Geen van beide. Het is rode saus zonder 'stukjes' .quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:29 schreef Flurry het volgende:
bedoel je die sambal-achtige of die met uitjes?
Die gelei-achtige bedoel je toch (dat is die, die ik ook zoek)?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen van beide. Het is rode saus zonder 'stukjes' .![]()
Het lijkt uiterlijk wel op bijv. curry-saus.
Gelei-achtig... daar kan ik me niet zo snel iets bij voorstellen. Glazige rode saus, zonder stukjes, beetje pittig/zurig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gelei-achtige bedoel je toch (dat is die, die ik ook zoek)?
Ja die bedoel ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gelei-achtig... daar kan ik me niet zo snel iets bij voorstellen. Glazige rode saus, zonder stukjes, beetje pittig/zurig.
quote:Een pittige, licht zoete chillisaus (zonder knoflook) met een structuur van een fijne saus zonder grove peperpitjes. Kan over de maaltijd gebruikt worden, maar smaakt ook uitstekend bij borrelhapjes als loempia's en kipnuggets. Kan zowel als tafelsaus als als kooksaus gebruikt worden. Verpakt in een gebruiksvriendelijke knijpfles.
Dat is dezelfde 'zoete saus' die je bij loempia-kraampjes kan kiezen voor over je loempia's.. verrukkelijke sausquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:30 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Deze ook al eens geprobeerd?
Nee, het is niet die uiensaus. Lijkt er niet op!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:02 schreef Innocence het volgende:
Smaken die van de AH hetzelfde als die je bji een grillroom haalt?
Ik bedoel die naar uien smaakt!
Heb het wel 's zelf geprobeerd te maken, maar dat werd niets..
Heb 'm wel bewaard als pittige saus bij oosterse gerechten
Ga ik proberen!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:41 schreef Curiosity het volgende:
Ik weet welke je bedoelt, je kan het zelf maken, het komt goed in de richting met het volgende recept, nou ja recept.
1 eetlepel sambal
2 eetlepels schenkstroop
ketchup
Bereidingswijze:
Sambal en stroop door elkaar mengen. Ketchup toevoegen totdat het lekker tomaterig is, maar nog wel heet van de sambal en zoet van de stroop. Een handig trucje is om het schaaltje waarin je de ingredienten mengt in warm water te leggen, zodat de stroop wat dunner wordt en dus beter oplost.
Die shoarmasaus is niet overal te krijgen, ik zelf vind het lekkerder, dus ik dacht, dat moet zelf te maken zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ga ik proberen!!![]()
Hoe kom je er zo bij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |