Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Mijn god wat is die meid lekker... OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhh"
Dan moet hij de foto's maar posten.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij zei het door de telefoon, dus dat zal moeilijk gaan
En verwijderd is in dit geval met een d, maar daar zeur ik toch ook niet over?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Offtopic![]()
Da's meer dan 200 kilometer van het topic onderwerp verwijdert.
Wie = hij ?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij zei het door de telefoon, dus dat zal moeilijk gaan
neequote:Op donderdag 1 mei 2008 23:07 schreef Grulez het volgende:
Foto´s van je telefoon dan?
zeikerd, jij woont niet in groningen, jij werkt niet in groningen, je hebt geen partner in groningen... Je bent gewoon net zo kansloos als 2cv en ondertekende, je komt hier puur voor de toffe vrouwenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Offtopic![]()
Da's meer dan 200 kilometer van het topic onderwerp verwijdert.
Sebasserquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
zeikerd, jij woont niet in groningen, jij werkt niet in groningen, je hebt geen partner in groningen... Je bent gewoon net zo kansloos als 2cv en ondertekende, je komt hier puur voor de toffe vrouwen
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En verwijderd is in dit geval met een d, maar daar zeur ik toch ook niet over?
RIP voor de nabestaanden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Groningen, ik werkte tot vorig jaar in Groningen. Ik woon vlakbij Groningen
Noka 3310. 87,3% kans dat je er ooit zelf een hebt gehad.quote:
Nee, hoekvlag.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Als RZ had gevoetbald was ie verdediger geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |