Ja maar dit gaat dan misschien wel over na een tijdje?quote:Op maandag 28 april 2008 12:58 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet de reden te zijn.
Het is toch spannender als je elkaar nog naakt gaat zien, dan dat je elkaar al van de nudistencamping kent.
Nog een reden daarnaast is dat het mij niet gaat om hoe ze eruitzien, lelijk of mooi, maar dat het een blikvanger is. Ook al heb je geen behoefte om steeds met andermans borsten te worden geconfronteerd.
Net zo goed te laag uitgesneden truitjes, dat trekt gewoon de aandacht of je het nou geil vind of niet.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 28 april 2008 13:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat dan misschien wel over na een tijdje?
ik weet zeker van wel het gaat vervelenquote:
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik weet zeker van wel het gaat vervelen
Weten we niet, laten we het maar uittestenquote:
jemig, een vrouw is echt niet ineens niet meer spannend als je haar een keertje naakt hebt gezien zeg. Ik krijg twee stompen in mijn snoet als ik tegen mijn vriendin zou zeggen "trek je nachtjapon vannacht maar aan hoor, naakt vind ik je niet spannend meer".quote:Op maandag 28 april 2008 12:58 schreef Chrrris het volgende:
Nee, dat hoeft niet de reden te zijn.
Het is toch spannender als je elkaar nog naakt gaat zien, dan dat je elkaar al van de nudistencamping kent.
klopt, daarom vraag ik me dus ook af of vrouwen uberhaupt de behoefte hebben om naakt te gaan zwemmen in een binnenbad.quote:Nog een reden daarnaast is dat het mij niet gaat om hoe ze eruitzien, lelijk of mooi, maar dat het een blikvanger is. Ook al heb je geen behoefte om steeds met andermans borsten te worden geconfronteerd.
Net zo goed te laag uitgesneden truitjes, dat trekt gewoon de aandacht of je het nou geil vind of niet.
Ja, nee, dat zou inderdaad wel belachelijk zijn. Dat het meteen zou gaan vervelen. Zei ook 'spannender' hequote:Op maandag 28 april 2008 14:40 schreef Herald het volgende:
[..]
jemig, een vrouw is echt niet ineens niet meer spannend als je haar een keertje naakt hebt gezien zeg. Ik krijg twee stompen in mijn snoet als ik tegen mijn vriendin zou zeggen "trek je nachtjapon vannacht maar aan hoor, naakt vind ik je niet spannend meer".
En bij vrouwen die ik maar één keertje ga zien heb ik al helemaal geen behoefte iets spannend te laten
[..]
klopt, daarom vraag ik me dus ook af of vrouwen uberhaupt de behoefte hebben om naakt te gaan zwemmen in een binnenbad.
quote:Op maandag 28 april 2008 12:50 schreef Herald het volgende:
[..]
wat een sociaal wenselijk ik ben 25jaar en maagd antwoord zeg
de enige valide reden waarom je borsten niet open en bloot wil zien is omdat een heleboel borsten tegen kunnen vallen. Theezakjes, te grote tepels, te kleine tepels, rare vorm etc. Dat wordt allemaal netjes verdoezeld met kleding aan.
Waarom worden vrouwen niet opgewonden van mannenborsten?quote:Op maandag 28 april 2008 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, we gaan mensen ervan overtuigen dat borsten helemaal niet erotisch zijn. Nee, ok, dat gaat werken. Billen zijn ook alleen maar vet en spier, laten we die ook maar bloot gooien. En een piemel stelt niet veel meer voor. Hop, out in the open ermee.
Wil je mijn piemeltje zien?quote:Op maandag 28 april 2008 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, we gaan mensen ervan overtuigen dat borsten helemaal niet erotisch zijn. Nee, ok, dat gaat werken. Billen zijn ook alleen maar vet en spier, laten we die ook maar bloot gooien. En een piemel stelt niet veel meer voor. Hop, out in the open ermee.
Tja, het is wel een feit dat alles wat verborgen wordt gehouden, verboden vruchten, aantrekkelijk zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat mannenborsten niet vergelijkbaar aanwezig zijn? Of biologisch nuttig for that matter.quote:Op maandag 28 april 2008 18:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Waarom worden vrouwen niet opgewonden van mannenborsten?
Klopt. Al worden rondingen ook in Afrika als een teken van vrouwelijkheid en vruchtbaarheid gezien.quote:Op maandag 28 april 2008 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, het is wel een feit dat alles wat verborgen wordt gehouden, verboden vruchten, aantrekkelijk zijn.
Kijk maar eens naar 'groeten uit de rimboe'. Die vrouwen in de bushbush lopen er altijd half of totaal bloot bij en dat doet die mannen niets. Voor hen is een vrouwenborst niet meer dan een voedingsbron voor kinderen. Ook mannen lopen in sommige stammen compleet bloot, geen vrouw die zich daarover aanstelt.
Doordat wij in het westen gewend zijn om die dingen te verbergen, zijn wij ze als een opwindend iets gaan zien.
Hetzelfde zie je met lang los haar voor moslims. Kunnen ze niet tegen, omdat ze het niet gewend zijn. Dus hoofddoekje op. In sommige landen is zelfs het kleinste stukje vrouwenhuid als opwindend, dus, hoppa, boerka aan.
Wat een onzin. Dus vrouwen moeten zich maar bedekken omdat mannen zich niet in kunnen houden?quote:Op maandag 28 april 2008 18:40 schreef OldJeller het volgende:
Dit gaat werkelijk problemen en aanrandingen uiteindelijk opleveren.
Tevens moet je men ook behoeden voor ongewenst gedrag, maar ook ongewenst aanzicht.
Welnee, we zijn eraan gewend om een blote mannenborst te zien.quote:Op maandag 28 april 2008 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat mannenborsten niet vergelijkbaar aanwezig zijn? Of biologisch nuttig for that matter.
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 18:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dus vrouwen moeten zich maar bedekken omdat mannen zich niet in kunnen houden?
Mannen moeten gewoon hun handen thuis houden, basta. Nog niet al loopt elk fotomodel van Nederland bloot door de straten, dan nog is er wmb geen begrip voor aanranding of erger.
Wat is het verschil eigenlijk tussen een lelijke arm/buik en een lelijke tiet? Waarom is een tiet dan zo aanstootgevend?quote:Op maandag 28 april 2008 18:40 schreef OldJeller het volgende:
Dit gaat werkelijk problemen en aanrandingen uiteindelijk opleveren.
Tevens moet je men ook behoeden voor ongewenst gedrag, maar ook ongewenst aanzicht.
Zo zouden enkel fijne vrouwen zich op deze manier mogen tonen en ook kansloze, lelijke mannen zou toegang moeten worden ontzegd.
Maar dat gebeurt niet, dus zal het niet werken.
Zoals je eigenlijk je fiets gewoon zonder slot in het centrum van een grote stad zou moeten kunnen neerzetten en na twee uur weer terugkomen om hem te pakken en weer weg te fietsen. Maar nee, meestal is die dan gejat.quote:Op maandag 28 april 2008 19:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk tussen een lelijke arm/buik en een lelijke tiet? Waarom is een tiet dan zo aanstootgevend?
En dat aanrand argument:![]()
En ik weet niet hoe je op die 3de zin komt, maar elke vrouw zou dan gewoon der tieten mogen laten zien ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |