Ik ben hard bezig Martquote:Op maandag 28 april 2008 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jort, sta je er nou nog niet in? Nu blijf ik hekkensluiter.
Kan ik me best voorstellenquote:
tuurlijk nietquote:
* MPG stuurt regen naar Sjowhanquote:
Ik heb bepaalde mensen weer ingehaald!quote:Op maandag 28 april 2008 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jort, sta je er nou nog niet in? Nu blijf ik hekkensluiter.
indah!quote:
Duidelijk!quote:
dat was ik niet, sorryquote:Op maandag 28 april 200811:35 schreef Muck het volgende:
[..]
indah!
heb jij dat slechte weer hierheen gestuurd? [afbeelding]
wilde bijna zeggen "Om deze tijd nog?!?!" maar het is hier 5 uur laterquote:Op maandag 28 april 200812:42 schreef Aarti het volgende:
gatver, ik ben helemaal nerveus [afbeelding]
zometeen assessment voor een nieuwe baan
Whehehequote:
Succesquote:Op maandag 28 april 2008 12:42 schreef Aarti het volgende:
gatver, ik ben helemaal nerveus
Succes Aartiquote:Op maandag 28 april 200812:42 schreef Aarti het volgende:
gatver, ik ben helemaal nerveus [afbeelding]
waar?quote:Op maandag 28 april 200813:22 schreef JortK het volgende:
Enkelt kwaliteitsposts vandaag [afbeelding]
ja, daar hoorde ik laatst nog iets over, maar ik zie die tekst nietquote:Op maandag 28 april 200814:21 schreef JortK het volgende:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
[afbeelding]
wat is accoord? in text_only is het nog niet akkoordquote:Op maandag 28 april 200814:29 schreef JortK het volgende:
Bij mij is het gelukkig inmiddels akkoord [afbeelding]
broodnodigquote:Op maandag 28 april 200814:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een koffie-knop! [afbeelding]
Prutswerk danquote:Op maandag 28 april 2008 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Met het lezen van dit bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
[..]
wat is accoord? in text_only is het nog niet akkoord
zoals gewoonlijkquote:
Zo, da's al beterquote:Op maandag 28 april 2008 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Met het lezen van dit bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
En de volgende KSC moet worden "Druk de accoordknop voor koffie thee"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |