakt in de kroeg en ze speelde best goed, dus tis wel prima zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Prima gespeeld. Jammer dat er niet wat vaker gescoord is, maar we hebben ze helemaal weggespeeld.
Rond de winter verspeeld Ajax het altijd, ik zou blij zijn als er weer gewoon een winterstop komtquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:31 schreef Zwansen het volgende:
Gefeliciteerd. Ajax is opnieuw verreweg de sterktse ploeg in de laatste competitiewedstrijden en de playoffs. Helaas voor jullie pieken jullie toch echt steeds op het verkeerde moment.
Ben erg benieuwd hoe het jullie in de voorronde weer zal vergaan.
Klopt, maar mag hij een keer?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huntelaar compleet zonder bezieling, echt jammer... Verder had het echt wel 4, 5-0 moeten worden.
ik ook niet. Compleet gedomineerd.. Alleen kansen afmaken is t enige minpunt! Verder prima uitganspositiequote:Op donderdag 1 mei 2008 16:46 schreef Zwansen het volgende:
Ajax geeft dit toch nooit meer weg. Zie Heerenveen echt niet met 0-2 of 2-3 winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |