Dus als je vorig jaar mee hebt gedaan aan de PL ben je de sjaakquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:28 schreef Wooldoor het volgende:
Als het goed is tellen alleen de gele kaarten van de vorige playoffs, daarom was Vertonghen ook voor vandaag geschorst. Maar zeker weten doe ik niet.
het is om 14.30 alquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:05 schreef Han-Pekel het volgende:
Nog even over dat gerucht van Lulinha, is dat niet een zelfde soort speler als Renato Augusto, die Ten Cate wilde hebben, maar waar Ajax geen 12 miljoen neer voor wilde leggen..? Verder zouden toch ook Marko Marin, Yoann Gourcuff en Villanueva in de belangstelling staan???
Kortom: we moeten die geruchten maar niet te serieus nemen
Ik zie ons vanavond wel winnen trouwens, het duo Lindgren Heitinga lijkt mij niet eens zo slecht, en Urby linksback..ach die heeft ook genoeg fantastische wedstrijden op die positie gespeeld..
Met het tafelvoetbal in de kantine na afloop?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:05 schreef Han-Pekel het volgende:
Nog even over dat gerucht van Lulinha, is dat niet een zelfde soort speler als Renato Augusto, die Ten Cate wilde hebben, maar waar Ajax geen 12 miljoen neer voor wilde leggen..? Verder zouden toch ook Marko Marin, Yoann Gourcuff en Villanueva in de belangstelling staan???
Kortom: we moeten die geruchten maar niet te serieus nemen
Ik zie ons vanavond wel winnen trouwens, het duo Lindgren Heitinga lijkt mij niet eens zo slecht, en Urby linksback..ach die heeft ook genoeg fantastische wedstrijden op die positie gespeeld..
Pfff....quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
TERING HEY KOSTER JE ZOU MAAR KUFFOUR MOETEN OPSTELLEN NOU NOU... NEE DAN MAAR HET HELE TEAM OMGOOIEN
Blijkbaar voldoet Kuffour niet. Dan kan je Koster niet verwijten, maar Martin van Geel wel, die dat blijkbaar niet van tevoren zag.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
TERING HEY KOSTER JE ZOU MAAR KUFFOUR MOETEN OPSTELLEN NOU NOU... NEE DAN MAAR HET HELE TEAM OMGOOIEN
Ja maar ik spreek dan ook over wedstrijden, meer dan 4 zullen het niet wordenquote:
waarom Lindgren naar achteren? is helemaal geen verdediger. Gabri hoeft niet te starten, gaat prima zonder hem en kan altijd nog invallen. Rommedahl is alleen goed als invaller.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Pfff....
Ik ben ook geen fan van Koster, maar dit is gewoon een hele logische opstelling. Vermaelen geblesseerd? Ok, Lindgren een plek naar achter en Gabri (die weer fit is) kan mooi op de plek van Lindgren spelen.
Vertonghen geschorst? Urby op back en Rommedahl (die de laatste wedstrijden prima speelde) op de plek van Urby. Simpel toch?
Dus we moeten zo'n fucking slechte speler er maar inzetten? Overigens speelde Lindgren tegen Heracles ook verdediger en dat deed hij prima.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
waarom Lindgren naar achteren? is helemaal geen verdediger. Gabri hoeft niet te starten, gaat prima zonder hem en kan altijd nog invallen. Rommedahl is alleen goed als invaller.
feit is dat we nu weer in een hele andere formatie spelen als de laatste 3 wedstrijden en er allemaal spelers op foute posities lopen. en Kuffour die er zonodig bijgehaald moest worden is blijkbaar zo fucking slecht dat hij er koste wat het kost niet in mag komen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
waarom Lindgren naar achteren? is helemaal geen verdediger. Gabri hoeft niet te starten, gaat prima zonder hem en kan altijd nog invallen. Rommedahl is alleen goed als invaller.
feit is dat we nu weer in een hele andere formatie spelen als de laatste 3 wedstrijden en er allemaal spelers op foute posities lopen. en Kuffour die er zonodig bijgehaald moest worden is blijkbaar zo fucking slecht dat hij er koste(r) wat het kost(er) niet in mag komen.
we zullen zien hoe het gaat. ben er nu niet gerust op iig.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus we moeten zo'n fucking slechte speler er maar inzetten? Overigens speelde Lindgren tegen Heracles ook verdediger en dat deed hij prima.
Zolang hij er in de 85ste minuut weer ééntje in legt ben ik tevreden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:17 schreef MaxC het volgende:
We spelen echt best goed, alleen Huntelaar speelt dramatisch
Wat hij zegtquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:19 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Zolang hij er in de 85ste minuut weer ééntje in legt ben ik tevreden.
quote:Klaas Jan Huntelaar wil bij Ajax blijven. Een betrouwbare bron meldt ons dat de spits bijna zeker weet dat hij wil aanblijven bij de Amsterdammers. Tijdens de boekpresentatie van het boek 'Van pupil tot prof' sprak de spits over zijn toekomst. De Dremptenaar wil graag nog een jaar aanblijven.
Huntelaar staat in de belangstelling van Real Madrid. De trainer van de Madrilenen, Bernd Schuster, noemde de Ajacied eerder een kloon van Marco van Basten. Real Madrid zou al vijfendertig miljoen euro gereserveerd hebben voor de clubtopsorer van Ajax. Die transfer, waarbij Huntelaar Van Nistelrooy moet opvolgen, lijkt nu van de baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |