Ik zie dat je op de 360 kan fluiten met L1 en dat je dat na een paar missies leert..quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe kan je in een taxi zitten ?
Hoe kan je hem aanhouden dus
maar het werkt dus wel met l1? bij mij gebeurt er niks, misschien ben jij verder in het spel al?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:52 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Als je fluit moet je even goed opletten. De taxi stopt meestal niet voor je neus maar hij stopt ergens langs de kant van de weg. Meestal neemt hij dan nog een lantaarnpaal of een voetganger mee. Alles voor een klant![]()
[..]
Ik kijk uit naar de Comedy Club met Ricky Gervais!
Ja, je moet dus verder in het spel zijn. Dan laten ze zien hoe het werkt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef ryangozer het volgende:
[..]
maar het werkt dus wel met l1? bij mij gebeurt er niks, misschien ben jij verder in het spel al?
ik ga nu ff wat missies doen, duurde het lang?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, je moet dus verder in het spel zijn. Dan laten ze zien hoe het werkt.
nee, en neequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
Volgende week komen mijn ouders terug uit Turkije en ze zouden misschien een PS3 met GTA4 meenemen als ze weer in Nederland zijn.![]()
Maar ik ben al een tijdje aan het zoeken naar 2 dingen maar ik kan het niet vinden.
Kan je met GTA4 net als met GTA:SA ook met 2 spelers offline spelen?
En kan je net als met GTA op je pc muziek op je PS3 zetten en dan op een eigen radio kanaal in GTA luisteren?
maar dat kan de ps3 vanaf deze zomer ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:03 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, en nee
Alleen op de 360 kan je je eigen muziek gebruiken, maar dat speelt altijd door (ook tijdens cut-scenes enzo)
Dat is dan weer jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:41 schreef Trystar het volgende:
[..]
NEEEEEE...
Nu moet ik dus een xdoosdriehonderdzestig of Playstation gaan kopen
ja banshee is keivet! volgens mij gevonden op het eiland boven het 1e eiland, die is ook al open.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Echt handig dat je groot licht aan kunt zetten. Heb inmiddels 2 missie's gedaan. Heb net nieuwe kleren gekocht en een date met Michelle geregeld. Heb nog geen echt snelle auto's kunnen vinden, zijn die wel te vinden op het 1e eiland?
Ik heb het spel niet,quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Echt handig dat je groot licht aan kunt zetten. Heb inmiddels 2 missie's gedaan. Heb net nieuwe kleren gekocht en een date met Michelle geregeld. Heb nog geen echt snelle auto's kunnen vinden, zijn die wel te vinden op het 1e eiland?
En wat vinden jullie de leukste muziekzender?
DOEN!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
LOL ik had mijn gta ge pre-orderd bij gameshop, en natuurlijk meteen opgehaald om 0:00.
Word ik net gebeld door de gameshop dat ik ge pre-ordered had en of ik de game nog kwam ophalen!
zeer waarschijnlijk niet, omdat MS een patent heeft op het ingame afspelen van muziekquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
maar dat kan de ps3 vanaf deze zomer ook
Iets zegt me dat hij hem dan niet voor niks mee krijgtquote:
waar slaat dit nou op dit is helemaal niet waar, deze zomer komt ingame xbm eraan en dan kunnen we hetzelfde als de 360, sterker nog, burnout paradise krijgt binnenkort een update waardoor het kan zonder xbm, zodat je het dus alleen hoort in auto's en niet continu.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]
zeer waarschijnlijk niet, omdat MS een patent heeft op het ingame afspelen van muziek(of de techniek erachter ofzo
)
Er rijdden cker wel "snellere" auto's op het eerste eiland, denk hierbij aan de "inferno".quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet,
Maar het lijkt me héél erg logisch dat je niet meteen de übah pwn auto's krijgt...
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:52 schreef Shadeauw het volgende:
Klote TNT post![]()
Besteld bij bol.com, nog steeds niet binnen. Heb er allang geen vertrouwen meer in dat die vandaag nog komt. Aangezien het morgen koninginnendag is, wordt er geen post bezorgd, dus ik zal het speel niet voor donderdag spelen.![]()
Mijn humeur = 0
dik verkopenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
LOL ik had mijn gta ge pre-orderd bij gameshop, en natuurlijk meteen opgehaald om 0:00.
Word ik net gebeld door de gameshop dat ik ge pre-ordered had en of ik de game nog kwam ophalen!
Ja ik moet zeggen dat de auto's er wat anders bij reden dan bij GTA SA, (tenminste, wat ik op de gameplay vids heb gezien) maar ik denk dat deze 'nieuwere' rijstijl ook vast wel makkelijk zal wennen! Ik vond die van GTA SA echt heerlijk toen ik er aan gewend was!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:10 schreef EricNLNL het volgende:
[..]
Er rijdden cker wel "snellere" auto's op het eerste eiland, denk hierbij aan de "inferno".
Masterlijk brute bak waarmee het niet anders kan dan met een burnout weg te rijdden.
Hij heeft alleen een beetje last van oversteer, zoals bijna alle auto's in de game!
Idd dat denk ik ook, en daarbij moet ik werken tot 6uur en dan is de shop ook dicht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Iets zegt me dat hij hem dan niet voor niks mee krijgt
Owned. Doen natuurlijk, kan je voor 50 euro wel kwijt op Marktplaats.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
dat is t voordeel van de gratis service die sony bied.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:15 schreef latin_LiZzY het volgende:
Al mensen aan het multiplayen op de PS3? Ik krijg het niet voor elkaar. (heb ook geen vrienden in PSN, weet niet of dat uitmaakt...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Ik zat het ook te zoeken van dat knipperlicht. Kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:12 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
Hebben jullie dat ook dat wanneer je netjes rijd en stopt voor een rood stoplicht, allerlei randdebielen tegen je auto aanbotsen? En weet iemand hoe je je knipperlicht aanzet?
edit: XBOX360
knipperlicht is er niet, koplamen kan je wel op groot licht zetten, normaal licht is snachts aan en overdag niet, groot licht kan je altijd aan doen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik zat het ook te zoeken van dat knipperlicht. Kan het niet vinden.
Ik zou zeggen, bel ze...quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:24 schreef DaFrenk het volgende:
Zou die PS3 actie van de Toys 'R Us al uitverkocht zijn? Eigenlijk toch wel een gruwelijk goede deal..
Iddquote:
xbox live moet je kopen, voor een jaar of een maand. Bij de game zit een gratis maand als ik het goed heb begrepen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:30 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb het dan toch gedaan, hehe. Maar hoe zit het met Xbox live? Moet je dat kopen of krijg je een trail als je hem nieuw koopt. En ow, wat een brute game.
jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:31 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
[..]
jammerwat een kut spel zeg!
I'll kiiilll you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhm.. nee..quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef Rutgerr het volgende:
De controller van de Xbox laadt zichzelf toch op wanneer je gamed of niet?
-edit- is niet zo wat ik zeiquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef Rutgerr het volgende:
De controller van de Xbox laadt zichzelf toch op wanneer je gamed of niet?
Vanochtend om 9.00 was alles al uitverkocht/gereserveerd, komt ook niet meer binnen. Best jammer, maar de Xbxo 360 deal is ook zeer goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:24 schreef DaFrenk het volgende:
Zou die PS3 actie van de Toys 'R Us al uitverkocht zijn? Eigenlijk toch wel een gruwelijk goede deal..
Ja idd. En hoewel er voor mij interessantere games uitkomen op de XBox, vind ik het wel klote dat je 60 euro per jaar moet betalen om online te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:37 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Vanochtend om 9.00 was alles al uitverkocht/gereserveerd, komt ook niet meer binnen. Best jammer, maar de Xbxo 360 deal is ook zeer goed
ik ben er zelf nog niet geweest, maar volgens mij kan je er ook geld wegzetten en weer af pinnen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:39 schreef JJH het volgende:
Nog zo'n geinig dingetje, bij ATM's kun je kijken hoeveel geld je nog hebt.
Je kunt 1 jaar Live online kopen voor 35 euro geloof ik, bij gamehubs.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja idd. En hoewel er voor mij interessantere games uitkomen op de XBox, vind ik het wel klote dat je 60 euro per jaar moet betalen om online te kunnen spelen.
Had ik ook gezien bij een ATM naast een tankstation. Moet je trouwens veel missie's doen om naar het 2e eiland te mogen? En weet iemand of er ergens brandweerwagens geparkeerd staan in het 1e eiland (en het stuk erboven) ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:39 schreef JJH het volgende:
Nog zo'n geinig dingetje, bij ATM's kun je kijken hoeveel geld je nog hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vind ik ook wel jammer. Daarnaast zal PES 2009 mijn eerste Pro Evo zijn zonder de vertrouwde PS controller.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja idd. En hoewel er voor mij interessantere games uitkomen op de XBox, vind ik het wel klote dat je 60 euro per jaar moet betalen om online te kunnen spelen.
je kan ook ff 911 bellen en dan brandweer laten komen en de wagen jatten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:49 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
eiland te mogen? En weet iemand of er ergens brandweerwagens geparkeerd staan in het 1e eiland (en het stuk erboven) ?
Dat hoeft niet meer want ik heb zojuist mezelf opgeblazenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |