H naar boven = een echte hquote:
Is dat goed tegen hoofdpijnquote:
over een uurtje ga ik lunchen denk ikquote:
Tally!quote:
Ja inderdaad.. Nu ben ik er weerquote:
Nee nou zal-ie effe lekker wordenquote:Bezoekers van horecagelegenheden geven steeds minder fooi. Dat blijkt uit een onderzoek van het Bierblad, een magazine van Heineken voor horecaondernemers. In cafés vindt bijna de helft (48 procent) van het personeel dat gasten steeds gieriger worden als het om een financiële attentie gaat. In restaurants is dit met 45 procent nauwelijks minder. Een jaar eerder was dit respectievelijk 34 en 23 procent.
"De cijfers van dit jaar lijken in overeenstemming met de trend dat horecagasten steeds krenteriger, kritischer en kwaliteitsbewuster worden."
Jij maakt vriendenquote:
Hoiquote:Op maandag 28 april 2008 15:05 schreef Kuukske het volgende:
Hallo moppies. Vakantie is fijn.
Jeps! Lekker gewoonboulevaard vandaag.quote:
Jee loop eens niet zo te hyperflippen jij. Je zijkt wel zoeen verliefd door de ochtenddauw in de wei dartelend pubermeisje met een bloemetjesjurkje en roze sandaaltjes, wat dan een beetje met de lammetjes aan het kwebbelen is. Vanop een schommel aan de appelboom met een krans van margrieten in je haar.quote:Op maandag 28 april 2008 15:08 schreef Kuukske het volgende:
Jeps! Lekker gewoonboulevaard vandaag.. Over een uur begin ik met een smakelijke lasagna te bereiden.
Lovely!
Ja, ik zou het ook vergeten denk ikquote:Op maandag 28 april 2008 15:42 schreef qu63 het volgende:
Fles: Machinisten vergeten intercitystation Best
quote:
quote:Op maandag 28 april 200814:49 schreef Dr_Flash het volgende:
blauwe kutmods [afbeelding]
[afbeelding]
Kuukske is aan het flippenquote:Op maandag 28 april 2008 16:11 schreef es70 het volgende:
Hoi.
Iets gebeurd dat de moeite van het teruglezen waard is.
Hoiquote:Op maandag 28 april 2008 16:11 schreef es70 het volgende:
Hoi.
Iets gebeurd dat de moeite van het teruglezen waard is.
Hihiquote:Op maandag 28 april 2008 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Jee loop eens niet zo te hyperflippen jij. Je zijkt wel zoeen verliefd door de ochtenddauw in de wei dartelend pubermeisje met een bloemetjesjurkje en roze sandaaltjes, wat dan een beetje met de lammetjes aan het kwebbelen is. Vanop een schommel aan de appelboom met een krans van margrieten in je haar.
quote:
Hoiquote:
Qutiequote:
Tuurlijk niet, vet drijftquote:
Hier pas over ruim een half uur etenquote:
De zee in?quote:Op maandag 28 april 2008 18:33 schreef Ynske het volgende:
morgen lekker de geraniums de zee in pleuren
nee geen klikoquote:
Oh jeequote:Op maandag 28 april 2008 18:36 schreef Ynske het volgende:
en volgens een mejuffrouw mocht ik niet naar buiten = dus achter de geraniums zitten
maar ga lekker morgen een paar dagen naar zee, iets wat oei oei oei niet mag, want als je naar buiten kunt kun je ook werken
quote:Op maandag 28 april 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jeeEn die beslissing heb je zeker ook nog met anderen besproken?
Foei toch
Na wordt zo ongeveer als dat geitje, pikzwart dusquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is ook net een toverbal dat hoofd van jou he
Dat je dat aandurftquote:Op maandag 28 april 2008 19:22 schreef Tally het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn haar weer kort.. (niet een legerkapsel).. en dan weer knalroze verfen..
Heb ik vaak genoeg gehadquote:
Tuinbroek, kisten, zware shag, toe maarquote:Op maandag 28 april 2008 19:22 schreef Tally het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn haar weer kort.. (niet een legerkapsel).. en dan weer knalroze verfen..
quote:Op maandag 28 april 2008 18:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor:
[ afbeelding ]
En na wordt zo ongeveer als dat geitje, pikzwart dus.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:22 schreef Tally het volgende:
"Nog één keer mij bellen en je krijgt een wat minder leuke verrassing"quote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef Sjowhan het volgende:
Sjeezus.
Een of andere idioot van Lotto Weekend Miljonairs belde mij zojuist. Een vraag goed en dan kreeg ik een leuke verrassing.
Right
laatste zonlichtquote:Op maandag 28 april 2008 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja vethet werd hier heel erg donker, met nog wat gebouwtjes in het laatste zonlicht. Maar het blijft wel droog
![]()
Geitjesquote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
have funquote:Op maandag 28 april 2008 22:37 schreef qu63 het volgende:
Leiden gehad. Volgende tussenstop, Keulen Airport!
quote:
Weet je nou wel je eigen haarkleur nog?quote:
KBF ja? Dat is nog een stukje verder hoorquote:Op maandag 28 april 2008 22:37 schreef qu63 het volgende:
Leiden gehad. Volgende tussenstop, Keulen Airport!
Prettige vakantiequote:Op dinsdag 29 april 2008 07:24 schreef Ynske het volgende:
moggeh
lekker vroeg op, k ga maar eens beginnen met spullen in te pakken, dan nog even snel een nieuwe spijkerbroek kopen en lekker opvakantie
Ehm... Donkerblondquote:Op maandag 28 april 2008 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je nou wel je eigen haarkleur nog?
Rotterdam gaat z'n gang maar. Eind mei willen ze iets landelijks geloof ik...quote:
LEUK!!!quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuinbroek, kisten, zware shag, toe maar
En ja inderdaad die kleurquote:
Krijg je dan niet uitbetaald uit de stakingskas?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Rotterdam gaat z'n gang maar. Eind mei willen ze iets landelijks geloof ik...
Ik doe niet mee, ik verdien te weinig om een dag te kunnen missen.
En lukt dat een beetje, het niets doen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Boh, ik heb geen zin om ook maar IETS te doen
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
En lukt dat een beetje, het niets doen?
Nope.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je dan niet uitbetaald uit de stakingskas?
Neuh.quote:Op dinsdag 29 april 200814:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, wachten tot het vijf uur wordt en dan bier drinken [afbeelding]
Lukt het allemaal niet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef qu63 het volgende:
Zo, eindelijk thuis. Wat een gezeur met die rijscholen
Gedoe met een eigen verklaring enzoquote:
Hoeveel rijbewijzen moet je nog?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:01 schreef qu63 het volgende:
Maandag een soort van intake, en 20 juni examen
Ik ga nu voor BE (aanhanger achter de auto), de moet ik nog DE (bus + aanhanger), C (vrachtwagen), CE (vrachtwagen + aanhanger), T (tractor) en A (motor)quote:
vriend van me is ooit eens bezig geweest om echt ALLES te gaan halen. En dan ook vorkheftruckchauffeur, kraanmachinist, diploma gevaarlijke stoffen, weet ik het allemaalquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:27 schreef qu63 het volgende:
Ik ga nu voor BE (aanhanger achter de auto), de moet ik nog DE (bus + aanhanger), C (vrachtwagen), CE (vrachtwagen + aanhanger), T (tractor) en A (motor)
Alleen die laatste 2 hoef ik niet
Gaat toch nog redelijk snel allemaal danquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gedoe met een eigen verklaring enzo
Maandag een soort van intake, en 20 juni examen
jup,quote:
Niet snel genoegquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat toch nog redelijk snel allemaal dan
Hier drupt het nu ook jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, het heeft nog een half uurtje om weer droog te worden buiten.
wil ik op zich ook welquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vriend van me is ooit eens bezig geweest om echt ALLES te gaan halen. En dan ook vorkheftruckchauffeur, kraanmachinist, diploma gevaarlijke stoffen, weet ik het allemaalMaar dat project is geloof ik verlaten toen er een gezinnetje gesticht moest worden
en nu regent het veel te hard!quote:
dat ziet ik jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
die hevige bui is zo over, maar het blijft nog wel even doordruppen
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup,
BE kost ongeveer ¤ 600
DE ongeveer ¤800
C ongeveer ¤3000
CE ongeveer ¤1000
T & A weet ik niet
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef qu63 het volgende:
Net een lief meisje aan de telefoon
Een beetje muziek zitten luisteren en zeggen wat ik er van vond
Telemarketeers zijn niet altijd even erg
Neequote:Op dinsdag 29 april 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
Heb je een foto gevraagd ?
En voor je C zitten er nog 3 theoriecertificaten aanvastquote:
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
En voor je C zitten er nog 3 theoriecertificaten aanvast
Het leren is het probleem niet, alleen de kostenquote:
waar ik woon, "verzorgt" Cap ook het internetgebeuren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:33 schreef qu63 het volgende:
Ik snap je verhaal, alleen weet ik niet wat Cap Gemini verkeerd heeft gedaan voor jou. Je was toch al klaar met werken
so far voor verzorgen iddquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waar ik woon, "verzorgt" Cap ook het internetgebeuren.
Prorail is gewoon de source of all evilquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
wat ik dan weer niet begrijp is waarom het ruim anderhalf uur moet duren om een DHCPserver te rebooten. Of zou dat ding echt kassiefuckingwijle geweest zijn.......![]()
Ik wed dat Prorail er iets mee te maken heeft
Pat gaat volgende maand afrijden... Moet 'ie nog wel ff zijn theorie halen, en ik heb 'm nog niet in de boeken gezienquote:
remmen, vallen en nóg 137 km/u gaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Pat aan het proefrijden bij Staphorst?
http://www.nu.nl/news/154(...)rijder_geflitst.html
Wie was het?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef qu63 het volgende:
Klotezooi
Iets leuks gepland voor morgen, zegt de ander af
en het stomme is dat ik het bergijp etc. dus boos zijn wil ook niet echt
Je kent d'r toch nietquote:
Maar je hebt d'r misschien wel eens gezien bedenk ik me net!quote:
Proceed.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar je hebt d'r misschien wel eens gezien bedenk ik me net!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |