Maar duurt dus wel een jaartje of driequote:"We are thinking a new album," Utley said "
quote:Opbrengst Portishead nummer is voor Amnesty
Uitgegeven: 10 december 2009 07:12
Laatst gewijzigd: 10 december 2009 07:12
BRISTOL - De Britse band Portishead schenkt de opbrengsten van hun nieuwste single 'Chasing the Tear' aan Amnesty International. Dat meldt de band op haar website.
© NU.nl/Anneke Ruys
Donderdag is wereldwijd de 'Dag van de Mensenrechten'. De band draagt met de speciale actie zijn steentje bij aan de viering van de dag.
Vanaf donderdag kunnen fans tegen betaling het nummer van de site van de band downloaden.
Portishead werkt momenteel in de studio aan hun vierde album dat ze eind 2010 hoopt te presenteren.
Zeiden ze dat in 1999 ook al niet over eind 2000? Dat werd dus bijna het eind van het decenniumquote:Op donderdag 10 december 2009 16:53 schreef Stofje het volgende:
Portishead werkt momenteel in de studio aan hun vierde album dat ze eind 2010 hoopt te presenteren.
Tof. Maar I'll Be Your Mirror 23 en 24 juli in Londen is ook verleidelijk, met naast Portishead o.a. Beach House, DOOM, The Books, Company Flow, zomg.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef F_JD het volgende:
Woensdag 15 juni staat Portishead in Vredenburg Leidsche Rijn!
Daar gaan we bij zijn. Bron: http://kickingthehabit.nl(...)-utrechts-vredenburg
Op marktplaats kun je ze al vanaf 57,50 kopenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:22 schreef Gillingham het volgende:
Ik ga zo drie kaartjes bestellen.
Geen kaarten meer beschikbaar...![]()
Geweldig nieuws...quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Op marktplaats kun je ze al vanaf 57,50 kopen
Het is al uitverokcht hoor. Ik heb geen kaarten en daar baal ik stevig vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef Conflict het volgende:
Kut dan ben ik op vakantie
Iemand twee kaartjes ruilen tegen twee weken Spanje?
Ditquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is al uitverokcht hoor. Ik heb geen kaarten en daar baal ik stevig van.
Daarom vraag ik ook of iemand zou willen ruilen, maar dat was een grapje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is al uitverokcht hoor. Ik heb geen kaarten en daar baal ik stevig van.
Oh, ik dacht dat je twee kaarten wilde verkopen aan me. Kick zo'n topic verdomme dan niet man.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:09 schreef F_JD het volgende:
Even iedereen eraan herinneren dat vandaag de dag is!Wel leuk, zo'n eerste optreden van een tour ( en ook nog het eerste in meer dan twee jaar) en je totaal geen idee hebt wat je te wachten staat. Excited!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |