Wat heb je dan?quote:Op maandag 28 april 2008 21:26 schreef martijn_AR het volgende:
tvptje hier als nieuwe import vastgoedbezitter te tilburg
Wat hij zegtquote:Op maandag 28 april 2008 21:26 schreef martijn_AR het volgende:
tvptje hier als nieuwe import vastgoedbezitter te tilburg
Waar ergens? Wij zitten nu vlakbij het station en we gaan naar de andere kant van het centrum.quote:Op maandag 28 april 2008 21:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
Zit inmiddels ook om de hoek bij de Saturn
Pieter Vreedeplein in die nieuwbouw.quote:Op maandag 28 april 2008 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar ergens? Wij zitten nu vlakbij het station en we gaan naar de andere kant van het centrum.
Ah okay, boven de shops dus... Wij zitten in de Korte Schijfstraat nu...quote:Op maandag 28 april 2008 21:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Pieter Vreedeplein in die nieuwbouw.
Ah praktisch burenquote:Op maandag 28 april 2008 21:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah okay, boven de shops dus... Wij zitten in de Korte Schijfstraat nu...
Dan moet je zéker niet in Tilburg zijn....quote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zijn hier nog kamertips, ik hou niet van gezellig doen als ik daar geen zin in heb.
Want Tilburg is altijd gezellig?quote:Op maandag 28 april 2008 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moet je zéker niet in Tilburg zijn....
Daar kan ik goed mee leven. Qua uitgaan is het niet mis, de keren dat ik er geweest ben me goed vermaakt. Volgend jaar ga ik er ook beginnenquote:
Wat ga je doen?quote:Op maandag 28 april 2008 22:32 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Daar kan ik goed mee leven. Qua uitgaan is het niet mis, de keren dat ik er geweest ben me goed vermaakt. Volgend jaar ga ik er ook beginnen
De keuze is gevallen op Strategic Managementquote:
quote:Vrouwen die een hoge opleiding hebben genoten, krijgen minder snel een orgasme. Dit komt omdat ze tijdens het liefdesspel te veel nadenken. Ook is de opleiding van de vrouw omgekeerd evenredig aan een bevredigend seksleven. Dus hoe meer opleiding een dame heeft genoten, des te beroerder is haar seksleven.
Bron: Hoog opgeleide vrouwen minder geil
Dat je het effe weet voor als je docterandus wordtquote:
ah dus DAT is het probleemquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 07:07 schreef Crazy-M het volgende:
Wie gaat er trouwens vanavond ook naar koningsplein ?
lk ook nietquote:
johnny heeft een dinnetjequote:
SHHT!!! weet ik niet zeker johquote:
quote:
Ik speel NFS Undergroundquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:11 schreef Messenga het volgende:
Hoi!
Kutweer voor Tilburg zingt.
Ik speel ff GTA
Je zou veel liever GTA spelenquote:
Want?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef vamperotica het volgende:
Stom "nieuw"spel, stomme ps3, stomme ik
Omdat als dat hele spelletje niet vernieuwd was en nu uitgekomen dan stond er nu geen ps3 voor mn neus...quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je zou veel liever GTA spelen.
[..]
Want?
Je hebt er 1 gekocht?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Omdat als dat hele spelletje niet vernieuwd was en nu uitgekomen dan stond er nu geen ps3 voor mn neus...
En ik zou er niet in trappen en mn poot stijf houden en nee is nee enz....
Zelfs voordat ik er was.quote:Op dinsdag 29 april 2008 03:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kom Krioro in de gaten houden.
quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
IK niet...
Bij een speelgoedwinkel geloof ik
mannenquote:
Mooi toch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:53 schreef Messenga het volgende:
Ik kreeg een xbox hoor, daar vroeg ik niet om.
Hier was het eerst ook denken aan....quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zit door dat kutspel ook aan een PS3 te denken![]()
Zeker omdat ik nog een bak bouwrente terug krijg
antwoord eens op mijn PM sukk0lquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:58 schreef theKiD het volgende:Is weer terug
Enne btw, DIG is een paar deuren verder Tilburgers
Ik heb een nieuw mobieeeeltje luvquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:58 schreef theKiD het volgende:Is weer terug
Enne btw, DIG is een paar deuren verder Tilburgers
klappen kun je krijgenquote:
Ikk zal je eens flink onder handen nemen dan zometeenquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
klappen kun je krijgenmijn telefoon bah vinden
ben er net overheen gegaan omdat ik mijn auto moest ophalen na een te kansloze avond gisteren... als iemand mijn lever btw gevonden heeft in de zusjes kan je het hier afgeven!quote:Op woensdag 30 april 2008 11:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik loop straks denk ik even langs Korvel en daarna het centrum in. Als het tenminste droog blijft, ziet er nu nogal somber uit...
vond het maar karig veel te vroeg afgelopen.. en op dat podium stond echt een te vies dik wijf te zingen werd er misselijk van...quote:Op woensdag 30 april 2008 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
Wootie woot,
was gister echt gaaf op het koningsplein.
En gewoon: BOMVOL ruim 11000 man zoals ik gehoord heb.
was echt gaaf
Nou, ik wilde die eerst ook kopen maar ik ben niet zo weg van toetsenbord.. heb liever nog gewoon t9 enzoquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef fraubitch het volgende:
mine´s bigger, better, faster, mooier enzenz
[ afbeelding ]
tilburgquote:Op woensdag 30 april 2008 15:43 schreef crossover het volgende:
Dankje
Tilburg is echt uitgestorven vergeleken met Eindhoven
Heb ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef fraubitch het volgende:
mine´s bigger, better, faster, mooier enzenz
[ afbeelding ]
Die dikke paaldanseressenquote:Op woensdag 30 april 2008 16:46 schreef flugeltje het volgende:
Nou de Korvelseweg was weer pauper als altijd in ieder geval
Straks maar eens de stad inlopen, zo te horen is het daar wel gezellig.
Niets groots opgezet, ja in het leypark, maar dat is kut combineren met horeca...quote:Op woensdag 30 april 2008 15:43 schreef crossover het volgende:
Dankje
Tilburg is echt uitgestorven vergeleken met Eindhoven
Ik kreeg een kaartje om lessen bij hen te volgenquote:Op woensdag 30 april 2008 17:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Die dikke paaldanseressen![]()
![]()
![]()
. Doe dat thuis voor je vriend, maar niet nu.
quote:Op woensdag 30 april 2008 18:45 schreef Messenga het volgende:
Hele dag met Oranje haar gewerkt. Konden ze wel waarderen in de stad.
Was mooi inderdaad, alleen jammer van kutweer..quote:Op woensdag 30 april 2008 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
Wootie woot,
was gister echt gaaf op het koningsplein.
En gewoon: BOMVOL ruim 11000 man zoals ik gehoord heb.
was echt gaaf
niks.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:15 schreef flugeltje het volgende:
Wat gaat we allemaal doen vandaag?
Ik ook inderdaad... Alleen gisteren ook niet geweest, maar we gaan zaterdag wel weerquote:Op woensdag 30 april 2008 21:16 schreef Kingside het volgende:
Ja idd, ik was nog van plan om naar de stad te gaan, maar dat zit er nu niet meer in..
Ach ik ben gister al geweest.
Zit er nog een goede bezorgthai in Tilburg? De laatste die ik kenden was Baanthai van de Broekhovenseweg maar die zijn na een verbouwing nooit meer open gegaan. En aangezien we thuis zondag keuze hebben uit eigenlijk maar twee mogelijkheden (Chinees en Bunga Melati in Oisterwijk of Kaatsheuvel, maar dat is tweede keus) missen we de Thai nogal: mager, wel prijzig en smakelijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:02 schreef theKiD het volgende:
Wij (Tuxxx en mijzelf) hebben ons goed vermaakt bij de Thai![]()
![]()
Ben vanmiddag alleen ff op piusplein geweest, en dat was druk, en te lekker drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |