abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:58:46 #102
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58373456
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, Brian en Amanda blijven elkaar simpelweg stevig vasthouden. Dan heb je die ruimte niet zo om elkaar te belazeren. Maar ook die twee zijn er nog niet, want ook zij moeten één van de twee laten gaan. Ze willen simpelweg ook beiden winnen. En ik vind het Brian sieren dat hij er niet zo krampachtig mee omgaat als Huub maar dat hij Amanda die ruimte volop geeft (tot nu toe)
Tuurlijk zijn er vele scenario's. Maar dan moet er wel ergens een start gemaakt worden.
Om elkaar te belazeren? Ik zie hun gewoon nooit op de proef gesteld worden. Het zou me niets verbazen dat Amanda deze keer veel punten in de PP krijgt. Waardoor er misschien nog iets van wrijving ontstaat. Kan zijn dat Brian toch voor z'n eigen kansen gaat.... maar heeft dan steun nodig van anderen die ie totaal niet vertrouwd. En ipv Amadna hem wegstemmen. Denk dat hij aan de veilge kant blijft en gewoon met Amanda de finale ingaat.
Dan heb je Amanda en Brian die Huub niet in de finale willen en Jaap zal gemakkelijk meegaan want die is bang voor Huub's achterban. En dan zie ik geen andere optie dat Huub Claire moet overhalen voor hem te gaan. Wat ik gewoon geen faire keuze vind. Dan zou Huub geloosd worden. Als de Febo daar dan weer geen stokje voor steekt. Huub weg is veel inkomsten weg. Als ik ervan uitga de Huub de finale speelt is het hele gedoe met Claire niet onnodig. En dan wordt ik onpasselijk van dat gestook in hun relatie. Doe dat dan ook bij B en A. (En daar is dus dan misschien die PP voor nodig)
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:59:27 #103
213999 Obasca
for President.
pi_58373459
Claire mag ook eens aan het werk. Jammer van de flauwe lijn die we al eerder gezien hebben.
pi_58373464
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:58 schreef akveor het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er vele scenario's. Maar dan moet er wel ergens een start gemaakt worden.
Om elkaar te belazeren? Ik zie hun gewoon nooit op de proef gesteld worden. Het zou me niets verbazen dat Amanda deze keer veel punten in de PP krijgt. Waardoor er misschien nog iets van wrijving ontstaat. Kan zijn dat Brian toch voor z'n eigen kansen gaat.... maar heeft dan steun nodig van anderen die ie totaal niet vertrouwd. En ipv Amadna hem wegstemmen. Denk dat hij aan de veilge kant blijft en gewoon met Amanda de finale ingaat.
Dan heb je Amanda en Brian die Huub niet in de finale willen en Jaap zal gemakkelijk meegaan want die is bang voor Huub's achterban. En dan zie ik geen andere optie dat Huub Claire moet overhalen voor hem te gaan. Wat ik gewoon geen faire keuze vind. Dan zou Huub geloosd worden. Als de Febo daar dan weer geen stokje voor steekt. Huub weg is veel inkomsten weg. Als ik ervan uitga de Huub de finale speelt is het hele gedoe met Claire niet onnodig. En dan wordt ik onpasselijk van dat gestook in hun relatie. Doe dat dan ook bij B en A. (En daar is dus dan misschien die PP voor nodig)
Zolang je niet weet hoeveel punten ze moeten verdelen en hoe die schaal er uit ziet, weet je niets. Huub opperde ook een mogelijkheid tot het verdelen van bijvoorbeeld 20, 10, 5, 2. Iets in die trant. Als dat het geval is, dan heeft Jaap het nakijken,

en nu is het bedtijd....
  dinsdag 29 april 2008 @ 03:04:03 #105
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58373473
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zolang je niet weet hoeveel punten ze moeten verdelen en hoe die schaal er uit ziet, weet je niets. Huub opperde ook een mogelijkheid tot het verdelen van bijvoorbeeld 20, 10, 5, 2. Iets in die trant. Als dat het geval is, dan heeft Jaap het nakijken,

en nu is het bedtijd....
Ik ga ook... trusten....
  dinsdag 29 april 2008 @ 05:12:37 #107
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_58373697
Het zal toch niet waar zijn, Kenneth ?
quote:
ma 28 apr 2008, 22:15

Monteur overlijdt bij werk aan lift

ROTTERDAM - Een liftmonteur is maandagavond overleden tijdens werkzaamheden aan een lift in de Gamma in de Rotterdamse wijk Charlois. Wat er precies is gebeurd kon de politie nog niet zeggen. De arbeidsinspectie heeft een onderzoek ingesteld.
Bron : De Tel;egraaf
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 29 april 2008 @ 05:31:45 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58373716
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 05:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het zal toch niet waar zijn, Kenneth ?
[..]

Bron : De Tel;egraaf
Ik dacht precies hetzelfde
*hoop ik niet hoor*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_58373951
A en B blijven straks waarschijnlijk wat langer liggen. Dit kost energie.
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_58374084
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 07:49 schreef pullup het volgende:
A en B blijven straks waarschijnlijk wat langer liggen. Dit kost energie.
Kwam er net ff te laat in volgens mij, zag ze wel onder de dekens liggen aan Amanda d'r kant van het bed. Was er een tentje? Mogguh trouwens...
pi_58374154
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 08:08 schreef T-lex het volgende:

[..]

Kwam er net ff te laat in volgens mij, zag ze wel onder de dekens liggen aan Amanda d'r kant van het bed. Was er een tentje? Mogguh trouwens...
Morgen
Een uitgebreid tentje ja. Ik ben niet goed in het tenten lezen dus kan geen uitgebreid verslag doen

Ik ben weer aan de slag tot laters
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  dinsdag 29 april 2008 @ 08:45:31 #112
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58374457
Blij dat ik de afgelopen dagen mijn streams uit heb gelaten, er gebeurd echt weer geen reet in dat hok.
volgens mij hebben ze orders gehad om het ff rustig aan te doen zodat ze met de afleveringen weer een stukje kunnen inlopen. (aangezien ze al een week achterlopen inmiddels)
pi_58374517
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 08:45 schreef RSie het volgende:
Blij dat ik de afgelopen dagen mijn streams uit heb gelaten, er gebeurd echt weer geen reet in dat hok.
volgens mij hebben ze orders gehad om het ff rustig aan te doen zodat ze met de afleveringen weer een stukje kunnen inlopen. (aangezien ze al een week achterlopen inmiddels)
Ze lopen toch altijd een week achter?
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 08:58:18 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_58374611
Ik baal er zo van dat die Ricardo er nog steeds is, Amanda ziet hem echt als een soort vriendin waar ze lekker haar ei bij kwijt kan. Opzouten met die gast, laat Brian en Amanda maar op elkaar aangewezen zijn, net als Huub en Claire.
Ik weet zeker dat er dan heibel komt, dat trekt Brian echt niet.

Goeiemorgen.

Edit: Het gastenboek van Claire is weer gesloten, er is weer een of andere gek bezig.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:01:11 #115
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58374653
Ergens vandaag gaat Ricardo wel weg hoor, don't worry!

Net ff de filmpjes gekeken van gisteravond Huub en Claire.
Blijkbaar heeft de ontslagronde Claire wakker geschud, dat Huub haar er alleen in laat omdat hij haar punten nodig heeft. Heeft verder niks met vertrouwen te maken.

Ja, goedemorgen!
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:02:44 #116
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58374676
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 08:50 schreef noekje het volgende:

[..]

Ze lopen toch altijd een week achter?
nou,.. het is weleens minder geweest!
en ze moeten nu tegen het einde de boel ook wat meer synchroniseren zodat de streams en de reguliere tegelijk eindigen.

Overigens ben ik wel benieuwd naar hoe ze de finale gaan inrichten,.. misschien dat ik dan lekker een dagje vrij neem om op mijn gemakje de laatste dag te volgen om daarna Cold Turkey te nokken met die kooi.
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 09:12:32 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_58374787
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:01 schreef Marrije het volgende:
Ergens vandaag gaat Ricardo wel weg hoor, don't worry!

Maar het komt toch weer terug? Het gaat alleen weg om Koninginnedag te vieren.

Amanda weer last van een ochtendgriepje? Ze was behoorlijk lam gisteravond.
Huub en Claire staan al onder de douche.
― Mark Twain
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:15:22 #118
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58374826
Oh, ik dacht dat ie dan weg bleef. Niet dus
pi_58374832
Claire heeft echt een raar figuur...dacht ff dat er 2 gasten (Huub en Wicardo) onder de douche stonden. Ja, het is nog vroeg...
pi_58374920
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 08:58 schreef beequeen het volgende:
Ik baal er zo van dat die Ricardo er nog steeds is, Amanda ziet hem echt als een soort vriendin waar ze lekker haar ei bij kwijt kan. Opzouten met die gast, laat Brian en Amanda maar op elkaar aangewezen zijn, net als Huub en Claire.
Ik weet zeker dat er dan heibel komt, dat trekt Brian echt niet.
Denk dat het tegendeel waar is...Het is al meedere keren gebleken dat B&A juist meer naar mekaar toe trekken als er mensen weg gaan. Toen Selene er bijvoorbeeld in zat hadden ze meer ruzie dan toen ze de villa weer verlaten had. Maar dat is mijn visie...niks mis met jou versie hoor.

Neemt niet weg dat Ricardo op mag rotten...dat staat als een paal boven water. (En nee, niet zo eentje die goed is voor 10 wedstrijden )
pi_58374995
Wicardo staat onder de douche...
Huub en Claire tuigen zichzelf op...Huub doet daarbij z'n motorpak aan.
Jaap zit op 'z'n bed wat voor zich uit te staren.
En Brian en Amanda liggen nog in bed.
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:28:06 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58375002
Maar Selene was dan ook een stoker 1e klas.
Dat doet Ricardo toch minder goed.
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 09:28:54 #123
135305 beequeen
Lost.
pi_58375015
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:23 schreef T-lex het volgende:

Denk dat het tegendeel waar is...Het is al meedere keren gebleken dat B&A juist meer naar mekaar toe trekken als er mensen weg gaan. Toen Selene er bijvoorbeeld in zat hadden ze meer ruzie dan toen ze de villa weer verlaten had. Maar dat is mijn visie...niks mis met jou versie hoor.

Je kunt Zeurlène niet met Ricardo vergelijken, zij was echt een stooktante puur sang. Amanda ziet Ricardo echt als een soort vriendin. De verhalen die ze hem verteld kan ze echt niet kwijt bij Brian, over ex-vriendjes enzo, dat trekt hij gewoon niet. Komt bij, Claire heeft toch ook niemand om bij uit te hulen behalve Huub? Het klopt gewoon niet.

Edit: Zo is het Marrije.
― Mark Twain
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:29:42 #124
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58375027
zijn de Brianamanda forum fans weer bezig geweest?

http://www.telegraaf.nl/b(...)iloten__.html?p=13,2
pi_58375063
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je kunt Zeurlène niet met Ricardo vergelijken, zij was echt een stooktante puur sang. Amanda ziet Ricardo echt als een soort vriendin. De verhalen die ze hem verteld kan ze echt niet kwijt bij Brian, over ex-vriendjes enzo, dat trekt hij gewoon niet. Komt bij, Claire heeft toch ook niemand om bij uit te hulen behalve Huub? Het klopt gewoon niet.
Daar hebben jullie weer gelijk in
Toch denk ik dat ze samen ook wel sterk staan. Beetje de aard van het beestje hé...als je alleen mekaar hebt klamp je je aan de ander vast.
Snap toch niet waarom Amanda het altijd over d'r ex'en moet hebben...lekker interessant.
Moet Brian is doen...als hij de naam "Tamara" in de mond neemt heeft hij een week bonje.
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:37:06 #126
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58375144
Als Amanda niemand anders heeft om dr meisje-meisje gesprekken mee te voeren dan raakt ze half gefrustreerd en daar kan Brian niet zo goed mee omgaan. Want dan gaat Mannie zich teveel met Brian bemoeien 'je betrekt me niet genoeg bij het spel, ik vind dat als jij met Huub speltactieken bespreekt je mij moet roepen en als ik dan niet kan dan moet je maar op me wachten, we spelen dit spel samen'. Dat soort gelul trekt Brian slecht. Zeker omdat Amanda dr slabek opentrekt als er dan wat besproken wordt.

Ik begrijp ook niet waarom Amanda het altijd over jongens en exen moet hebben. Deed Brian dat maar!
pi_58375157
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jij gaat er voetstoots vanuit dat Huub niet meer kan winnen. Dat komt bij mij nog niet op hoor......Niemand weet exact wat er gaat gebeuren.....Jaap loopt zeker net zoveel risico als Huub, overigens, Claire ook
en brajen en amanda ook . die was je vergeten.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:38:06 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58375163
Goedemorgen!
Vandaag dan wel een spetterend programma op de agenda of sukkelen we lekker verder richting finale?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:38:57 #129
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58375177
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag dan wel een spetterend programma op de agenda of sukkelen we lekker verder richting finale?
Huub en Claire gaan naar Jensen
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:40:44 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58375201
Huub: ik was met een appartement bezig, daar kreeg ik eerst goed nieuws over en daarna slecht nieuws
Palma: wordt het toch de camping?
pi_58375206
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:15 schreef Marrije het volgende:
Oh, ik dacht dat ie dan weg bleef. Niet dus
ricardo mag tot 22 mei blijven is hem toe gezegd.
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:41:15 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58375212
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:38 schreef Marrije het volgende:
Huub en Claire gaan naar Jensen
Dus dan wordt het nóg saaier dan het al is.
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 09:41:24 #133
135305 beequeen
Lost.
pi_58375215
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:37 schreef Marrije het volgende:
Als Amanda niemand anders heeft om dr meisje-meisje gesprekken mee te voeren dan raakt ze half gefrustreerd en daar kan Brian niet zo goed mee omgaan. Want dan gaat Mannie zich teveel met Brian bemoeien 'je betrekt me niet genoeg bij het spel, ik vind dat als jij met Huub speltactieken bespreekt je mij moet roepen en als ik dan niet kan dan moet je maar op me wachten, we spelen dit spel samen'. Dat soort gelul trekt Brian slecht. Zeker omdat Amanda dr slabek opentrekt als er dan wat besproken wordt.

Ik begrijp ook niet waarom Amanda het altijd over jongens en exen moet hebben. Deed Brian dat maar!
Dus dat.

Claire en Huub allebei lekker gedoucht en aangekleed. Brian en Amanda liggen nog steeds in bed.

― Mark Twain
pi_58375229
Iedereen is aangekleed volgens mij...behalve B&A....die liggen nog steeds tussen de lakens te koetsiekoe'en.

Ow, wacht...ze komen er uit.
Toch niet ...Brian kruipt weer terug en Amanda trok alleen ff d'r kleding recht...om vervolgens weer tegen mekaar te kruipen.
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:45:41 #135
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58375276
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:40 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

ricardo mag tot 22 mei blijven is hem toe gezegd.
pi_58375280
Vals alarm 2...dacht weer ff dat ze richting de douche gingen.
Maar ze kruipen gewoon weer onder de dekens.
pi_58375300
trek die eerst als eerste dr uit altijd hetzelfde ze doen geen ene moer de hele dag en dan altijd als langste in hun nest liggen , nou palma scheld nu ook eens.
pi_58375308
Het wonder is geschied....B&A zijn uit bed.
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 09:50:39 #139
135305 beequeen
Lost.
pi_58375332
Amanda is moehoe, ze wil slapen.

Ja doei, moet je niet zoveel zuipen kreng. En hoppa, nog geen druppel wate gezien en de eerste laag plamuur zit er alweer op.....vieze klodder.
― Mark Twain
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:53:05 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58375361
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:50 schreef beequeen het volgende:
Amanda is moehoe, ze wil slapen.

Ja doei, moet je niet zoveel zuipen kreng.
Doe niet zo vals. Amanda heeft gewoon een zwak gestel en is vaak een beetje ziekjes. Da's heul niet leuk en daar mag heus wel rekening mee worden gehouden. Achter snapt dat uitstekend en zorgt ervoor dat Amanda's gezondheid niet verder kan worden verzwakt door snode plannen van andere miljonairs. En dat ze af en toe een opbeurend cadeautje krijgt bij de tandarts.
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 10:00:19 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_58375455
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Copycat het volgende:

Doe niet zo vals. Amanda heeft gewoon een zwak gestel en is vaak een beetje ziekjes. Da's heul niet leuk en daar mag heus wel rekening mee worden gehouden. Achter snapt dat uitstekend en zorgt ervoor dat Amanda's gezondheid niet verder kan worden verzwakt door snode plannen van andere miljonairs. En dat ze af en toe een opbeurend cadeautje krijgt bij de tandarts.
Je hebt gelijk, het schaap moet al zoveel ontberen. Geen moeder, geen zusjes en geen vriendinnen. Logisch dat ze in de watten gelegd wordt. What was I thinkin'.
Gelukkig heeft ze een toprelaasie en een lieve schoonfamilie, dat dan weer wel.

Time to walk the dog.
― Mark Twain
pi_58375471
Brian is nog aan het douche...Amanda is alweer klaar en gaat gehuld in een handoek is in d'r nu nog nette kledingkast kijken. Is kijken hoe snel ze hem weer overhoop heeft.
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:02:27 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58375489
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef T-lex het volgende:
Brian is nog aan het douche...Amanda is alweer klaar en gaat gehuld in een handoek is in d'r nu nog nette kledingkast kijken. Is kijken hoe snel ze hem weer overhoop heeft.
Gehuld in een handdoek impliceert dat ze toch onder de douche is gestapt? Of is het een slimme afleidingsmanoeuvre?
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:05:09 #144
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58375529
Twee auto's. Wie oh wie!

Goedemorgen trouwens
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:06:51 #145
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58375554
Eentje komt Huub halen. Wat komt het witte busje doen?
pi_58375567
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gehuld in een handdoek impliceert dat ze toch onder de douche is gestapt? Of is het een slimme afleidingsmanoeuvre?
Nee echt waar, ze hebben samen onder de douche gestaan.
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:20:59 #147
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58375769
Amanda heeft de laatste dagen "bad hairdays".
Ze moet veel meer matten hebben! Of misschien moeten de punten geknipt worden?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_58375796
Wicardo zit met Palma in de private...daar zat net heel de huishouding een bakkie te doen maar de rest is weer aan het werk.
Brian en Amanda zijn nog in de slaapkamer. B is zich aan het scheren.
(Waar Claire en Jaap zijn, geen idee. C was net ook nog beneden.)
pi_58375800
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:06 schreef Smash-it het volgende:
Eentje komt Huub halen. Wat komt het witte busje doen?
wit busje >>>2 mannen in witte jas >>>>> jas met lange mouwen>>>>>> das voor brajen ze komen hem halen.
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:32:07 #150
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_58375962
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

En na de kooi,naar de AA.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')