Juist... spring even voor een trein ofzo. Thx!quote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef MK6 het volgende:
Dude... serieus.
Je pik is te groot man, ik adviseer je om hem te laten reduceren tot het formaat van je hersenen!
Probeer het dan eerst eens even wat serieuzer te brengen ipv over mutsen en geschut te praten, misschien krijg je nog een serieuze reactiequote:Op maandag 28 april 2008 16:41 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Juist... spring even voor een trein ofzo. Thx!
Heb overigens nog niet zo heel veel ervaring met seks, dat heeft weinig met het formaat van m'n hersenen te maken
Ik vind het anders doodnormale woorden.. maar goed.quote:Op maandag 28 april 2008 16:49 schreef MK6 het volgende:
[..]
Probeer het dan eerst eens even wat serieuzer te brengen ipv over mutsen en geschut te praten, misschien krijg je nog een serieuze reactie
Ik dacht eerder aan een verkapt ik-heb-een-vriendin-met-een-kleine-kut-topicquote:Op maandag 28 april 2008 17:08 schreef Misstique het volgende:
Verkapt ik-heb-een-grote-tampeloeris-topic..
gekke mutsquote:Op maandag 28 april 2008 17:42 schreef Karina het volgende:
Degene die het woord "muts" heeft bedacht om een vagina/kit mee aan te duiden moeten ze flink hard stenigen en vervolgens een paar zweepslagen geven.
Eens!quote:Op maandag 28 april 2008 17:42 schreef Karina het volgende:
Degene die het woord "muts" heeft bedacht om een vagina/kit mee aan te duiden moeten ze flink hard stenigen en vervolgens een paar zweepslagen geven.
Kit?quote:Op maandag 28 april 2008 17:42 schreef Karina het volgende:
Thanksquote:Op maandag 28 april 2008 17:21 schreef Coolcat het volgende:
Ik herken het wel, mijn vriend heeft ook nogal een grote piemol en als we te snel willen voel ik het daarna ook wel..Wordt idd erg dik en het plassen doet dan soms ook pijn, brand.. Die huid is dus gewoon helemaal geirriteerd.
Na een halve dag is het wel weer over idd. Bij ons werkt het om uitgebreid de tijd te nemen voor het voorspel en glijmiddel..
Toen we het nog met condoom deden had ik hier trouwens geen last van, maar sinds we het zonder doen dus wel..
ow okequote:Op dinsdag 29 april 2008 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ze is gewoon niet geil genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |