quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef Smash-it het volgende:
Claire vindt dat Huub goed kan liegen. Huub zegt dat het gewoon aan haar eigen naieviteit ligt.
Pittig gesprek wat ze hebben.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:02 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik zie dit als een aanval, ik vind dit niet leuk
C: Ik merk het..
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub liegt ook nu knalhard tegen haar met de woorden dat hij nog nooit gelogen heeft tegen z'n medespelers
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:05 schreef Smash-it het volgende:
C: In het spel sta je er om bekend dat je goed kan liegen
H: Wanneer heb ik in de focking afgelopen anderhalf jaar, iemand waarmee ik samen speel, verraden? Ik sta er toch om bekend? Iedereen vindt dat toch? Dat zeg je..
C: Snap je uberhaupt mijn punt?
H: Nee.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft Lieke knalhard voorgelogen.....en daar excuses voor aan moeten bieden
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:07 schreef chufi het volgende:
Huub zit zich ff recht te lullen tegenover Claire
en Amanda is dronken en liep tegen iets aan (heb ik gemist, HELAAS)quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huubje ten voeten uit "Ik heb nu spijt dat ik je erin hebt gehouden"
Alsof hij daar over ging.....
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef eusjuh het volgende:
Die snol loopt met d'r smoel tegen een deur op.......
Carry on! (What happend to Andre?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef Ziet het volgende:
ze is op haar bek gegaan zegt ze net tegen huub en claire
ze klinkt echt superdronken
ze stond met haar rug naar me toe, maar ze ging behoorlijk hard neer.quote:
Plus dat hij liegt, want als hij haar er niet ingehouden had dan loopt hij meer kans dat hij er de 15de uitvliegt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huubje ten voeten uit "Ik heb nu spijt dat ik je erin hebt gehouden"
Alsof hij daar over ging.....
Ja, maar dan moet hij niet zo boos worden als Claire over liegen begint. Dan opeens is de wereld te klein.....De eerlijke betrouwbare Huub in het geding......quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:16 schreef eusjuh het volgende:
Het is toch eerlijk als je zegt alles voor het spel te doen?
Ik heb echt een hekel aan die gast.........z'n ego, z'n gedraai, z'n gelieg, z'n onoprechtheid, gewoon het hele typequote:Op dinsdag 29 april 2008 01:17 schreef Leandra het volgende:
Thnx Smash-it
[..]
Plus dat hij liegt, want als hij haar er niet ingehouden had dan loopt hij meer kans dat hij er de 15de uitvliegt.
Maar het blijft leuk als je dat van je verse echtgenoot te horen krijgt
Tja, Huub loopt er al weken mee te schermen, Claire of Jaap, Jaap of Claire. Hij gebruikt het volop tegen haar en Jaap. Terecht dat ze er mee komt. Hij denkt dat hij haar in de knip heeft en dat ze buigt voor hem. Alle teksten vanavond over het spel geven dat ook weer. "Je hebt alleen mij" "Zonder mij had je al thuis gezeten", "Je moet mij die punten geven" "Jij kunt hier toch nooit winnen"quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:21 schreef eusjuh het volgende:
Claire is onzeker en test Huub.Op zijn beurt heeft hij zoiets van huh nu pas.Claire weet donders goed waar ze aan begon en om er nu nog mee te komen is ook raar!
Het is maar een spelletjequote:Op dinsdag 29 april 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die gast.........z'n ego, z'n gedraai, z'n gelieg, z'n onoprechtheid, gewoon het hele type
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |