abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58375905
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:32 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Zo'n speler is voor elke club een versterking. Maar dat het niet zal gebeuren lijkt me wel...
Ik doel ook totaal op z'n gedrag hoor, t is gewoon een gigantische aansteller die alleen maar kan uitdelen maarja dat had ik al gezegd....
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:29:34 #152
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58375925
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies, je laat ze nu lekker met de Ajax jeugd meespelen. Ik weet wel dat die niet alles winnen hoor, maar veel lagere elftallen hebben het toch relatief makkelijk en het gaat niet "echt" ergens om.

Een jaar meeknokken tegen degradatie, dat helpt!
Desnoods eerst een jaar FC Omniworld en het jaar daarna een eredivisieclub, dat is veel beter dan zo lang mogelijk in de AJax-jeugd laten rondlopen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:31:10 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58375950
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Desnoods eerst een jaar FC Omniworld en het jaar daarna een eredivisieclub, dat is veel beter dan zo lang mogelijk in de AJax-jeugd laten rondlopen.
Idd, voetballen kunnen ze echt wel, maar heel veel jeugdspelers falen op mentaliteit. Urby eigenlijk ook. HIj kan heel goed voetballen, maar hij vertikt het als hij niet op zijn plekkie staat. Dan ben je dus een typisch verwend Ajaxjeugd-nest!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58376143
quote:
'Ajax wil Piet de Visser halen'

Tegenover Radio Rijnmond gaf Hans van der Zee aan dat hij wil proberen om Piet de Visser naar Amsterdam te halen. Van der Zee maakte afgelopen zomer de overstap van PSV naar de scouting van Ajax. Nu De Visser heeft aangegeven dat hij twijfelt of hij bij PSV blijft, wil Van der Zee proberen om hem bij Ajax te krijgen.
pi_58376188
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:18 schreef Urquhart het volgende:
"Als kind droomde ik er al van om op het Leidsche Plein of Museum Plein te staan....maar dit is ook een leuk alternatief"

Aldus Mols net in het Sportjournaal

ps. Wel lief :
Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:46:54 #156
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58376229
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, voetballen kunnen ze echt wel, maar heel veel jeugdspelers falen op mentaliteit. Urby eigenlijk ook. HIj kan heel goed voetballen, maar hij vertikt het als hij niet op zijn plekkie staat. Dan ben je dus een typisch verwend Ajaxjeugd-nest!
Zulke spelers heeft Ajax inderdaad al jaren, maar k vind Urby toch wel een van de meest schrijnende voorbeelden. Hoe vaak die jongen ons dit seizoen wel geen punten heeft gekost omdat hij zn man liet lopen (pure deinteresse)... Maarja we zijn dun gezaaid in de verdedigers.

Wat mij betreft komen er gewoon 2 centrale verdedigers en iemand voor links bij. Vermaelen is vaak geblesseerd, vd Wiel is op tijd fit om zn carriere af te bouwen en Kuffour.. tja.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:52:17 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58376297
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:46 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Zulke spelers heeft Ajax inderdaad al jaren, maar k vind Urby toch wel een van de meest schrijnende voorbeelden. Hoe vaak die jongen ons dit seizoen wel geen punten heeft gekost omdat hij zn man liet lopen (pure deinteresse)... Maarja we zijn dun gezaaid in de verdedigers.

Wat mij betreft komen er gewoon 2 centrale verdedigers en iemand voor links bij. Vermaelen is vaak geblesseerd, vd Wiel is op tijd fit om zn carriere af te bouwen en Kuffour.. tja.
Zeker achterin moet het allemaal veel en veel degelijker. We hebben erg veel gescoord, maar de 0 houden is onmogelijk gebleken, en dat heeft ons (duuuh) het kampioenschap gekost.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58376317
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kunnen we ook niet meteen Gomes en die Braziliaanse keeperstrainer halen dan Piet de Visser is zwaar overrated. Hij is in dienst bij Chelsea en de échte talenten gaan gewoon daar naartoe. Alex en Rajkovic komen uit zijn koker. Eerste was top de laatste stelt niks voor.. Aan de andere kant zolang ik in een Ajax-bericht 'scout' zie staan dan wordt ik al blij.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:54:28 #159
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58376337
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef sjimz het volgende:

[..]
Ik dacht die man met pensioen ging ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_58376358
Koster heeft Colin naar het tweede teruggezet.. Zonde, hij was altijd zo goed in het eerste!
pi_58376400
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:54 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik dacht die man met pensioen ging ?
Dan kan het wel kloppen dat Ajax belangstelling heeft.
Was met Kuffour en Urzaiz ook zo.
pi_58376555
Hebben we nog een plekje voor Piet?
Piet de Visser weg bij PSV
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:07:56 #163
51286 w00h00
Digital man!
pi_58376592
Na Van der Zee kan Piet er ook wel bij.
pi_58376729
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:53 schreef Breach het volgende:

[..]

Kunnen we ook niet meteen Gomes en die Braziliaanse keeperstrainer halen dan Piet de Visser is zwaar overrated. Hij is in dienst bij Chelsea en de échte talenten gaan gewoon daar naartoe. Alex en Rajkovic komen uit zijn koker. Eerste was top de laatste stelt niks voor.. Aan de andere kant zolang ik in een Ajax-bericht 'scout' zie staan dan wordt ik al blij.
Nou, ik wil best een Chelsea-speler voor drie seizoenen huren hoor. En Rajkovic is pas 19 of zo, die wordt gigantisch goed.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58376804
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:53 schreef Breach het volgende:

[..]

Er komen wel meer spelers dan twee ( ) uit zijn koker hoor. Die man scout al heel wat jaren... Volgens mij Romario en Ronaldo al...
pi_58376853
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:20 schreef Longmen het volgende:

[..]

Er komen wel meer spelers dan twee ( ) uit zijn koker hoor. Die man scout al heel wat jaren... Volgens mij Romario en Ronaldo al...
Dat is het dus al, iedereen vind hem fantastisch en noemt hem meesterscout, maar zga niemand kan 10 spelers opnoemen die die meesterscout in zn carriere heeft gescout. De Zuid-Amerikanen die nu bij PSV zitten zijn ook grotendeels het werk van Van Der Zee.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58376921
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:05 schreef Longmen het volgende:
Hebben we nog een plekje voor Piet?
Piet de Visser weg bij PSV

Gaarne ! Kan hij de scouting mooi op poten zetten
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58376963
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:22 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat is het dus al, iedereen vind hem fantastisch en noemt hem meesterscout, maar zga niemand kan 10 spelers opnoemen die die meesterscout in zn carriere heeft gescout. De Zuid-Amerikanen die nu bij PSV zitten zijn ook grotendeels het werk van Van Der Zee.
Dzsudzak, Ronaldo, Alex, Gomes, Leonardo, Farfan, etc. dat zijn wel allemaal toppers gebleken.
Bovendien: als "iedereen" zegt dat het een goeie is zal er wel iets van waarheid in zitten toch?
Met zijn kennis, netwerk en ervaring zit je sowieso al goed.
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:29:01 #169
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58376977
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:22 schreef Breach het volgende:

[..]

De echte goede waren toch echt van Piet de Visser.

Romario, Ronaldo, Alex, Gomes, Adriano (die niet goed genoeg was )
Jawel, je keek.
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:29:54 #170
51286 w00h00
Digital man!
pi_58376988
quote:
Van der Zee wil de Visser bij Ajax

'Ajax-scout Van der Zee wil Piet de Visser naar Amsterdam halen'

Ajax-scout Hans van der Zee zou tegenover Radio Rijnmond hebben aangegeven dat hij wil proberen om Piet de Visser naar Amsterdam te halen, zo meldt pszone.nl zojuist. Van der Zee maakte afgelopen zomer de overstap van PSV naar de scouting van Ajax. Nu De Visser heeft aangegeven dat hij twijfelt of hij bij PSV blijft, wil Van der Zee proberen om hem bij Ajax te krijgen.
Betrouwbaarheidsfactor : 0,1 %, maar ik vind het wel lachen voor die boeren.

Dan zou Van der Zee toch nog iemand scouten
pi_58377051
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:28 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dzsudzak, Ronaldo, Alex, Gomes, Leonardo, Farfan, etc. dat zijn wel allemaal toppers gebleken.
Bovendien: als "iedereen" zegt dat het een goeie is zal er wel iets van waarheid in zitten toch?
Met zijn kennis, netwerk en ervaring zit je sowieso al goed.
Ik zeg niet dat het een koekebakker is, ik zeg alleen dat ie overrated is. Er zijn heus wel meer scouts die minstens goede talenten gescout hebben. Het is echt niet zo dat alle Europese toppers door hem gescout zijn en wanneer mensen het over hem hebben dan lijkt het daar wel op.
pi_58377085
Dzudszak komt wel degelijk van de Visser.
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:34:49 #173
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58377091
Wat een nieuws allemaal . Ik zeg: "Hatsikiedee!'
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58377121
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:34 schreef Houniet het volgende:
Wat een nieuws allemaal . Ik zeg: "Hatsikiedee!'
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58377168
Dzudszak werd zelfs door Ajax gescout, eerder nog dan De Visser. En verder moet Dzudszak het ook nog allemaal bewijzen, paar goede wedstrijden gespeeld na zijn transfer, maar daarna is het ook drie keer niks.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')