Vraag het bij de teammanager. Online zal je niet zo snel een zaterdagwerkers-CAO vinden, vrees ik. Ik heb in dit topic aangegeven dat ik op zoek ben geweest, wat waarschijnlijk de reden is dat je in dit topic beland bent.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:35 schreef tntster het volgende:
Hallo
Ik ben hier terecht gekomen via google omdat ik op zoek was naar een cao voor zaterdagmedewerkers.
Echter niets gevonden =(
Ik heb eerst 2,5 jaar als part time kracht voor doordeweeks gewerkt, maar omdat toen de regel kwam dat er geen vaste contracten meer verstrekt mochten worden ben ik op zoek gegaan naar een andere baan.
omdat deze niet beviel ben ik na 2,5 jaar weer terug beland bij tnt , nu alleen als zaterdagwerkster.
Ik werk echter bijna elke doordeweekse dag behalve maandags.
Ik ga hier veel meelezen en posten, er staan toch wel interessante dingen tussen![]()
Greetz
Leuk ja, ik heb twee wijken die goed te doen zijn als er niet vee volume is, gewoon grote rondjes lopen met een volle schoudertas. Maar als er veel volume is dan schiet je tijd ineens omhoog. Gelukkig ben ik reserve deze week en kan ik tijd schrijvenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:36 schreef tntster het volgende:
Heeft iedereen al zin in de veronica actie van morgen?
Nou ik heb er echt zin in.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:36 schreef tntster het volgende:
Heeft iedereen al zin in de veronica actie van morgen?
De koeken die we kregen hebben we maar als hockeypuck gebruikt zo hard =)
Ik had ´m in mijn overmoed wel opgegeten, maar hij ligt als een baksteen op m´n maag. M´n lunchpakket kon onaangebroken weer naar huis!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nou ik heb er echt zin in.![]()
En die 'koeken' waren geloof ik nog over van een of ander personeelsfeestje van vorig jaar, mijn god die durf je toch gewoon niet op te eten.
Ik was best vroeg vandaag, 13.00 uur al weer klaar. Op zo´n dag toch wel fijn als je een ouwelullendienst hebt met alleen maar flats, de enige vertraging liep ik op doordat ik in totaal 3x naar m´n zakjesadres terugmoest.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef ultra_ivo het volgende:
In totaal 10 nabrengzakken gehad vandaag, was een forse loop zo met die Veronica.
En, gegeven?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:02 schreef Lastpost het volgende:
Met éen schoudertas was het ook goed te doen hoor.
En het aantal mensen met een NEE sticker die er toch graag eentje wilde was ook niet meer met handen en voeten te tellen.
Bij ons waren die koeken wel goed te pruimen. En bij mij lagen ze niet als een baksteen op mijn maag, maar dat zal wel komen, omdat ik er maar 2 gehad hebquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:43 schreef Lastpost het volgende:
Nou ik heb er echt zin in.![]()
En die 'koeken' waren geloof ik nog over van een of ander personeelsfeestje van vorig jaar, mijn god die durf je toch gewoon niet op te eten.
Ik had juist een stuk of 15 keer van die mensen die naar buiten kwamen om em terug te geven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:02 schreef Lastpost het volgende:
Met éen schoudertas was het ook goed te doen hoor.
En het aantal mensen met een NEE sticker die er toch graag eentje wilde was ook niet meer met handen en voeten te tellen.
Lol, een mevrouw kwam net naar buiten toen ik aankwam, en zij was abonnee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
Dat teruggeven had ik vanmiddag ook een keer, maar na gezegd te hebben dat het een actie van Veronica was, nam diegene de gids weer mee naar binnen.
Zou dan ook wel vrij lomp zijn om 2 gidsen op 1 adres te bezorgen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
Hier had de sorteerder van dienst een geintje uitgehaald om te testen of de postbezorger haar werk wel goed deed. Bij het adres van ons had hij naast de gewone veronicagids nog een extra gids gedaan, dus er zaten 2 gidsen achterelkaar in de bundel. De gratis gids is bij ons niet door de brievenbus gegaan, dus de bezorgster heeft haar werk goed gedaan.
Klopt, maar ja je hebt er ook bijzitten die de post niet geheel controleren voordat het in de bus gegooid wordt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:25 schreef Patjakker het volgende:
Zou dan ook wel vrij lomp zijn om 2 gidsen op 1 adres te bezorgen.
Wij kregen 2 Veronica's vandaag, dus niet echt goed gecontroleerd door de postbode.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar ja je hebt er ook bijzitten die de post niet geheel controleren voordat het in de bus gegooid wordt.
Ja, ik blader ook best secuur door alles heen. Volgens mij maak ik eigenlijk amper fouten. Maar als je sommige verhalen hier weleens leest.... Zitten er echt debielen bij.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:37 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wij kregen 2 Veronica's vandaag, dus niet echt goed gecontroleerd door de postbode.![]()
Over het algemeen controleer ikzelf wel vrij secuur alle brieven en bladen of ze wel op het juiste adres staan. Komt misschien ook omdat ik niet zoveel post hoef te bezorgen als gewone bezorgers. Ben namelijk een zaterdagwerker. Ik denk dat als je er 20,30,40 jaar werkt, je ook wat gemakkelijker met alles om gaat. Je doet alles vanuit een soort van automatisme en vaak ook vanuit je gemak. En soms denk ik bij bepaalde postbodes dat het ook wel eens aan het volume grijze massa in hun koppies ligt.......
Mwoh, zie het wel vaker dat er op 1 adres 2 abonnementen op hetzelfde tijdschrift zijn en dan heb ik het niet over de Kampioen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:25 schreef Patjakker het volgende:
[..]
National Geographic, 4 stuks op 1 adres.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, zie het wel vaker dat er op 1 adres 2 abonnementen op hetzelfde tijdschrift zijn en dan heb ik het niet over de Kampioen.
Hier is een wijk met een adres waar ze 2 abbo's op de Veronicagids hebben hoor! Zelfde naam, alleen voorletter is andersquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:25 schreef Patjakker het volgende:
[..]
Zo ken ik ook wat gevallen, en klagen als er eentje een dag later komt he!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Hier is een wijk met een adres waar ze 2 abbo's op de Veronicagids hebben hoor! Zelfde naam, alleen voorletter is anders
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo ken ik ook wat gevallen, en klagen als er eentje een dag later komt he!
Haha joh, dat wist ik niet. In mijn wijken nog nooit gezien, alleen inderdaad 4 of 5 kampioenen op 1 adres.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo ken ik ook wat gevallen, en klagen als er eentje een dag later komt he!
Gecondoleerd.... Als ik ergens een hekel aan heb is het wel opleiden tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:28 schreef lucky_birdie het volgende:
hoera!
ik mag voor het eerst mensen gaan opleiden!
En we beginnen gelijk met twee mensen op 1 dag, waarvan eentje uit Polen oid.. Nog geen idee of er in het nederlands mee te comuniceren valt![]()
Altijd fijn als je twee wijken moet wegbrengen die beide pas als laatste uit de machine komen..
Als ik alleen loop maakt het niet zo heel veel uit, maar nu moet ik er dus rekening mee houden dat er bij beide wijken iemand mee loopt..
Wat valt er ook echt op te leiden aan papier door een gleuf stoppenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gecondoleerd.... Als ik ergens een hekel aan heb is het wel opleiden tegenwoordig.
dat je het met respect moet doen... zoals bij de vrouwen toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat valt er ook echt op te leiden aan papier door een gleuf stoppen
Ik heb vorige week voor het eerst iemand in opleiding gehad, en vond het juist belachelijk relaxed. Loop gewoon lopen zoals je hem zelf altijd neemt, maar dan de één de even nummers, de ander oneven. Nog even uitleggen waar je op moet letten (honden, winkels, huis aan huis, gekke levensbedreigende brievenbussen), en je bent in een poep en een zucht klaar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gecondoleerd.... Als ik ergens een hekel aan heb is het wel opleiden tegenwoordig.
Dat de mensen hun voortuin maar 's bijhouden verdomme! Altijd die planten/takken/spinnewebben in m'n gezicht. potverdepotverquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:27 schreef weasel85 het volgende:
[..]
moeten ze maar es een normale brievenbus regelen... jezus..
Ik bof, in mijn vaste wijk heb ik een hoop van die groene plastic brievenbussen. Die zijn relaxt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:11 schreef lucky_birdie het volgende:
60% van een van die wijken bestaat uit speciale klotebrievenbussen, met een extra scherpe rand aan de zijkanten, en extra scherp randje aan de achterkant van de klep, ze zijn bovendien bijna niet open te krijgen..
Denk dat ze ergens in de aanbieding waren een paar jaar geleden, want ik heb ze tot nu toe alleen gezien in een groot gedeelte van de nieuwbouw hier.
Ben er nog niet helemaal over uit hoe ik zo pijnloos mogelijk daar de post in de bus kan proppen...
En verticaalquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Nosh het volgende:
Of gewoon géén brievenbus, maar een dorre spleet in de muur. Altijd te klein en te smal.
Heb er op de dorpsroute 2 bussen tussenzitten die hoog, verticaal, in de hoek van de deur zitten en klemmend zijn. Rotbussen zijn het. Verder nog twee andere zeer klemmende bussen en natuurlijk af en toe de spinnewebben bij de brievenbus. Op de autoroute geen enkele lastige bus gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |