Tuurlijk zijn er vele scenario's. Maar dan moet er wel ergens een start gemaakt worden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, Brian en Amanda blijven elkaar simpelweg stevig vasthouden. Dan heb je die ruimte niet zo om elkaar te belazeren. Maar ook die twee zijn er nog niet, want ook zij moeten één van de twee laten gaan. Ze willen simpelweg ook beiden winnen. En ik vind het Brian sieren dat hij er niet zo krampachtig mee omgaat als Huub maar dat hij Amanda die ruimte volop geeft (tot nu toe)
Zolang je niet weet hoeveel punten ze moeten verdelen en hoe die schaal er uit ziet, weet je niets. Huub opperde ook een mogelijkheid tot het verdelen van bijvoorbeeld 20, 10, 5, 2. Iets in die trant. Als dat het geval is, dan heeft Jaap het nakijken,quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er vele scenario's. Maar dan moet er wel ergens een start gemaakt worden.
Om elkaar te belazeren? Ik zie hun gewoon nooit op de proef gesteld worden. Het zou me niets verbazen dat Amanda deze keer veel punten in de PP krijgt. Waardoor er misschien nog iets van wrijving ontstaat. Kan zijn dat Brian toch voor z'n eigen kansen gaat.... maar heeft dan steun nodig van anderen die ie totaal niet vertrouwd. En ipv Amadna hem wegstemmen. Denk dat hij aan de veilge kant blijft en gewoon met Amanda de finale ingaat.
Dan heb je Amanda en Brian die Huub niet in de finale willen en Jaap zal gemakkelijk meegaan want die is bang voor Huub's achterban. En dan zie ik geen andere optie dat Huub Claire moet overhalen voor hem te gaan. Wat ik gewoon geen faire keuze vind. Dan zou Huub geloosd worden. Als de Febo daar dan weer geen stokje voor steekt. Huub weg is veel inkomsten weg. Als ik ervan uitga de Huub de finale speelt is het hele gedoe met Claire niet onnodig. En dan wordt ik onpasselijk van dat gestook in hun relatie. Doe dat dan ook bij B en A. (En daar is dus dan misschien die PP voor nodig)
Ik ga ook... trusten....quote:Op dinsdag 29 april 2008 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zolang je niet weet hoeveel punten ze moeten verdelen en hoe die schaal er uit ziet, weet je niets. Huub opperde ook een mogelijkheid tot het verdelen van bijvoorbeeld 20, 10, 5, 2. Iets in die trant. Als dat het geval is, dan heeft Jaap het nakijken,
en nu is het bedtijd....
Bron : De Tel;egraafquote:ma 28 apr 2008, 22:15
Monteur overlijdt bij werk aan lift
ROTTERDAM - Een liftmonteur is maandagavond overleden tijdens werkzaamheden aan een lift in de Gamma in de Rotterdamse wijk Charlois. Wat er precies is gebeurd kon de politie nog niet zeggen. De arbeidsinspectie heeft een onderzoek ingesteld.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 05:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het zal toch niet waar zijn, Kenneth ?
[..]
Bron : De Tel;egraaf
Kwam er net ff te laat in volgens mij, zag ze wel onder de dekens liggen aan Amanda d'r kant van het bed. Was er een tentje? Mogguh trouwens...quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:49 schreef pullup het volgende:
A en B blijven straks waarschijnlijk wat langer liggen. Dit kost energie.
Morgenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kwam er net ff te laat in volgens mij, zag ze wel onder de dekens liggen aan Amanda d'r kant van het bed. Was er een tentje? Mogguh trouwens...![]()
Ze lopen toch altijd een week achter?quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:45 schreef RSie het volgende:
Blij dat ik de afgelopen dagen mijn streams uit heb gelaten, er gebeurd echt weer geen reet in dat hok.
volgens mij hebben ze orders gehad om het ff rustig aan te doen zodat ze met de afleveringen weer een stukje kunnen inlopen. (aangezien ze al een week achterlopen inmiddels)
nou,.. het is weleens minder geweest!quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze lopen toch altijd een week achter?
Maar het komt toch weer terug? Het gaat alleen weg om Koninginnedag te vieren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:01 schreef Marrije het volgende:
Ergens vandaag gaat Ricardo wel weg hoor, don't worry!
Denk dat het tegendeel waar is...Het is al meedere keren gebleken dat B&A juist meer naar mekaar toe trekken als er mensen weg gaan. Toen Selene er bijvoorbeeld in zat hadden ze meer ruzie dan toen ze de villa weer verlaten had. Maar dat is mijn visie...niks mis met jou versie hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:58 schreef beequeen het volgende:
Ik baal er zo van dat die Ricardo er nog steeds is, Amanda ziet hem echt als een soort vriendin waar ze lekker haar ei bij kwijt kan. Opzouten met die gast, laat Brian en Amanda maar op elkaar aangewezen zijn, net als Huub en Claire.
Ik weet zeker dat er dan heibel komt, dat trekt Brian echt niet.
Je kunt Zeurlène niet met Ricardo vergelijken, zij was echt een stooktante puur sang. Amanda ziet Ricardo echt als een soort vriendin. De verhalen die ze hem verteld kan ze echt niet kwijt bij Brian, over ex-vriendjes enzo, dat trekt hij gewoon niet. Komt bij, Claire heeft toch ook niemand om bij uit te hulen behalve Huub? Het klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:23 schreef T-lex het volgende:
Denk dat het tegendeel waar is...Het is al meedere keren gebleken dat B&A juist meer naar mekaar toe trekken als er mensen weg gaan. Toen Selene er bijvoorbeeld in zat hadden ze meer ruzie dan toen ze de villa weer verlaten had. Maar dat is mijn visie...niks mis met jou versie hoor.![]()
Daar hebben jullie weer gelijk inquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt Zeurlène niet met Ricardo vergelijken, zij was echt een stooktante puur sang. Amanda ziet Ricardo echt als een soort vriendin. De verhalen die ze hem verteld kan ze echt niet kwijt bij Brian, over ex-vriendjes enzo, dat trekt hij gewoon niet. Komt bij, Claire heeft toch ook niemand om bij uit te hulen behalve Huub? Het klopt gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |