abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:37:40 #276
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_59131041
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Klopt, maar ja je hebt er ook bijzitten die de post niet geheel controleren voordat het in de bus gegooid wordt.
Wij kregen 2 Veronica's vandaag, dus niet echt goed gecontroleerd door de postbode.

Over het algemeen controleer ikzelf wel vrij secuur alle brieven en bladen of ze wel op het juiste adres staan. Komt misschien ook omdat ik niet zoveel post hoef te bezorgen als gewone bezorgers. Ben namelijk een zaterdagwerker. Ik denk dat als je er 20,30,40 jaar werkt, je ook wat gemakkelijker met alles om gaat. Je doet alles vanuit een soort van automatisme en vaak ook vanuit je gemak. En soms denk ik bij bepaalde postbodes dat het ook wel eens aan het volume grijze massa in hun koppies ligt.......
Nothing is what it seems
pi_59131741
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:37 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Wij kregen 2 Veronica's vandaag, dus niet echt goed gecontroleerd door de postbode.

Over het algemeen controleer ikzelf wel vrij secuur alle brieven en bladen of ze wel op het juiste adres staan. Komt misschien ook omdat ik niet zoveel post hoef te bezorgen als gewone bezorgers. Ben namelijk een zaterdagwerker. Ik denk dat als je er 20,30,40 jaar werkt, je ook wat gemakkelijker met alles om gaat. Je doet alles vanuit een soort van automatisme en vaak ook vanuit je gemak. En soms denk ik bij bepaalde postbodes dat het ook wel eens aan het volume grijze massa in hun koppies ligt.......
Ja, ik blader ook best secuur door alles heen. Volgens mij maak ik eigenlijk amper fouten. Maar als je sommige verhalen hier weleens leest.... Zitten er echt debielen bij.
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:18:08 #278
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59132323
Heb die mensen met de NEE stickers die er om vroegen gewoon een gids gegeven ja, zo lullig ben ik dan ook weer niet en word nogal ruim bedeeld over het algemeen qua folders/acties.
Nu ook weer 30 van die krengen over.

Had gelukkig in totaal maar 3 nabrengtassen, zijn ook geen extreem grote wijken geloof ik, al moeten ze ook niet heel veel groter worden voor mij met alle allergieën en astmatische bijwerkingen.
pi_59137341
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:25 schreef Patjakker het volgende:

[..]

Zou dan ook wel vrij lomp zijn om 2 gidsen op 1 adres te bezorgen.
Mwoh, zie het wel vaker dat er op 1 adres 2 abonnementen op hetzelfde tijdschrift zijn en dan heb ik het niet over de Kampioen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:36:21 #280
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_59137358
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mwoh, zie het wel vaker dat er op 1 adres 2 abonnementen op hetzelfde tijdschrift zijn en dan heb ik het niet over de Kampioen.
National Geographic, 4 stuks op 1 adres.
Misschien 4 praktijken om ze neer te plempen oid?
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  Redactie Frontpage donderdag 5 juni 2008 @ 10:19:18 #281
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_59138235
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:25 schreef Patjakker het volgende:

[..]

Zou dan ook wel vrij lomp zijn om 2 gidsen op 1 adres te bezorgen.
Hier is een wijk met een adres waar ze 2 abbo's op de Veronicagids hebben hoor! Zelfde naam, alleen voorletter is anders
pi_59138369
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Hier is een wijk met een adres waar ze 2 abbo's op de Veronicagids hebben hoor! Zelfde naam, alleen voorletter is anders
Zo ken ik ook wat gevallen, en klagen als er eentje een dag later komt he!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 juni 2008 @ 17:44:07 #283
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_59150221
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vandaag een rustig dagje gehad. Morgen beginnen met de brengrit
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_59151515
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Haha joh, dat wist ik niet. In mijn wijken nog nooit gezien, alleen inderdaad 4 of 5 kampioenen op 1 adres.
pi_59153729
hoera!
ik mag voor het eerst mensen gaan opleiden!
En we beginnen gelijk met twee mensen op 1 dag, waarvan eentje uit Polen oid.. Nog geen idee of er in het nederlands mee te comuniceren valt

Altijd fijn als je twee wijken moet wegbrengen die beide pas als laatste uit de machine komen..
Als ik alleen loop maakt het niet zo heel veel uit, maar nu moet ik er dus rekening mee houden dat er bij beide wijken iemand mee loopt..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_59153830
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:28 schreef lucky_birdie het volgende:
hoera!
ik mag voor het eerst mensen gaan opleiden!
En we beginnen gelijk met twee mensen op 1 dag, waarvan eentje uit Polen oid.. Nog geen idee of er in het nederlands mee te comuniceren valt

Altijd fijn als je twee wijken moet wegbrengen die beide pas als laatste uit de machine komen..
Als ik alleen loop maakt het niet zo heel veel uit, maar nu moet ik er dus rekening mee houden dat er bij beide wijken iemand mee loopt..
Gecondoleerd.... Als ik ergens een hekel aan heb is het wel opleiden tegenwoordig.
pi_59154035
En als ik 1 wijk had gehad was het nog wel te doen geweest (denk ik..)
Maar ik heb dus geen idee of die pool al eerder met iemand meegelopen is of niet,,, als ik ALLES nog moet uitleggen ben ik volgens mij 10x zo lang bezig, waardoor degene die de andere wijk meeloopt ook pas laat begint..
Hoewel zij schijnbaar al even in opleiding is, volgens mij loop ik op de laatste dag met haar mee, dus dat zou nog te doen moeten zijn..

maar ja.. als ik pas laat kan beginnen met de eerste wijk...
pi_59154419
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gecondoleerd.... Als ik ergens een hekel aan heb is het wel opleiden tegenwoordig.
Wat valt er ook echt op te leiden aan papier door een gleuf stoppen
pi_59155161
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat valt er ook echt op te leiden aan papier door een gleuf stoppen
dat je het met respect moet doen... zoals bij de vrouwen toch?

ahoewel.. er wel brievenbussen zijn waar ik echt een pleurishekel aan heb.. dan behandel ik de brieven ook als vuil ! moeten ze maar es een normale brievenbus regelen... jezus..
I pwn u!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:39:39 #290
136780 Nosh
hurpdurp
pi_59155493
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb vorige week voor het eerst iemand in opleiding gehad, en vond het juist belachelijk relaxed. Loop gewoon lopen zoals je hem zelf altijd neemt, maar dan de één de even nummers, de ander oneven. Nog even uitleggen waar je op moet letten (honden, winkels, huis aan huis, gekke levensbedreigende brievenbussen), en je bent in een poep en een zucht klaar.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 juni 2008 @ 21:46:51 #291
Maffe Fries
pi_59155673
Dat kan wel zo zijn, maar het vertellen is een ding, dat het door de ander ook gehoord en vooral begrepen wordt, is een ander ding. Daarom moet iedereen officieel ook zo vaak meelopen om een route te leren.
pi_59156369
60% van een van die wijken bestaat uit speciale klotebrievenbussen, met een extra scherpe rand aan de zijkanten, en extra scherp randje aan de achterkant van de klep, ze zijn bovendien bijna niet open te krijgen..
Denk dat ze ergens in de aanbieding waren een paar jaar geleden, want ik heb ze tot nu toe alleen gezien in een groot gedeelte van de nieuwbouw hier.

Ben er nog niet helemaal over uit hoe ik zo pijnloos mogelijk daar de post in de bus kan proppen...
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:12:48 #293
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_59156419
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:27 schreef weasel85 het volgende:

[..]
moeten ze maar es een normale brievenbus regelen... jezus..
Dat de mensen hun voortuin maar 's bijhouden verdomme! Altijd die planten/takken/spinnewebben in m'n gezicht. potverdepotver

*klaagklaag*
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:13:49 #294
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_59156452
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:11 schreef lucky_birdie het volgende:
60% van een van die wijken bestaat uit speciale klotebrievenbussen, met een extra scherpe rand aan de zijkanten, en extra scherp randje aan de achterkant van de klep, ze zijn bovendien bijna niet open te krijgen..
Denk dat ze ergens in de aanbieding waren een paar jaar geleden, want ik heb ze tot nu toe alleen gezien in een groot gedeelte van de nieuwbouw hier.

Ben er nog niet helemaal over uit hoe ik zo pijnloos mogelijk daar de post in de bus kan proppen...
Ik bof, in mijn vaste wijk heb ik een hoop van die groene plastic brievenbussen. Die zijn relaxt.

Minder zijn de brievenbussen die zo verdomt stroef open gaan, superstrak geveerd, of die met een te stugge borstel.
pi_59156543
in een van mijn vaste wijken heeft bijna een hele straat (50 + huizen) op een na een buitenbus *aanbid mode*

Die groene zijn id ook relaxed...

Verder heb ik vooral normale brievenbussen in mn wijken..
Voordeel van nieuwbouwwijken vind ik wel dat ze bijna geen voortuinen hebben
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:18:32 #296
136780 Nosh
hurpdurp
pi_59156608
Of gewoon géén brievenbus, maar een dorre spleet in de muur. Altijd te klein en te smal.

En dan tóch mauwen als er iets gevouwen wordt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:20:06 #297
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_59156654
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Nosh het volgende:
Of gewoon géén brievenbus, maar een dorre spleet in de muur. Altijd te klein en te smal.
En verticaal
pi_59156707
Ook leuk zijn die speciale netjes zodat de post niet op de grond valt ivm honden oid..

Pakjes van bol.com passen dan dus niet door de bus

Vroeg me laatst af waarom het pakketje nou niet door de bus (in de deur) ging.. nou daarom dus..
En toen kreeg ik het pakketje ook niet meer uit de bus, terwijl ie nog een stuk uitstak.

uiteindelijk niets meer van gehoord trouwens..
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:22:53 #299
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_59156743
Had trouwens vandaag 1 zo'n Rexona ding om aan de deur te hangen...
Komt daar nu nog een HaH zending van oid? Want ze zijn best wel groot eigelijk...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 juni 2008 @ 22:25:20 #300
Maffe Fries
pi_59156825
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:20 schreef kvdv het volgende:

[..]

En verticaal
Heb er op de dorpsroute 2 bussen tussenzitten die hoog, verticaal, in de hoek van de deur zitten en klemmend zijn. Rotbussen zijn het. Verder nog twee andere zeer klemmende bussen en natuurlijk af en toe de spinnewebben bij de brievenbus. Op de autoroute geen enkele lastige bus gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')