Ja, haha. Picture this:quote:
Nyn, wel goed eten he meis! Maak straks ff een snelle maar voedzame salade of zo!quote:Op maandag 28 april 2008 20:24 schreef AKnynke het volgende:
Ah jongens, laat steer nu eens! hij doet vast wel verslag!
Ik ga NU van werk weg, tis genoeg geweest. Nog even langs m'n zieke zusje fietsen, en dan naar huis en op de bank. En eten, want ik heb honger!
Nee joh, die zijn halverwege het hoofdgerecht of bijna aan het dessert toe. Zo snel gaat t allemaal niet als je flieft ben en en samen in een restaurantje zitquote:Op maandag 28 april 2008 20:55 schreef latislos het volgende:
hij zal nu wel aan de koffie zijn toch?
Tsssssk. Steer heeft vást een prachtige planning gemaakt voor vanavondquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 21:29 schreef AKnynke het volgende:
Men, ik ben thuis.
Nu nog even een maaltijdsalade van de appie opentrekken, en door elkaar husselen. vind ik vrij veel moeite op dit moment..
wat jij moet doen is onderuit op de bank, salade op je buik en de ab in je linkerhand.quote:Op maandag 28 april 2008 21:29 schreef AKnynke het volgende:
Men, ik ben thuis.
Nu nog even een maaltijdsalade van de appie opentrekken, en door elkaar husselen. vind ik vrij veel moeite op dit moment..
Dachten ze er maar allemaal zo overquote:Op maandag 28 april 2008 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee joh, neuken, uithijgen en pleite! Niks geen reaumantiesj en attent gedoe. Bah.
Dat is ook preceis hoe ik er nu uitzie. Alleen staat de laptop nog op m'n buik, en de salade op de leuning van de bank. Gatverdarrie, wat een kutdag zeg! Gelukkig heeft m'n zusje me chocolade gegeven.quote:Op maandag 28 april 2008 21:33 schreef latislos het volgende:
[..]
wat jij moet doen is onderuit op de bank, salade op je buik en de ab in je linkerhand.
Ik kijk ook, maar ik mis het verhaal. update me eens? Ze is zwanger, van die jongen, houdt ze het kind nu, of niet? en zijn het er 1 of 2?quote:Op maandag 28 april 2008 21:36 schreef Leonoor het volgende:
Het is weer tijd voor Julia's Tango enWaldemar
is echt goddelijk in zijn boxer. Hobje, kijk je ook weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |