slaaplekkerquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:53 schreef eusjuh het volgende:
Nou ja hoe dan ook ze zoeken het maar uit in de kooi.Heb zelf een super relatie al 26 jaar waarbij eerlijkheid en vertrouwen hoog in het vaandel staan!Al met al vindt ik Claire en Huub bij elkaar passen en wens ze alle geluk van de wereld.Lastig hoor en relatie en een spel!Verder mag iedereen zijn mening hebben maar onwaarheden zal ik altijd tegenin gaan.Tot zover.....ik moet ff slapen!Goede nacht lieve fok mensen!
stress....teveel gedoe....quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:59 schreef Desii het volgende:
Oke... Claire heeft de pil doorgeslikt en is nu tussentijds ongesteld geworden...... maar ze heeft geen last ervan
Huub adviseert om morgen even langs de huisarts te gaan
deze reactie snap ik niet van jequote:Op dinsdag 29 april 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij haar gelijk heeft gegeven om de vrede te herstellen. Maar ik geloof daar nauwelijks in. Als hij denkt of weet dat hij gelijk heeft, dan mag iedereen doodvallen, is zijn schoonmoeder een stinkhoer, maar dan houdt hij daar aan vast.
Het ging niet over één dingetje. Ze hadden al tijden ruzie over iedere keer hetzelfde. Dit bleek daar deel van uit te maken. Huub kreeg vermoedelijk extra bonus bij het tv maken en bracht het bij Lieke alsof hij opdrachten kreeg om het te doen. Nou ja, laat ook maar. Het ging er meer om of Huub altijd eerlijk is tegen zijn medespelers. En dat is hij lang niet altijd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:06 schreef Desii het volgende:
[..]
deze reactie snap ik niet van je
Ik denk dat er afspraken lopen, via het hokje, waar wij nix van mogen weten.... en zij niet mogen laten blijken ri. de streamer
Denk maar aan het Japie verhaal 1+1 = 3 (jaap en huub weten ervan en claire snapt er nix van........ dit zorgt, logischer wijs, voor wantrouwen)
Hoeveel van zulke verhalen spelen er niet ...... al maanden
Neemt niet weg dat Huub enorm goed kan liegen.... toch voel ik het meestal wel aan.
Net als dat Gaby-ding..... mijn gevoel zegt dat hij het waarschijnlijk zelf heeft uitgedokterd, als kijkcijferkanon![]()
Jij gaat er voetstoots vanuit dat Huub niet meer kan winnen. Dat komt bij mij nog niet op hoor......Niemand weet exact wat er gaat gebeuren.....Jaap loopt zeker net zoveel risico als Huub, overigens, Claire ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 02:19 schreef akveor het volgende:
Ik vind het waardeloos dat het spel nu zo gespeeld moet worden de laatste weken. Dit komt door die belachelijk stemmingsronde (dat ze dat halve finale noemen slaar werkelijk nergens op).
Claire moet natuurlijk voor haar eigen kansen gaan. Dat Huub de grootste kans heeft te winnen is een non argument. Eeengrotere kans om van 10.000 een miljoen te maken krijgt ze nooit weer.
Huub zou gewoon op moeten stappen. Ik zou me in ieder geval niet laten vernederen door Flens door Claire te moeten smeken hem de finale te laten spelen. (Lekker stoken in een relatie. Doe dat eens bij B en A)
Verder vind ik het schandalig dat door deze stemming eigenlijk alleen Huub gevaar loopt. Om de schijn hoog te houden lassen ze nog maar weer eens een extra PP in die Huub waarschijnlijk dik zal verliezen. (Je kunt stemmen wat je wilt maar de Febo deelt de punten uit)
Zou als Huubfan sowieso niks smsen dan, maar mooi sparen voor 22 mei!quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:19 schreef akveor het volgende:
Om de schijn hoog te houden lassen ze nog maar weer eens een extra PP in die Huub waarschijnlijk dik zal verliezen. (Je kunt stemmen wat je wilt maar de Febo deelt de punten uit)
Je kunt er, als fan, ook lekker bier van gaan drinken of zo......van mij krijgen ze geen cent, JdM heeft geld genoeg en ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:22 schreef Kevv het volgende:
[..]
Zou als Huubfan sowieso niks smsen dan, maar mooi sparen voor 22 mei!![]()
Toch?
Kloptquote:Op dinsdag 29 april 2008 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt er, als fan, ook lekker bier van gaan drinken of zo......van mij krijgen ze geen cent, JdM heeft geld genoeg en ik eigenlijk niet.
Jaap eet maar aan voer op dan Mikey op een dag kan wegslepen aan vuilnis......quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:27 schreef Coraatje het volgende:
jappie wakker
jaapie lijkt mij een stress eter
Nee dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij gaat er voetstoots vanuit dat Huub niet meer kan winnen. Dat komt bij mij nog niet op hoor......Niemand weet exact wat er gaat gebeuren.....Jaap loopt zeker net zoveel risico als Huub, overigens, Claire ook
Huub doet het toch echt zelfquote:Op dinsdag 29 april 2008 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Ik denk dat Huub gewoon naar de finale gaat. Maar ik heb nu het idee dat ie zijn eigen vrouw moet manipuleren op z'n kansen te vergroten. Dat geeft me een naar gevoel. Omdat ik vind dat Claire gewoon ook voor haar eigen kansen moet kunnen gaan. Ik bedoel dan ook meer dat de Febo weer eens een vuil spelletje speelt en dat dat weer met Huub is.
Ik snap sowieso niet waarom je nu nog op je favoriet zou sms-en als je weet dat die misschien de finale niet eens haalt. Ik snap de meerwaarde van de PP dan ook niet. (Behalve dat RTL nog ff wil melken). Ik vind het eerder respectloos naar kijkers en wannabees.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:22 schreef Kevv het volgende:
[..]
Zou als Huubfan sowieso niks smsen dan, maar mooi sparen voor 22 mei!![]()
Toch?
Voor zover ik het zie probeert Huub zo eerlijk mogelijk tegen Claire te zijn. Ook al hoeft hij niet tegen haar te spelen. Toch heb ik het gevoel dat de Febo hem die kant op dwingt. Darbij denk ik dan dat de febo aar 1 echte relatie in de kooi ziet en dat zijn B en A. Waar dus overduidelijk weer niet tegen gespeeld mag worden. En dat is dus ook een vorm van dwingen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub doet het toch echt zelfHij wil met Claire spelen, met haar trouwen, haar belazeren. Er is geen Febo die van hem zal eisen dat hij moet gaan trouwen.
Tja, Brian en Amanda blijven elkaar simpelweg stevig vasthouden. Dan heb je die ruimte niet zo om elkaar te belazeren. Maar ook die twee zijn er nog niet, want ook zij moeten één van de twee laten gaan. Ze willen simpelweg ook beiden winnen. En ik vind het Brian sieren dat hij er niet zo krampachtig mee omgaat als Huub maar dat hij Amanda die ruimte volop geeft (tot nu toe)quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor zover ik het zie probeert Huub zo eerlijk mogelijk tegen Claire te zijn. Ook al hoeft hij niet tegen haar te spelen. Toch heb ik het gevoel dat de Febo hem die kant op dwingt. Darbij denk ik dan dat de febo aar 1 echte relatie in de kooi ziet en dat zijn B en A. Waar dus overduidelijk weer niet tegen gespeeld mag worden. En dat is dus ook een vorm van dwingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |