quote:
Het is de laatste jaren inderdaad niet veel geweest, maar in plaats van Rommedahl mag hij van mij wel komen hoor.quote:Op woensdag 30 april 2008 09:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Doe maar niet, beetje overrated , wat heeft die gast nou de laatste jaren laten zien
Omdat wij nu eenmaal de beste zijnquote:Op woensdag 30 april 2008 10:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom moeten wij het telkens van de geruchten hebben terwijl PSV en op dit moment ook Feyenoord lekker in de stilte onderhandelen en er pas iets van bekend raakt als het helemaal rond is.
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom moeten wij het telkens van de geruchten hebben terwijl PSV en op dit moment ook Feyenoord lekker in de stilte onderhandelen en er pas iets van bekend raakt als het helemaal rond is.
Volgens mij is Ivanschitz toch echt een aanvallende middenvelder en niet het type Davids.quote:De huurling van Red Bull Salzburg moet bij Ajax Edgar Davids opvolgen.
Ik vind dat Martin van Geel zich geweldig heeft opgesteld richting Ajax door zelf op te stappen. Hij trapt niet na en werkt zelfs nog mee aan lopende zaken. Je kan zeggen wat je wil over van Geel maar dit getuigd wel van klasse.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:14 schreef kevin33 het volgende:
Van Geel op afroep nog inzetbaar
dinsdag 29 april, door YeaH, Helmond, 22:48u, VI
Martin van Geel is nog niet helemaal weg bij Ajax. Voetbal International meldt dat Ajax met de voormalig technisch directeur heeft afgesproken dat hij op afroep beschikbaar blijft voorlopig. De komende weken zal de directie nog een beroep op hem kunnen doen. Ook zal hij nog lopende zaken die hij zelf heeft ingezet nog afmaken.
Het natrappen komt later wel..quote:Op woensdag 30 april 2008 13:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vind dat Martin van Geel zich geweldig heeft opgesteld richting Ajax door zelf op te stappen. Hij trapt niet na en werkt zelfs nog mee aan lopende zaken. Je kan zeggen wat je wil over van Geel maar dit getuigd wel van klasse.
Kan die Perez weer meenemenquote:Op woensdag 30 april 2008 13:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het natrappen komt later wel..![]()
En als hij aanpapt bij een andere club gaat hij bij Ajax vragen of hij spelers kan hebben.
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:30 schreef Blight het volgende:
Mandy ziet er tegenwoordig uit alsof hij zijn schoonfamilie heeft opgegeten, man.
Ik weet nog wel een paar spelersquote:Op woensdag 30 april 2008 13:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het natrappen komt later wel..![]()
En als hij aanpapt bij een andere club gaat hij bij Ajax vragen of hij spelers kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |