waaaaay ahead of youquote:Op dinsdag 29 april 2008 07:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Zelfs DE en Tezz zijn nog niet wakker blijkbaar
quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
waaaaay ahead of you
half zeven was ik paraat
nou is er wel verschil tussen kritiek en achter de rug om lullig gedragquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Euc- wat vervelend voor je, maar misschien zou je beter degene van de PM erop kunnen aanspreken?
Verder krijgt bijna iedereen weleens wat kritiek te verduren hier, dan is het aan jezelf wat je ermee doet
Dat laatste gedeelte van mijn post ging dus ook niet over die PM, maar om de kritiek die hij de afgelopen tijd heeft mogen ontvangen van meerderen van onsquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou is er wel verschil tussen kritiek en achter de rug om lullig gedrag
maar goed, ik weet er verder niets vanaf dus kan er verder ook niet over oordelen
Gewoon een berichtje sturen! Is leuk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze gaat met haar ouders van woensdag - zaterdag naar Venetië. Ik zit eraan te denken om woensdagochtend een 'veel plezier' SMSje te sturen. Maar ik weet niet of dat een positief of negatief effect zal hebben vooropgesteld ze mij wél op die manier leuk vindt. Komt het desperate over?
Doen?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben lekker met de motor naar het werk gegaan
Ik op de fiets.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben lekker met de motor naar het werk gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |