Waldemar is de beste vriend van Pieter, de dode verloofde van Marjolein (de blonde in het witte jurkje), vorige week heeft Marjolein met hem getongd. En Pia is zwanger van de Spaanse man, wilde het kind eerst niet houden, nu gaat ze het wel baren, en daarna gaat hij het alleen opvoeden (maar daar komt ze nog wel van terug). Het is er 1. Julia is sinds kort weer terug bij exvriend Bas, en Jacqueline (die oudere) is net gescheiden. Bij?quote:Op maandag 28 april 2008 21:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik kijk ook, maar ik mis het verhaal. update me eens? Ze is zwanger, van die jongen, houdt ze het kind nu, of niet? en zijn het er 1 of 2?
En welke is waldamar?
wie is ZE? gaat dit over Julia's Tango?quote:Op maandag 28 april 2008 21:38 schreef Liejannuh het volgende:
Chocolade is altijd goed Nynke!
Ik heb net worteltjestaartmuffins gebakken. En icing erbij gemaakt.
En ik ben brak van 500 km rijden vandaag.
Leonoor, hebben ZE nou al meer gezoend? Of zijn ZE nu al een setje?
Whehe, ja dus. Maar dat mochten we vorige week nog niet zeggen omdat Hobje nog moest kijken. En ik wil overigens wel met je mee naar Jason Mraz als je nog vrienden zoekt (zie ook mijn LastFMquote:Op maandag 28 april 2008 21:38 schreef Liejannuh het volgende:
Chocolade is altijd goed Nynke!
Ik heb net worteltjestaartmuffins gebakken. En icing erbij gemaakt.
En ik ben brak van 500 km rijden vandaag.
Leonoor, hebben ZE nou al meer gezoend? Of zijn ZE nu al een setje?
Natuurlijk gaat dit over Julia's Tango. Het is maandagavond, wat dacht jij dan?quote:Op maandag 28 april 2008 21:40 schreef latislos het volgende:
[..]
wie is ZE? gaat dit over Julia's Tango?
Op SBS6 is "What women want" bezigquote:Op maandag 28 april 2008 21:42 schreef latislos het volgende:
* latislos gaat maar ff een schieten-tieten-helicopter-film kijken.
Hoe is Pieter dood gegaan? En ik vind die Waldamar helemaal niet zo mooi? Terwijl ik normaal wel op blond val! Dat van Pia wist ik! En dat Jacqueline gescheiden was wist ik niet. En alle namen trouwens ook niet! Thanks!quote:Op maandag 28 april 2008 21:39 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Waldemar is de beste vriend van Pieter, de dode verloofde van Marjolein (de blonde in het witte jurkje), vorige week heeft Marjolein met hem getongd. En Pia is zwanger van de Spaanse man, wilde het kind eerst niet houden, nu gaat ze het wel baren, en daarna gaat hij het alleen opvoeden (maar daar komt ze nog wel van terug). Het is er 1. Julia is sinds kort weer terug bij exvriend Bas, en Jacqueline (die oudere) is net gescheiden. Bij?
ja, kom je die muffins ff langsbrengen?quote:Op maandag 28 april 2008 21:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dit over Julia's Tango. Het is maandagavond, wat dacht jij dan?
Ben je weer verlaten door je vrouw vandaag?
Pieters aorta is gescheurd tijdens het ravotten in het park met Marjoleinquote:Op maandag 28 april 2008 21:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe is Pieter dood gegaan? En ik vind die Waldamar helemaal niet zo mooi? Terwijl ik normaal wel op blond val! Dat van Pia wist ik! En dat Jacqueline gescheiden was wist ik niet. En alle namen trouwens ook niet! Thanks!![]()
@ DH: kom eens knuffelen?
Thanks!quote:Op maandag 28 april 2008 21:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Sterkte Nynke![]()
Hier lekker aan het relaxen, btje receptjes zoeken voor 5 juli, btje tv kijken, btje theeleuten met daarbij een lekkere reep chocolade
Woehaha dacht jij serieus dat ik er naar toe wilde gaan?? Al zat het restaurant naast mijn voordeur, dan nog zou ik dat nooit doen!!!!!!!!quote:Op maandag 28 april 2008 20:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Tezz, misschien moetn we hem maar met rust laten... Is wel zo fijn als je op date bent...
Maar je hebt me nog niet eens geaccepteerd als vriendje op Last.fm!quote:Op maandag 28 april 2008 21:41 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Whehe, ja dus. Maar dat mochten we vorige week nog niet zeggen omdat Hobje nog moest kijken. En ik wil overigens wel met je mee naar Jason Mraz als je nog vrienden zoekt (zie ook mijn LastFM)
Oooooh en muffings!![]()
Haha,dat zag ik ook echt nu pas. En Steer was ook al pending, ik schaam me diep!quote:Op maandag 28 april 2008 21:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar je hebt me nog niet eens geaccepteerd als vriendje op Last.fm!
Ik ga na mijn vakantie eens nadenken wie ik mee ga sleuren.
De muffins zijn overigens uitstekend.
Had ik al verteld dat ik vandaag 500 km heb gereden? En dat ik enigszins brak ben?quote:Op maandag 28 april 2008 21:43 schreef latislos het volgende:
[..]
ja, kom je die muffins ff langsbrengen?
heb je 500 km dan ingespannen?quote:Op maandag 28 april 2008 21:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik vandaag 500 km heb gereden? En dat ik enigszins brak ben?
quote:Ik neem ze morgen mee naar mn werk, als er overblijven, dan breng ik wel wat langs.
De 72% chocolade die ik van m'n zusje kreeg gelukkig wel!quote:
Ja! Ik had gewoon een zere enkel! Normaal fiets ik alleen maar, gebruik je hele andere spieren voor.quote:Op maandag 28 april 2008 21:53 schreef latislos het volgende:
[..]
heb je 500 km dan ingespannen?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |