Dikke pixelsquote:Op maandag 28 april 2008 22:14 schreef Stofje het volgende:
Het is idd een 100*100 plaatje die ik vergroot heb tot 200*200, maar het is nu toch gewoon even groot als de anderen? What's the problem, mister?
Vind het juist vet bedacht, het nummer heet toch niet voor niets 'Silence'?quote:Op maandag 28 april 2008 20:26 schreef SlaadjeBla het volgende:
Uit de review van hierboven:
[..]
Nou, inderdaad zeg. Toen Third nog niet uit was, dacht ik dat ik te maken had met een slechte rip. Echt zonde.
DIe live DVD is toch wel anders.quote:Roseland NYC Live, uitgebracht in 1998....
Portishead klinkt donker, sfeervol, filmisch. Een ander pluspunt van dit album is ook dat het publiek stil blijft tot een nummer is afgelopen, en dat er niet zoals bij mTV Unplugged overal doorheen wordt gegild.
Vast goed bedacht, maar ik vind het niks. Het komt op mij over alsof ze een creatief einde zochten zonder er moeite in te steken, of "Kijk mij een creatief, gedurfd einde maken. Doordat het nergens op slaat vinden mensen het vast briljant." Luiheid of doorgeschoten VPRO mentaliteit dus.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:24 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Vind het juist vet bedacht, het nummer heet toch niet voor niets 'Silence'?
Inmiddels binnen en geluisterd. Best goed zo op het eerste gehoor. Maar wat mij betreft haalt ie het zeker niet bij de voorgaande albums.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:29 schreef krioro het volgende:
Binnenkort ook maar eens het album gaan halen. Nog niet geluisterd.
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
DIe live DVD is toch wel anders.
Publiek staat godverdomme op de beat te klappen tijdens Roads.![]()
Goede OP verder
en de andere 2 op gedeelde eerste plaats?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:35 schreef Idioteque het volgende:
Ik heb het album nu ongeveer 50 keer geluisterd ofzo, ik vind hem echt heel goed. Van de drie uitgebrachte albums komt deze voor mij minstens op plek 2!
Het mooie van deze plaat is dat ie maar blijft groeien.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:35 schreef Idioteque het volgende:
Ik heb het album nu ongeveer 50 keer geluisterd ofzo, ik vind hem echt heel goed. Van de drie uitgebrachte albums komt deze voor mij minstens op plek 2!
Zeg, wie heeft dat bepaald?quote:Op maandag 28 april 2008 21:42 schreef Stofje het volgende:
In 1997 verscheen het tweede album van Portishead, dat gewoon Portishead heet. Voor dit album namen Geoff Barrow en Adrian Utley stukjes muziek op, die ze later sampleden en gebruikten in de nummers. Portishead klinkt nog donkerder dan op Dummy. Luister maar eens naar Seven Months. Beste nummers: All Mine, Seven Months en Cowboys.
Machine Gun is ook het enige nummer op het album dat ( - evenals MIA - ) 'Straight in your face' is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:33 schreef Erotica_ het volgende:
Machine Gun is geniaal.
Voor de rest.. misschien moet ik er eens echt voor gaan zitten.
portishead heeft nooit achtergrondmuziek willen maken, dus dat klopt welquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:59 schreef soylent het volgende:
Ik vond het nieuwe album even moeilijk, vooral de begeleiding, maar je moet het echt de ruimte geven op een of andere manier.. Als achtergrondmuziek word je er gek van, je moet echt ff ervoor gaan zitten. Heb al wel een paar lekkere zwelgmomentjes mogen beleven
Sorry, sorry, die OP is van de vorige OP, ik heb het gewoon gec/pt, het is ook niet echt mijn mening. Matige OP dus, ik geef het toequote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:07 schreef timbob het volgende:
[..]
Zeg, wie heeft dat bepaald?
ik vind dat altijd een beetje schoppen, zulke opmerkingen. Het zijn niet echt mijn favorieten van het album bijvoorbeeld.
En dan krijg je weer van die ellelange discussies... waarom staat Over er niet tussen bijvoorbeeld, of humming, of only you... etc
het is geen slechte OP hoor. Alleen dat stukje vond ik een beetje raar. het staat er zo zwart op wit wat de beste nummer staan.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sorry, sorry, die OP is van de vorige OP, ik heb het gewoon gec/pt, het is ook niet echt mijn mening. Matige OP dus, ik geef het toe.
waren ze niet aan het meeklappen bij roads? of is dat op de dvd.quote:Een ander pluspunt van dit album is ook dat het publiek stil blijft tot een nummer is afgelopen, en dat er niet zoals bij mTV Unplugged overal doorheen wordt gegild.
Ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:07 schreef timbob het volgende:
Zeg, wie heeft dat bepaald?
Klinkt ook echt als een Radiohead nummer zo!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:22 schreef Stofje het volgende:
Radiohead speelt The Rip: http://www.radiohead.co.uk/deadairspace/ . Tof.
Neequote:Op donderdag 12 juni 2008 10:02 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Klinkt ook echt als een Radiohead nummer zo!
Maar duurt dus wel een jaartje of driequote:"We are thinking a new album," Utley said "
quote:Opbrengst Portishead nummer is voor Amnesty
Uitgegeven: 10 december 2009 07:12
Laatst gewijzigd: 10 december 2009 07:12
BRISTOL - De Britse band Portishead schenkt de opbrengsten van hun nieuwste single 'Chasing the Tear' aan Amnesty International. Dat meldt de band op haar website.
© NU.nl/Anneke Ruys
Donderdag is wereldwijd de 'Dag van de Mensenrechten'. De band draagt met de speciale actie zijn steentje bij aan de viering van de dag.
Vanaf donderdag kunnen fans tegen betaling het nummer van de site van de band downloaden.
Portishead werkt momenteel in de studio aan hun vierde album dat ze eind 2010 hoopt te presenteren.
Zeiden ze dat in 1999 ook al niet over eind 2000? Dat werd dus bijna het eind van het decenniumquote:Op donderdag 10 december 2009 16:53 schreef Stofje het volgende:
Portishead werkt momenteel in de studio aan hun vierde album dat ze eind 2010 hoopt te presenteren.
Tof. Maar I'll Be Your Mirror 23 en 24 juli in Londen is ook verleidelijk, met naast Portishead o.a. Beach House, DOOM, The Books, Company Flow, zomg.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef F_JD het volgende:
Woensdag 15 juni staat Portishead in Vredenburg Leidsche Rijn!
Daar gaan we bij zijn. Bron: http://kickingthehabit.nl(...)-utrechts-vredenburg
Op marktplaats kun je ze al vanaf 57,50 kopenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:22 schreef Gillingham het volgende:
Ik ga zo drie kaartjes bestellen.
Geen kaarten meer beschikbaar...![]()
Geweldig nieuws...quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Op marktplaats kun je ze al vanaf 57,50 kopen
Het is al uitverokcht hoor. Ik heb geen kaarten en daar baal ik stevig vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef Conflict het volgende:
Kut dan ben ik op vakantie
Iemand twee kaartjes ruilen tegen twee weken Spanje?
Ditquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is al uitverokcht hoor. Ik heb geen kaarten en daar baal ik stevig van.
Daarom vraag ik ook of iemand zou willen ruilen, maar dat was een grapje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is al uitverokcht hoor. Ik heb geen kaarten en daar baal ik stevig van.
Oh, ik dacht dat je twee kaarten wilde verkopen aan me. Kick zo'n topic verdomme dan niet man.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:09 schreef F_JD het volgende:
Even iedereen eraan herinneren dat vandaag de dag is!Wel leuk, zo'n eerste optreden van een tour ( en ook nog het eerste in meer dan twee jaar) en je totaal geen idee hebt wat je te wachten staat. Excited!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |