quote:
K denk dat ze hem morgen ook wel voor die prijs meegeven toch?quote:Op maandag 28 april 2008 12:36 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zie trouwens net dat die media markt aanbieding van 44 euro blijkbaar pas de 30e in gaat.
Grote Verjaardag - 30 april t/m 4 mei
'de brief' ?quote:Op maandag 28 april 2008 12:41 schreef devv05 het volgende:
Hoor van meerdere mensen dat ze zaterdag GTA IV bij Intertoys meegekregen hebben dankzij dé brief die ze hadden meegenomen
Zover ik weet doen ze niet aan pre-orders. Overigens moet je contant afrekenen!quote:Op maandag 28 april 2008 12:40 schreef Jarno88 het volgende:
Is de nachtlaunch bij de Mediamarkt in eindhoven ook alleen voor preorders? Of doet de Mediamarkt niet aan preorders?
Zulke beweringen geloof ik vaak pas met bewijs.quote:Op maandag 28 april 2008 12:41 schreef devv05 het volgende:
Hoor van meerdere mensen dat ze zaterdag GTA IV bij Intertoys meegekregen hebben dankzij dé brief die ze hadden meegenomen
Ok bedankt! Ga er gewoon even langs vannacht. Betalen hoef ik niet want gebruik de coupon (kassabon) van de 360 actie van een paar weken geledenquote:Op maandag 28 april 2008 12:42 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Zover ik weet doen ze niet aan pre-orders. Overigens moet je contant afrekenen!
Ik heb ze zien inpakken bij de FRS.quote:Op maandag 28 april 2008 12:51 schreef DSS24 het volgende:
Wie heeft hem nog meer bij Free Record Shop besteld en vernomen dat ze GTA al op voorraad hebben?
Wat een oninteressant gesprek.quote:Op maandag 28 april 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
Zo'n user van Xboxworld heeft z'n telefoon gesprek met de Bart Smit opgenomen![]()
http://rapidshare.com/files/110998493/Bartsmit_GTA_IV.mp3.html
Heb je last van zand in je vagina?quote:Op maandag 28 april 2008 12:46 schreef druide het volgende:
Overrates kutspel dat alleen voor labiele kutconsoles uitkomt.
Die verkoper twijfelt wel, hopelijk wordt de druk zo groot vandaag dat ze massaal gaan verkopen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
Zo'n user van Xboxworld heeft z'n telefoon gesprek met de Bart Smit opgenomen![]()
dat gesprek zal denk ik ongeveer zo gaan:quote:Op maandag 28 april 2008 12:55 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Die verkoper twijfelt wel, hopelijk wordt de druk zo groot vandaag dat ze massaal gaan verkopen.
Misschien kunnen we massaal de BS bellen met het verhaal dat ie al op heel veel plekken verkrijgbaar is in NL..... ff die druk opbouwen + ff verwijzen naar hun site, en lekker overdrijven. Wedden dat er allerlei overspannen bedrijfsleiders het hoofdlantoor gaan bellen![]()
Maar verder zet ik niemand aan hoor om dit te doen.
Bewijs is hier al voorbij gekomen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:44 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Zulke beweringen geloof ik vaak pas met bewijs.
bv een foto van de game samen met de krant van vandaag en een dikke smile van de gelukkige gast.
Dat hebben we vooral te danken aan de flinke vertraging van de releasequote:Op maandag 28 april 2008 13:00 schreef Bastard het volgende:
31 topics over een spel VOOR de release ook
Gewoon blijven hopenquote:
Wat een kneus!quote:Op maandag 28 april 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2008 12:49 schreef J.Herrer het volgende:
Weet iemand of er in Almere (of omgeving) ook ergens een nachtlaunch zal zijn?
Je weet niet eens waar je het over hebt manquote:Op maandag 28 april 2008 12:46 schreef druide het volgende:
Overrates kutspel dat alleen voor labiele kutconsoles uitkomt.
Mooiquote:Op maandag 28 april 2008 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb ze zien inpakken bij de FRS.
Is dat van Videoland ook ergens terug te vinden? Of is dat weer een van de geruchten..?quote:Op maandag 28 april 2008 13:16 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik moet hem ophalen met m'n bonnetje.
Videoland gaat GTA ook verkopen voor Eur 44,-
Ik eis dat FRS dat ook moet doen
Waar dan? Dat hele brief gedoe ging puur om de weblogs die heb hadden overgenomen en hem beschouwden als echt.quote:
Al aangepast,quote:Op maandag 28 april 2008 13:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Is dat van Videoland ook ergens terug te vinden? Of is dat weer een van de geruchten..?
Nachtelijke openingen zijn bij volgende zaken:quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
quote:
laatste dag toch voor m?quote:Op maandag 28 april 2008 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Whehe kreeg zojuist van m'n broer te horen dat ie een SE exemplaar voor me heeft weten te bemachtigen voor vanavond. Uitgerekend de enige die de verkoop in zou gaan
quote:Naam: Platform: Status:
Grand Theft Auto 4 (GTA 4) Playstation 3 Verzonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |